Нови предлог у оквиру БЕС стандарда је интегрисани, модерни и прегледни ред вожње намењен интегрисаним стајалиштима, тј. онима које користе и линије ИТС 1 и ИТС 2.
Формат реда вожње је вертикални у истој фонетској размери као списак линија на мапама приградских траса , а који истовремено одговара и димензијама носећих стубова печурки, као и вертикалним стајалишним стубовима. То значи да се један формат може качити на све начине у односу на затечено стање.
ИТС1
Списак линија у растућем низу са крајњом дестинацијом испред саме ознаке. Потом пролазна времена првог и последњег поласка, затим интервали радним данима, суботом и недељом.
После списка девних иде списак ноћних линија са пролазним временом и крајњом дестинацијом.
ИТС2
Карактеристика реда вожње је у наглашавању дестинације, тј. насеља, као најбитније информације за ретке линије ИТС2. Потом иде сатница у падајућем менију, дани остваривања полазака (р-радни дан, с-субота, н-недеља) и потом бројчана ознака линије.
Међумесни превоз.
На крају листе су међумесне линије поређане по удаљености и превозницима који остварују пролазно време
Прва имплементација предлога је урађена данас на реновираним надстрешницама у Гроцкој, стајалишта 1478 и 1479 Шумадинска:
Иначе, пронађене су и акрил плоче за које смо мислили да су покрадене. Заправо су скинуте и онда поразбијане и затим бачене иза стајалишта. По причи радника из оближњих радњи то је урађено у новогодишњој ноћи. Неки клинци, мртви пијани чекајући бус за западна насеља.