Šta je novo?

Razvoj novobeogradskih blokova

Ocrtali blok 30 unitrasnje saobracajnice. Nadam se u svrhu zoniranja jer je odavno nepodnosljivo.
IMG_6507.jpeg
 
Ocrtali blok 30 unitrasnje saobracajnice. Nadam se u svrhu zoniranja jer je odavno nepodnosljivo.
Pogledajte prilog 178390
Пре пар дана су ми коначно одговорили на жалбу што се планира изградња нових паркинг места у Булевару Зорана Ђинђића код Меркатора и у Булевару Милутина Миланковића на зеленом острву без да се зонирају постојећа паркинг места по целом Новом Београду. Одговорили су да је идеја и градњи паркинга у Булевару Милутина Миланковића предлог грађана који живе у тој улици, али су рекли да планирају да зонирају још неке паркинге по НБГ и захвалили су ми се на предлогу за зонирање свих паркинг места по НБГ.
 
Gdje ce u Milankovcevoj da uguraju te nove parkinga na ostrvu a da truli parking servis uradi neku blokovsku garazu
 
Пре пар дана су ми коначно одговорили на жалбу што се планира изградња нових паркинг места у Булевару Зорана Ђинђића код Меркатора и у Булевару Милутина Миланковића на зеленом острву без да се зонирају постојећа паркинг места по целом Новом Београду. Одговорили су да је идеја и градњи паркинга у Булевару Милутина Миланковића предлог грађана који живе у тој улици, али су рекли да планирају да зонирају још неке паркинге по НБГ и захвалили су ми се на предлогу за зонирање свих паркинг места по НБГ.
Znaci iz tvog odgovora blok 30 ide u zonu kako sam i pomislio - konacno, valjda. Postavljene su i table "P" pored ocrtavanja. Pre koji mesec su na ulazima i izlazima u parking u sredini Z.Dj. (kod Arene do Merkatora, ne znam za ostatak) polegli u zemlju neke kablove (snopove) koji sad vire svuda. Nejasno mi je za sta, da li mozda ce ici neki uredjaji za ticketing, citaci slobodnih mesta ili slicno - asocira na neku elektroniku. Pored SNS drvceta zarad zelene agende i glasova.
 
Švajcarska kompanije DHG objavila je na svom sajtu render za stambeno-poslovni kompleks koji kani da gradi na Novom Beogradu. Navodno će imati 17.000 kvadrata stambenog, i 15.000 kvadrata poslovnog prostora.

Zuchwil_(1).jpg

Precizna lokacija se ne navodi, ali Google pretragom se lako dolazi do informacije da je pomenuta kompanija čiji je vlasnik jedan Švicosrbin, 2021. godine kupila zemljište uz prugu u Bulevaru heroja sa Košara, u blizini novog železničkog stajališta Tošin bunar.

E sad, j*** me svi redom ako ovo čudo može tamo da stane.

Mada površina placa koju pominju na instagramu (6.000 kvadrata) poklapa se sa površinom prodate parcele u Bloku 40 (6.235 kvadrata) koja je bila navedena u oglasu Direkcije.


O bože, upravo sam saznao da ovaj render nema veze sa Beogradom, već je reč o zgradi koja je već izgrađena u Vašingtonu (SAD).

300%20M_cover.jpg


Vidim ja da mi se nikako dimenzijama ne uklapa u plac u Bloku 40 :D

Neozbiljnost investitora koji je, kako se piše ovih dana, zainteresovan i za kupovinu hotela Slavija.
 

Шапић: Проширењем улица, где је то могуће, решавамо саобраћајне проблеме


Председник Привременог органа Града Београда Александар Шапић обишао је данас реконструисану Улицу Николе Добровића и том приликом истакао да је проширењем ова улица постала прави булевар и једна од „жила куцавица” на Новом Београду јер отклања досадашња загушења.

– Ово је до сада заиста било место где се стварао „чеп” и загушење саобраћаја је било дубоко до Бежанијске косе. Постојале су само две траке, што је представљало озбиљан проблем, нарочито у поподневним часовима када би се људи враћали са посла. Могу да кажем да је то сада постао један прави булевар који изгледа потпуно другачије и постаје један од саобраћајних симбола читавог града – истакао је Шапић.

Он је додао да оваквих саобраћајница нема много у престоници, како је рекао, са четири траке с једне и три с друге стране, односно на улазу је четири па се после прелази у три траке.

– Заиста сам задовољан како је ово урађено и пре свега како се рефлектовало на проток саобраћаја. Начин на који је проширена Улица Николе Добровића је пример како се сада ради, а улица у коју се она улива, Тошин бунар, постала је сада једна од „жила куцавица” Новог Београда. Спаја два ауто-пута, откад је направљен крак Нови Београд – Сурчин ка „Милошу Великом”. Она више није могла да издржи саобраћај који је се до сада одвијао само у две траке. Рецимо, највећи број Обреновчана више не иде у град преко Сајма него прелази мост преко Саве и долази са новобеоградске стране. Огромна је фреквенција и зато је важно да проширујемо улице, као што је случај и са улицама Зорана Ђинђића, Милутина Миланковића, Николе Тесле, недавно Вишњичком, свугде где за то има простора. То је најбољи показатељ како видимо развој града у будућности и како ћемо се потрудити да превазиђемо саобраћајне проблеме, док не дочекамо београдски метро – рекао је Шапић.

Он је прецизирао да ће се проширењем добити потпуно независна трака за јавни превоз, али и већа „прокрвљеност” саобраћаја у целости. Најавио је да ће се улице проширивати где год је то могуће, наравно не науштрб тротоара и бициклистичких стаза, подсећајући да је за његовог мандата на челу Новог Београда у овој општини направљено више од педесет километара стаза за бициклисте.

