Došljak, znaš li možda koliko dugo ovi zglobovi već ne rade? Ima li 5 godina? Neverovatno je koliko dobro se drže, posebno što dugo stajanje u mestu ne pomaže baš u tome. Ako izuzmemo ove potpise i reklame, bukvalno bi mogli estetski deo tehničkog da prođu pre nekih automobila. Unutrašnjost isto deluje očuvano na svim. Dok nas voze busevi u kojima fale sedišta, u ovima stoje sva.
OK, jasno je da oni u tim godinama nisu mogli da ostanu da voze od jutra do mraka sedam dana u nedelji, pitanje je i koliko bi dugo prevoznici u toj varijanti imali delova za njih i šta bi i koliko brzo moglo da se nabavi. Međutim, komotno su mogli još nekoliko godina, do neke revizije ugovora s privatnicima (hoće li to ikad?), da budu dodatna vozila u špicu na preopterećenim linijama koje su sad osuđene na solo. Recimo ovi IK-201 na problematičnoj 26, Solarisi i Manovi na 37, 48, 50, 74, 78 (zavisno gde mogu da prođu, ne znam sad). To je 6-7 sati dnevno bez vikenda, ne bi se toliko trošili, tokom letnjeg reda vožnje bi mogli da ne rade uopšte. Troja vrata jesu problem, ali kakvim nas kreacijama sve maltretiraju na busevima koje nabavljaju u poslednje vreme, ne verujem da bi ih samo zbog toga putnici odbili. Na kraju krajeva, mogao je GSP da ih preuzme da u špicu pojača svoje prigradske linije tipa 601, 706 ili iskoristi delove za svoje buseve. Svaki drugi scenario je bolji od ovoga kako su skončali.