Šta je novo?

Privatni prevoznici

Svim otokarima baguju ćirilični displeji

AB15CA36-1709-453E-B764-2206293A6862.jpeg
 
P40358 (Banbusova Akia 2021. godište) čeka novu direkcijsku oznaku za potez 500. Trenutno vozi na 512.
 
Синоћ сам видео Сагиног Маза у улици Јосипа Теларевића у Реснику како иде највероватније према гаражи у Лештанима. Ако већ дирекција очигледно не дозвољава да аутобуска линија пролази кроз Јосипа Теларевића, како онда могу да пролазе соло аутобуси који се укључују/искључују. Становницима Ресника, који користе углавном превоз, би значило да бар 47 иде поменутом улицом и убрзао пут до куће и посла/школе/факултета. Едварда Грига и улице где редовно иде само 504 нису ништа шире него Јосипа Теларевића, где једно 3-4 године иде минибус 507, а пре тога никада није ишао јавни превоз.
 
IMG_20220320_134619.jpg

70096 na liniji 860MV BAS - Surčin - Miloš Veliki - Obrenovac - Naselje Sava
IMG_20220320_133752.jpg

70133
na liniji 860E BAS - Obrenovac (EKSPRES) izvinite na ovoj poziciji.
 
Ne znam za iskustva sa Dumekom sa 26, 78 i potezom 500, posto sam poslom mahom na Galenici, meni su oni jedan od boljih privatnika, jeste 84 donekle kratka linija, ali nije naporna za vozače po prici... Ja sam poceo da koristim njihova vozila, sa poda bi jeo koliko su im cista...
 
Ne znam za iskustva sa Dumekom sa 26, 78 i potezom 500, posto sam poslom mahom na Galenici, meni su oni jedan od boljih privatnika, jeste 84 donekle kratka linija, ali nije naporna za vozače po prici... Ja sam poceo da koristim njihova vozila, sa poda bi jeo koliko su im cista...
Dumeco je odličan. Autobusi su uvek čisti i mehanički dobri. Uvek na 532 izađe Guleryuz ex Autokodeks i Maz.
 
Нетачно. Две Кобре које су 2015. годиште купљене су половне и немају везе са Кодексом.
Sad se seti da je sve iz Autokodeksa prešlo u Tamnavu. Ništa nije došlo u Dumeco. Bio mi sličan model pa se zbuni.
 
U 2 Dumekove Kobre na 84 klima radila, dok se penzioner neki nije setio i otvorio prozor sve zbog voznje od Centra Zemuna do Nade Dimic, pa smo zatvorili prozore ponovo... Jako korektan prevoznik, bolji od gamadi iz Arive 10000 puta...
 
Klima na martovskih jedva 20 stepeni, dok je većina putnika koji su izašli iz kuće ujutru u jaknama/debljim duksevima ili su jedva dočekali da ogreje sunce... sounds legit. Do 15 stepeni grejanje da radi, od 15 klima da ladi! Može i kao parola za gradske izbore. Taman posla da postoji neki zdrav raspon od 15-ak stepeni koji može da se podnese bez dogrevanja/hlađenja. Šteta što ja nisam bio taj mitski penzioner koji je išao da te uhodi i otvara prozore u dva autobusa, izrazito uživam u raspravama sa meteoropatama.

Uključenu klimu i zatvaranje prozora na ovim temperaturama doživljavam podjednakim maltretiranjem kao i vožnju na +35 u Solarisu kome ne radi klima, ali zato nema ni funkcionalan šiber.
 
Poslednja izmena:
Klima na martovskih jedva 20 stepeni, dok je većina putnika koji su izašli iz kuće ujutru u jaknama/debljim duksevima ili su jedva dočekali da ogreje sunce... sounds legit. Do 15 stepeni grejanje da radi, od 15 klima da ladi! Može i kao parola za gradske izbore. Taman posla da postoji neki zdrav raspon od 15-ak stepeni koji može da se podnese bez dogrevanja/hlađenja. Šteta što ja nisam bio taj mitski penzioner koji je išao da te uhodi i otvara prozore u dva autobusa, izrazito uživam u raspravama sa meteoropatama.

Uključenu klimu i zatvaranje prozora na ovim temperaturama doživljavam podjednakim maltretiranjem kao i vožnju na +35 u Solarisu kome ne radi klima, ali zato nema ni funkcionalan šiber.
U većini autobusa je pakao na 20+ stepeni i da, treba da radi klima i da ohladi bus, u Higerima i Ikarbusima koji rade na mojoj liniji je nepodnošljivo unutra
 
Транспродуктови Фапови П41512 и П41513 су отишли у историју. Замењени су црвено-црним Акијама.
 
U većini autobusa je pakao na 20+ stepeni i da, treba da radi klima i da ohladi bus, u Higerima i Ikarbusima koji rade na mojoj liniji je nepodnošljivo unutra
Higeri praktično nemaju iole upotrebljive šibere (na stanu to što su i inače zbijeni i pretrpani u najboljoj kineskoj tradiciji) i ovde se to rešenje hvalilo na sva usta, jer bože moj, opet mitski otvarači prozora (kojih u poslednjih par godina toliko nema da evo moraju i da se izmisle za potrebe poente, i obavezno su zli penzioneri). Ovi noviji Ikarbusi uvlače toplotu iz motornog prostora pozadi i zato u njima tu jeste toplije, ali npr. u zglobu nije tako i napred (a ni u mnogim solo). To što prevoznik nije tražio prilagođavanje BG uslovima u slučaju Higera i ispravljanje fabričkih grešaka u slučaju Ikarbusa ne vidim kao razlog da me neko smara klimom na temperaturama koje to uopšte ne iziskuju. Nek malo propate i oni koji su zagovarali buseve bez normalnih šibera, možda im sledeći put podržavanje takvih stvari neće pasti na pamet.

Neke probleme vrlo efikasno rešava i oblačenje u skladu s kalendarom i temperaturama, postepeno prelaženje iz zimske u prolećnu, pa letnju odeću (i obrnuto)... sve te neke dosadne i prevaziđene stvari. Takođe, zagušljivost i toplota nisu isto, niti se rešavaju isto.

Propisi se usklađuju s nekim objektivnim okolnostima i središnjim vrednostima (ovde je to razumnih 25 stepeni spoljašnje temperature), a ne s subjektivnim osećajima svakog pojedinca. Naime, među pojedincima ima glasnih hipohondara i sve ih je više otkad se svaka bogovetna temepratura iz normalnog opsega za ovdašnje prostore prati klikbejterskim naslovima Šok, Kataklizma, Nikad viđeno, Umrećemo. Uzgred, prošlog leta smo imali dve vrlo slikovite krajnosti - Solarise bez ispravne klime u kojima nije moglo da se diše i Higere koji su bili kao mrtvačke hladnjače (pretpostavljam zato što su vozači glumili neko ludilo). Neprijatno je bilo voziti se i u jednim i u drugim, kao što je neumerenost obično neprijatna u svemu.
 
Vrh