Šta je novo?

Razne gradske vesti, Topic II

Dobra zamisao aplikacije, nadam se da će biti više anketa i da će koristiti i nama i upravi grada. :) Jedino je bio otežan pristup, navodno zbog velikog broja preuzimanja aplikacije, ali kolko mogu da primetim, izgleda da su sredili to.
 
Почело сређивање крова надстрешница степеништа подземног пролаза у Јурија Гагарина и код тржног центра (блок 63) и код пијаце (блок 44). Слика од јуче 26.јул о.г.
 
Обнова градића Пејтона – од темеља
Дрвене монтажне кућице које због дотрајалости не буду могле да се реконструишу биће срушене и поново подигнуте према пројекту архитекте Ранка Радовића
http://www.politika.rs/scc/clanak/36020 ... od-temelja
 
Još jedan "izmišljen" posao za ortake?

Grad traži firmu koja će uklanjati vozila, kioske, tezge, pa i zabavne parkove

Blic | 03. 08. 2016 - 11:37h izmena vesti 12:41h
Sekretarijat za inspekcijske poslove traži firmu koja će po nalogu ovlašćenog inspektora uklanjati i čuvati uklonjene stvari.

U dokumentaciji koja je priložena uz javni poziv stoji da će onaj koji dobije posao uklanjati i čuvati vozila, zapreke, ograde, kioske, delove bašti ugostiteljskih objekata, zabavne parkove, tezge, vitrine, žardinjere... Oni će imati obavezu da obezbede radnike za njihovo sklanjanje, kao i čuvanje u određenom vremenskom periodu.

Na drugoj strani, naručilac posla, Sekretarijat za inspekcijske poslove, moraće da obezbedi da objekti budu iseljeni, a po potrebi i prisustvo komunalne policije.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/grad-t ... ve/qpq0pn2
 
Cek zar nemaju gradske sluzbe adekvatno ljudstvo i prostor koga prave budalama
 
Нови топловод на Палилули и Савском венцу

Захваљујући обнови мреже, у наредне три године биће угашено 13 котларница на Карабурми, а инвестиција је вредна око три милиона евра

http://www.politika.rs/scc/clanak/36088 ... skom-vencu
 
Који идиотски наслов у Новостима, а они пренели од идиотске Бете. Човек би стварно помислио да се авион срушио у лету, а оно ....

"Срушио се авион", а а он није ни полете него рулао пистом и ударио крилом о камион. Следећа глупост је та што су у бомбастичном наслову написали да је ударио у камион приликом слетања, а у поднаслову да је ударио при полетању !!!

СРУШИО СЕ АВИОН У БЕОГРАДУ: Ударио у камион приликом слетања
Бета | 09. август 2016. 20:08 > 21:29 | Коментара: 2
Спортски авион, сличан авиону за запрашивање комараца, нешто после 17.30 ударио је крилом у камион на Спортском аеродрому у Лисичјем јарку приликом полетања

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 1%9A%D0%B0
 
Saniraju izolaciju toplovoda u podvožnjaku iz Dubrovačke, fotke od jutros

21b042af60d5be7a41914c1dd136a95c.jpg


3920876505feef0bc8e72e90b682dc7f.jpg


40ddb9d2ce9c6a50709798c1f6bf6325.jpg


53e46946599e1fe8b795f74071844274.jpg
 
Размишљао сам у коју подтему ово да поставим, да ли у ову или у "Бахато..." , мада може и тамо. Ово још нико од дневних новина није објавио, ваљда не смеју.

У субору поподне у Лештанима је група радника Ауто Мото Савеза Србије испребијала човека испред његовог ауто сервиса АМЦ Спин из разлога што је одшлеповао покварено возило са аутопута код Бубањ потока једног турчина до његовог сервиса.

Овде све имате, прочитајте цео чланак, а погледајте и снимак са камере код сервиса. Снимак показује целу тучу тј напад тих разбојника из амсс на човека. Видео снимак не знам да поставим, па кад кликнете на чланак погледаћете га-није баш пријатан, а има га и на оној туби :D
Полиција запленила возила амсс-а.

Državni teror: Radnici AMSS prebili čoveka zbog šlepovanja! (VIDEO)
Radnici Auto-moto saveza Srbije (AMSS) upali su u radionicu Nenada Jankovića u Leštanima kraj Beograda i pretukli ga, besni što je popravljao automobil porodice kojoj se, na putu iz Turske ka Nemačkoj, vozilo pokvarilo na prilazima Beogradu. Ovaj nesvakidašnji događaj desio se u subotu uveče, a sve su snimile bezbednosne kamere ispred Jankovićeve firme AMC Spin.
Pogledajte prilog 2
Nakon što je izašao iz Urgentnog centra, Nenad Janković je za "Vesti" opisao šta se dogodilo pošto su u dvorište ispred njegove radionice došla tri vozila AMSS-a iz kojih je izašlo sedam besnih mladića.
- Porodici iz Turske pokvario se audi kod Bubanj potoka i moje šlep vozilo ih je dovuklo do radnje. Pošto već 23 godine sarađujemo sa nemačkim osiguranjem ADAC i nikada nismo imali reklamaciju, pozvao sam ih i objasnio o kakvom je kvaru reč, te da je cena popravke 180 evra, sa čime su se složili. I vozač iz Turske se složio sa cenom - rekao je Janković za "Vesti".
Pogledajte prilog 1

http://www.vesti-online.com/Vesti/Hroni ... anja-VIDEO
 
Pa ovom da brat nije stigao prebili bi ga na mrtvo. S ledja naravno, kukavicki kako drugacije.

A utisak isto radnici u servisu, biju ti gazdu na mrtvo a oni stoje sa strane ko pi*ke.
 
Kuća na beogradskom Obilićevom vencu je restitucijom vraćena vlasnicima, koji su prizemni lokal gde se nalazi Grafički kolektiv prodali palačinkarnici sa Zlatibora. Novi vlasnici u svojim poslovnim planovima nemaju razumevanje za kulturu. Grafički kolektiv uskoro izlazi na ulicu.

http://crystalshipghosts.blogspot.rs/20 ... e.html?m=1
 
Ima drzava dosta prostora koji se ne koristi nace se neki veci i za njih
Vlasnici su jedino pigresili sto su prostor prodali a ne iznajmili
Mogli su ponuditi i grafickom kolektivu da ga kupi
 
Не знам да ли им је понуђено. Свакако ми се не свиђа идеја да на оваквој локацији буду златиборске палачинке :notok:
 
Slobodno tržište, u čemu je problem? Neka grad ili država daju prostor kolektivu ako smatraju da je neophodno.
 
Odličan osvrt na planirano menjanje ulične rasvete LED svetiljkama.

http://www.politika.rs/scc/clanak/36303 ... svetljenju

Autor je profesor na ETF-u (kad bi se objektivna struka pitala češće, gde bi nam kraj bio)

Не журити с ЛЕД технологијом у уличном осветљењу

Легитимни су покушаји произвођача да ЛЕД светиљке буду комплетно улично осветљење у Београду, али задатак градских власти је битно другачији – треба урадити оно што је најбоље за грађане

У "Политици” од 13. августа („Бранкова улица са ЛЕД осветљењем”), градоначелник Београда Синиша Мали обавестио нас је да „град убрзано ради на пројекту јавно-приватног партнерства за јавну расвету како би се улична расвета на свих 160.000 стубова у граду заменила новим ЛЕД сијалицама”. Додао је да се реализација пројекта очекује до краја године.

Многобројни су разлози против тога да се овакав пројекат реализује у наведеном обиму (замена свих светиљки уличног осветљења) и на брзину (до краја године). Због ограниченог простора, навешћу само шест главних.

1. ЛЕД технологија се и даље развија. Само за последње три године енергетска ефикасност ЛЕД чипова (једна од њихових главних предности) повећана је за око 50 одсто. Ако је веровати произвођачима, за неколико година биће већа за још толико, када ће достићи максимум. Због тога се поставља питање – чему журба. Свакако је боље сачекати неколико година да би се у наредне две-три деценије, колико траје животни век светиљки, убирали ефекти највећих могућих уштеда електричне енергије.

2. Током последње деценије, уместо живиних сијалица, инсталирано је неколико десетина хиљада светиљки са енергетски ефикасним натријумовим сијалицама. Оне би биле онемогућене да испуне своју функцију уколико би, како најављује градоначелник, биле замењене све светиљке у граду. Ни у богатом свету се тако не ради: светиљке се мењају кад се приближе крају животног века.

3. Немогуће је да се на брзину (да не кажем наврат-нанос) замени чак 160.000 светиљки, а да то буде засновано на технички оправданим решењима. Треба престати с применом логике: ценим, осећам, чини ми се. Одговоран приступ подразумева да се замена постојећих светиљки новим (ЛЕД) светиљкама врши на основу фотометријских прорачуна.

4. ЛЕД технологија још није понудила адекватне одговоре на неколико важних питања: хлађење светиљки, редукција бљештања, репродукција боја, слабо осветљено непосредно окружење улица итд. Веома је важан и правилан избор боје светлости, који представља стратешку одлуку. Ни она се не може донети на брзину.

5. Независне студије показују да, због знатног присуства компоненте плаве боје, светлост ЛЕД светиљки негативно утиче на живи свет, а поготово на децу. Ваљда ћемо се сложити да је здрав вид неупоредиво вреднији од било каквих уштеда енергије.

6. ЛЕД светиљке су скупе, а њихова цена сваке године опада, што је још један разлог да се сачека најповољнији тренутак за њихову масовну примену у уличном осветљењу.

ЛЕД технологија је технологија будућности, која поседује неколико значајних предности у односу на класична решења јавног осветљења. Међутим, разлози које сам навео показују да она треба да се примењује промишљено, правовремено, поступно и селективно.

Потпуно су легитимни покушаји произвођача да убеде градску власт да комплетно улично осветљење изведе помоћу ЛЕД светиљки (процењујем да се ради о инвестицији од више од 30 милиона евра) и да то уради одмах. Задатак градске власти је битно другачији – треба урадити оно што је најбоље за грађане, јер они финансирају пројекат.

Аутор је професор Електротехничког факултета Универзитета у Београду

Obično ne prenosim ceo tekst, nego samo najvažnije detalje, ali ovde mi je sve važno i podržavam 100% sve napisano (inače sam veliki protivnik LED svetiljki što zbog ekologije, što zbog boje, no da ne idem u OT).
 
Odlican tekst Dule +++
Bas sam se ponadao da cu da vidim ko je to sa etf-a progovorio, kad ono covek nije smeo ni da se potpise.
Edit: zapravo sad videh kad sam usao na link, svaka cast Kosticu.
 
Izuzetan tekst. Za ovakve stvari i služe intelektualci, da konkretno približe temu za koju su stručni širokoj javnosti bez filozofiranja i pametovanja.
 
Vrh