To o čemu Bender priča je već druga stvar. I bilo je takvih iskustava i pre 2010-ih (pogledajte Vojislava Ilića npr. ili ulice oko Đerma na Zvezdari). Da ne postoje Mirijevo, Mokri Lug, naselje Veljko Vlahović, Žarkovo i sl, rekao bih da je Vračar najtužnija priča beogradskog urbanizma. Ali eto, ima čak gore i od toga. Prvo im urbanisti "legalno" dozvole sprat-dva viška, pa onda oni sami dodaju još sprat-dva, pa im onda služba braće Stajić to lepo legalizuje, i onda u ulici bez trotoara, u kojoj jedva mogu da se mimoiđu dve fiće, imate niz zgrada od P+8.
Ali ulična mreža na Novom Beogradu je takva da može da apsolutno može da izdrži izgradnju još stanova. Zapravo, ako ne možemo da gradimo u delu grada koji je premrežen 2+2 i 3+3 bulevarima, onda naši urbanisti treba kolektivno da se obese. E sad, kako se gradi to što se gradi - tu već moraju da važe neka pravila koja, bojim se, ovde još uvek ne postoje.
A što se parkinga tiče, nema većih, d'izivnete, idiota od onih koji su gradili Novi Beograd u ta divna "staaaaaraaa" vremena kada je sve bilo "zlatno". Izgradiš tolike bulevarčine, tolike soliterčine i onda ostaviš stotinjak parking mesta u bloku. Great job!