Šta je novo?

Proširenje Savske ulice

IMG-f54728d1d5490073bfa5d320d95a4ab5-V.jpg

IMG-328b1a344cd23fda0bd65abdcad5c18c-V.jpg

IMG-d3134f6b38a2bbc2088a1fbf3c497eb0-V.jpg
 
И ако је за станаре боље да су калкани зграда са мање прозора према улици, естетски је јако ружно.
 
Meni je žao što nije iskorišćena prilika da se deniveliše ukrštanje tramvaja na spuštanju sa mostara ka savskoj, tramvaj je mogao da se podigne iznad kolovoza (praktično da ostane na nivou na kom je kroz mostarsku petlju) i onda da se polako spušta ka nivou ulice u savskoj, čime bi mogao da se ukine semafor na mostaru ka savskom trgu. Onda sa potencijalnim budućim kružnim tokom na ukrštanju nikolaja kravcova i savske taj čep bi se prilično rasteretio
 
Oko 8h...nijednog jedinog radnika na gradilistu u delu ispred Palate pravde...cemu rok do 1.11.??? Ovo je ocigledno da moze pre da se zavrsi..pritom deo ispred 1.kvarteta je i asfaltiran u jednom sloju ili dva...habajuci nedostaje...
otvaraju gradilista, a nemaju radnike... nikad ni ne ukalkulišu štetu od neiskorišćenog kapaciteta saobraćajnica...možda je spomenu, i to uvijeno, kroz kvazi brze rokove, ali skoro uvek ih produže, tako da ništa od toga... nije njih briga za dobrobit grada i stanovnika, to je već jasno..

onda imaš i zaštićene građ. firme koje mogu da rade kako im je lakše, a ne kako je ugovoreno, i uvek političari pokrivaju njihove traljave radove
 
Šta će im radnici kada nemaju ni građevinsku dozvolu.

A inače evo razloga što radi BNV:
У техничком опису наведено је: „У предметном делу Савске улице (од САО14 доСАО2 и од САО2 до СП37) предвиђено је полагање полиетиленског (ПЕ)дистрибутивног гасовода максималног радног притиска МОП=4bar. Природни гас ћесе користити за потребе грејања, припреме топле воде и климатизације планиранихобјеката.“ Потребно је усагласити у Идејном решењу да ли је гасовод предмет захтева.Уколико јесте, потребно је навести класификациону ознаку и податке у општимподацима о објекту и локацији, и доставити Прилог 11 урађен у складу саПравилником о садржини, начину и поступку израде и начином вршења контролетехничке документације према класи и намени објеката („Службени гласник РС“ бр.96/23);
Screen Shot 2024-09-04 at 23.35.43 PM.png
 
otvaraju gradilista, a nemaju radnike... nikad ni ne ukalkulišu štetu od neiskorišćenog kapaciteta saobraćajnica...možda je spomenu, i to uvijeno, kroz kvazi brze rokove, ali skoro uvek ih produže, tako da ništa od toga... nije njih briga za dobrobit grada i stanovnika, to je već jasno..

onda imaš i zaštićene građ. firme koje mogu da rade kako im je lakše, a ne kako je ugovoreno, i uvek političari pokrivaju njihove traljave radove​
Oni se vode onom logikom da se što više gradilišta otvori kako bi se kod (Beo)građana stvorila perspektiva da se nešto radi u gradu.​
 
Очекујмо чеп у Савској на сужењу испред Савског трга.

Gledajući snimke, čepa neće biti jer će Savska biti 2+2. Baštica se malo širi na obe strane, na strani ka Gazeli je već sasvim jasno, jedino postoje proširenja za desna skretanja, inače je sve dve trake. Verovatno će na drugoj strani da isto suze, tramvajsku bašticu su i sa te strane proširili.
 
Da, ali ka BNVu su pomerili ulicu da bi proširili bašticu, na drugu stranu su zašli u treću traku, a ne verujem da će da smanje parking na toj strani.
 
Па на снимку из дрона се виде три траке у правцу Мостар-Савски трг целом дужином од СУПа Савски венац до Рисанске, и онда ту после Рисанске десна трака ишафирана због предстојећег сужења на две траке на Савском тргу.
Мало ме страх да би Др Шапић и овде урадио мини метео.
 
Баш чудно, у Карађорђевој где доминирају старе фасаде ваде коцку и стављају асфалт, а у Савској где доминирају модерније фасаде иде коцка.
 
Zato što decenijama imamo politiku da ne valja ništa što su uradili prethodni i da život i ureðenje Beograda počinje od njih koji su upravo došli na čelo Grada.​
 
Ako sam dobro shvatio iz Serdjovog snimka. Kolovozna traka ka BNV imace dve saobracajne trake, a prema gradu tri?

Shared-Screenshot-Savska.jpg
 
Три траке ка Савском тргу који се сужава ма две, и две траке ка Мостару??
Планирају косо паркирање дуж Савске??
 
Pa ljudi tako je već bilo sve, ništa se nije promenilo što se tiče saobraćajnih traka.
Mogli su doslovno samo da zamene trotoar, doduše hajde kapiram da su iskoristili zatvor za nove cevke pa i ima nekog smisla.
 
Prema snimcima se može zaključiti da će umesto trave biti kocka, a da će po obodima baštica biti zelenilo. Po meni je bolje rešenje trava oko šina + održavanje kao u ostalim ulicama bgnavodi.
 
Морају ту две траке за лево у БнВ, плус једна за право, и то су три.

Иза те раскрснице треба сужење профила на две.
 
Skretanje u milosa pocerca da više ne bude na sinama
 
Vrh