Šta je novo?

Privatni prevoznici

Нема од тога нажалост ништа. Једино ако Суботица транст одлучи да сачува неки свој примерак као што ће урадити са ИК-161. А ови аутобуси са слика су могли лагано још дуго да возе, само да нису приватни него ГСПови.
Bogme raspali bi se pre vremena da su u GSP-u.
 
Došljak, znaš li možda koliko dugo ovi zglobovi već ne rade? Ima li 5 godina? Neverovatno je koliko dobro se drže, posebno što dugo stajanje u mestu ne pomaže baš u tome. Ako izuzmemo ove potpise i reklame, bukvalno bi mogli estetski deo tehničkog da prođu pre nekih automobila. Unutrašnjost isto deluje očuvano na svim. Dok nas voze busevi u kojima fale sedišta, u ovima stoje sva.

OK, jasno je da oni u tim godinama nisu mogli da ostanu da voze od jutra do mraka sedam dana u nedelji, pitanje je i koliko bi dugo prevoznici u toj varijanti imali delova za njih i šta bi i koliko brzo moglo da se nabavi. Međutim, komotno su mogli još nekoliko godina, do neke revizije ugovora s privatnicima (hoće li to ikad?), da budu dodatna vozila u špicu na preopterećenim linijama koje su sad osuđene na solo. Recimo ovi IK-201 na problematičnoj 26, Solarisi i Manovi na 37, 48, 50, 74, 78 (zavisno gde mogu da prođu, ne znam sad). To je 6-7 sati dnevno bez vikenda, ne bi se toliko trošili, tokom letnjeg reda vožnje bi mogli da ne rade uopšte. Troja vrata jesu problem, ali kakvim nas kreacijama sve maltretiraju na busevima koje nabavljaju u poslednje vreme, ne verujem da bi ih samo zbog toga putnici odbili. Na kraju krajeva, mogao je GSP da ih preuzme da u špicu pojača svoje prigradske linije tipa 601, 706 ili iskoristi delove za svoje buseve. Svaki drugi scenario je bolji od ovoga kako su skončali.
 
Poslednja izmena:
Ne može GSP ništa kupiti, ili otkupiti tek tako. Sve mora preko tendera, odnosno preko javnih nabavki. Tenderi i jesu najveći problem pri nabavci delova, pisao sam o tome već, iako nisu i jedini problem. Na primer, mnoge firme za koje bi bilo poželjno da se jave na tender, usled silne procedure praćenje nevelikim iznosom kao ponudom za zaključenje ugovora, isti prosto zaobiđu. Ne isplati im se. Posebno izraženo pri nabavci delova za tramvaje, špance naročito, jer tu i ima svega par firmi za određene komponente. I na kraju, opet moram ponoviti, nema puno toga što GSP može bez da osnivač da sredstva i odobrenje na kraju krajeva. Ne mogu se ljudi primiti u stalni radni odnos bez saglasnosti Grada, a kamoli kupovati vozila tek tako, i to još polovna.
 
П40112.
IMG_20220524_122455.jpg
 
Poslednja izmena:
Da li neko može da mi pomogne.
Kupio sam kartu u petak na BAS-ovom prodajnom mestu na zelenom vencu za Jagodinu u 14:30 bez problema.
Došao na peron i autobus nije došao, slučajno se zadesio momak koji je išao za Ćupriju tim istim autobusom. On je dobio informaciju na šalteru BAS-a da je put otkazan, međutim zvali smo agenciju i rekli su da će autobus krenuti u 15:15. Prilikom povratka juče (imao sam otvorenu povratnu kartu) opet je autobus kasnio, sad već pola sata i jedva smo ih ubedili da nas puste unutra. Navodno nije bilo mesta (u autobusu je bilo 20 migranata koji su ušli u Bujanovcu i platili im u evrima karte). Da nisam bio bezobrazan ne bih ušao u autobus. Sedeo sam na stepenicama do Velike Plane. Da ne bude zabune išao sam ujutru do stanice da kažem da hoću da idem autobusom u 18:00. Da li bih mogao da tužim agenciju ili nešto tako, ne znam šta da radim ali ovo je toliko neprofesionalno da nisam mogao da zamislim.
 
To je Srbija.
To što ste kupili kartu na Basovom prodajnom mestu, isto je kao da ste kupili na nekom kiosku, obično prodajno mesto, bez ikakvih garancija o realizaciji prevoza.
Sa druge strane, otvorena povratna karta, bez rezervacije kod samog prevoznika, opet nije garancija nikakva.
Migranti su i dalje aktuelni, svi prevoznici koji vuku sa juga linije i dalje žive od te klijentele, što nažalost, kvalitet putovanja često čini jako lošim. Nažalost, mislim da od tužbe nema ništa, moj lični stav. Ako možete samo da napišete ko je bio taj cenjeni prevoznik?

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Кад неће да подигну плату нашим људима.
 
I na kraju potrošiš isto para, samo što su drukčije raspoređene.
Ne bih se složio.
Već neko vreme kod domaćih prevoznika na teretnom programu rade vozači sa Filipina, Indonezije, u odnosu na naše vozače razlika je oko 400e u plati. Ako izuzmemo štete i lupanja koje pokriva osiguranje, nikakvih drugih gubitaka nemaju. Sa aspekta prevoznika, to je ušteda 400e.
Odavno kvalitet nije više važan.

Poslato sa Huawei Mate 20 Pro uz pomoć Tapatoka
 
Vrh