– Читав посао у Улици Николе Добровића завршен је за неколико месеци, дакле веома брзо, јер се радило и ноћу и викендима, па није било ни великих колапса у саобраћају – истакао је Шапић.

Најављујући да ће се на овај начин радити и убудуће, Шапић је закључио да „све ово није празна прича већ реалност”.

025f0cc37dfafa38aec418193a7a88e4_8292262066.JPG


f11b37f1c68158723e3247566bff6be9_8798477144.JPG


b60a01598fc2b04e6143a68078a477c1_7967909858.JPG


c0d514c12c0d778f4446f37d9e7799c0_9827673410.JPG


f387a68dd2b5103ab11b95b00c87f7d3_2359107431.jpg


 
Zdravo svima

Da li neko ima info da li će se i kada nešto graditi raditi, kositi,... na ovoj poljani u bloku 62. Ja sam u više navrata pisao opštini i kurti i murti da se ova poljana pokosi i uredi barem od ambrozije i svakojakog korova ali uzalud, godine prolaze...Pogledajte prilog 177904
Dom Zdravlja bi trebalo
 
Deluje jadnije nego na renderu, no okolo će biti poravnate zemlje koja će ozeleneti. Bolje i ovako nego Žar Mance+sklepotine tumori šešeljuše.
IMG_20231108_123104.jpg
 
gde će parkirati svoje limuzine?
Hoće li raditi nešto ili su kupili veliki ledomat?
 
Gangula jeste laka i voljena meta, ali proširenje Nikole Dobrovića je jedna nesrećna priča.

Nesrećna samim tim što je ceo saobraćaj iz pokojnog UMP-a završava na Kosi u stamembenom tkivu , 3 metra ljudima od spavaćih soba, i tik pored velike osnovne škole Pekić. Uzgred budirečeno, ulica ND je baš u zoni škole nakon ove rekonstrukcije "oslobođena" od ležećih policijaca. Ovo sve ne ponitava činjenicu da je ovde potrebna i planirana široka saobraćajnica.

Zabranjeno je i levo skretanje u Danila Lekića Španca, valjda da se još malo odčepi saobraćaj, ali problem je u nerešenom saobraćaju UMP-a koji se probija kroz cenar Bežanijske Kose da bi došao do T6.

Rastuća gustina saobraćaja u Vojvođanskoj i Tošinom Bunaru polako dovodi do toga da BKosa silom prilika postaje odsečena od ostatka Novog Beograda, jer pored malog broja saobraćajnih alternativa, stvar je pogoršana geografskom činjenicom da se BKosa povezuje sa ostatkom grada kroz uzane, tesne i strme surduke. Zato bi trebalo proširiti i Gandijevu, i Mustafe Golubića (i povezati je sa Marka Ristića) i Dušana Vukasovića (i učiniti je dvosmernom), a proširenje već čuvenog kružnog toka i Surčinske su odavno poznata priča...
 
proširenje Nikole Dobrovića je jedna nesrećna priča.

Nesrećna samim tim što je ceo saobraćaj iz pokojnog UMP-a završava na Kosi u stamembenom tkivu , 3 metra ljudima od spavaćih soba, i tik pored velike osnovne škole Pekić. Uzgred budirečeno, ulica ND je baš u zoni škole nakon ove rekonstrukcije "oslobođena" od ležećih policijaca. Ovo sve ne ponitava činjenicu da je ovde potrebna i planirana široka saobraćajnica.
Zašto se ne traži postavljanje (vraćanje) ležećih policajaca kod škole?
 
Данас-13.11.2023. је објављен „Рани јавни увид поводом израде ПДР подручја ....“, а ради се о делу блока 40. То је део који је оивичен Тошиним бунаром, Булеваром хероја са Кошара и железничке пруге. Све имате овде https://www.beograd.rs/cir/gradski-...i-zeleznickog-zemljista-opstina-novi-beograd/

Првобитни план је предвиђао само изградњу објекта за комерцијални садржај П+2, али је променом плана предвиђен стамбено-пословни објекат укупне висине 23,5 метара. Планирано је да се изгради скоро 412 станова. Барем је тако наведено у табели текста.

О томе смо писали доста пута, а задњи пут је @Хомер писао у подтеми „Развој новобеоградских блокова“ https://forum.beobuild.rs/threads/razvoj-novobeogradskih-blokova.86/page-231#post-1144441 , али цртеж (рендер) који је поставио није објекат који би се овде градио. Касније је то исправио.

Овај плац величине 6 хиљада квадрата је откупила фирма DXG холдинг (власник српски бизнисмен Благоје Антић https://dhg.ch/en/ . Постојећи комерцијални и пословни објекти, који су уз Тошин бунар и руина која је ту већ скоро 30-так година, нису предмет овог ПДР-а.

Ортофото – шира ситуација
ортофото - шира ситуација.JPG


Постојеће стање
постојеће коришћење површине.JPG


Планирано стање
планирана намена површина.JPG


Blok_40.jpg


Слике тог простора од 06.априла 2021.
IMG_20210405_141928.jpg

IMG_20210405_142044.jpg
IMG_20210405_142124.jpg
IMG_20210405_142144.jpg
IMG_20210405_142216.jpg


Садашње стање, слика исечена из текста
садашње стање.JPG
 
Ако су паметни, направиће објекат који ће се интегрисати са ЖС Тошин бунар, где ће приземље бити проходно и прозрачно, са локалима.
Ако су будале, направиће ту зид.
 
Prema predlogu plana sve od Omladinskih brigada do Tošinog bunara je zid privatnih placeva. Jasno u planu piše da u okviru plana nisu predviđene javne pešačke površine.

Još jedan primer kako Infrastruktura železnica i grad Beograd ne sarađuju.
 
Vrh