Homer Jay":exsr34f8 je napisao(la):Jos se mi dobro drzimo dragi moji:
JohnnyLee":1pju3fjr je napisao(la):али Тајмс сквер и Пикадили су друго. они су баш због свега тога постали симболи својих градова и имају традицију тих реклама дуго дуго година. и ту су груписани на једно место, а не као код нас, разбацали их на 100 места
JohnnyLee":hh2yvsed je napisao(la):али Тајмс сквер и Пикадили су друго. они су баш због свега тога постали симболи својих градова и имају традицију тих реклама дуго дуго година. и ту су груписани на једно место, а не као код нас, разбацали их на 100 места
Homer Jay":n24m9ktk je napisao(la):Mislim da su se Terazije u Beogradu kao najprometnije raskrsce nametnule kao centralno mesto za reklame u gradu....Razumem zgrazavanje bilbordima koji nicu kao pecurke, ali mislim da ovaj grad ima daleko vecih problema i da par ekrana razbacanih tu i tamo nije vredno tolikog zivciranja.
Homer Jay":1yobfwq6 je napisao(la):Jos se mi dobro drzimo dragi moji:
Felix55":ujlt6eq8 je napisao(la):Djilas je suvlasnik u najmanje 2 marketinske firme - Multikom group (marketing, oglasavanje...) i Direct Media (marketing, zakup medija, bilborda, oglasnog prostora u stampi...). :kafa:
JohnnyLee":2g53bcjl je napisao(la):видео сам један испред Генералштаба, тачно прекопута владе
Izvor: BlicGrad Beograd će u narednih deset godina od taksi za postavljanje reklamih panoa po prestonici inkasirati više od deset miliona evra. Iako ova vrsta reklama neosporno donosi veliki prihod, mišljenje stručnjaka je da ih na pojedinim mestima u gradu ima previše.
Kod nas su reklamni panoi i bilbordi zaista dosta načičkani. Nema nekog reda u njihovom postavljanju, a nekad se jednostavno ne uklapaju u okolinu jer su na mestima gde ne bi trebalo da stoje. U samom centru ne bi trebalo da budu toliko blizu jedan drugom, da se ne ruži izgled okoline... - smatra arhitekta Saša Banović, koje je svojevremno radila projekat o postavljanju reklamih panoa u gradu, ali i urbanistički plan Beogradske tvrđave, Kalemegdana i Knez Mihailove.
Sa njom se slaže i koleginica Ana Zatezalo Šenk, koja je radila veliki broj hotela i drugih projekata u Beogradu, ali i Ženevi, Londonu, Atini, Parizu, Moskvi.. - Stvarno ima previše bilborda, a one ogromne šljateće treba premestiti negde na periferiju.
Firma “Alma kvatro“ je najveći provajder za spoljno oglašavanje u Srbiji. Ova firma samo u Beogradu ima oko 4.000 reklamnih panoa. a direktor prodaje Bojana Novaković smatra da je prestonica po ovom pitanju u istom rangu sa gradovima u regionu.