Šta je novo?

Privatni prevoznici

Isuzu je odličan autobus barem za 78 i 94 gde sam isao, lepo ide nije pozadi bucan kao Ikarbusi i BMC... Moram jos koji put da odem sa Otokarom Curdica na 35, tu je pravi ispit za cvrstinu karoserije koju M M nema sa Ikarbusom
 
Isuzu je odličan autobus barem za 78 i 94 gde sam isao, lepo ide nije pozadi bucan kao Ikarbusi i BMC... Moram jos koji put da odem sa Otokarom Curdica na 35, tu je pravi ispit za cvrstinu karoserije koju M M nema sa Ikarbusom
Ja kada sam se vozio sa 55 toliko je brujao.
 
Naprdni talog, njihovi podanici i nelegalna propaganda
_IMG_000000_000000.jpg

_IMG_000000_000000.jpg
 
Najgori prevoznik, Dumeko je za njih institucija... Skoro sam se vozio njihovim Mazovima toliko urlaju na 11 aprilu da mi je trebalo pola sata misli da pronađem...
 
Ненаде, стави све у 1 пост.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Ћурдић, Цврчак, Луи, Арива па једно 10 места празно.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Crvčak je firma C&LC group.

Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
 
Арива није средина.
Хиљадити пут ћу написати пун назив фирме: C&LC Group или ти Цврчак енд Ловрић компани груп. На списак обавезно Унакоп.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Арива није средина.
Хиљадити пут ћу написати пун назив фирме: C&LC Group или ти Цврчак енд Ловрић компани груп. На списак обавезно Унакоп.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
Slažem se pogotovo zbog čiča koji voze.
 
Obrazloži koja su ta nova vozila koja su u lošem stanju. Ovi novi Volvo busevi su ok, i imaju prilično udobna sedišta, samo što nisu predvidjeni za mnogo opterećene linije, više bi legao na prigradskoj liniji.
Temse su po meni dosta pouzdane, od kako su bili Turci iz fabrike i sredili im elektroniku i pedalu gasa ili šta su im sve radili, ne vidjam ih uopšte da stoje pored puta u kvaru. Kod Arrive sam primetio da najčešće kubure sa Ik 112N (ili koja je već oznaka), često ih vidim u kvaru na potezu između Autokomande i Trošarine.
Takođe bih rekao da su im vozila korektno čista i spolja i unutra, malo vozači znaju da im budu nervozni, sve u svemu solidan prevoznik, zlatna sredina.
 
Проблем је што све мање возача имају и због тога су предали полазак на 33 Бамирону, 2 поласка на 48 Саги и Транс југу, на 47 Бамирону и Унакопу, на 74 ЛДМ-у и 1 полазак на 58 Транс југу. Мазови су им хорор, гори од Унакопових. Икари су им тешки кршеви. Распадају се полако али сигурно.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh