filipcukovic
Higher intermediate
Svim otokarima baguju ćirilični displeji
Dumeco je odličan. Autobusi su uvek čisti i mehanički dobri. Uvek na 532 izađe Guleryuz ex Autokodeks i Maz.Ne znam za iskustva sa Dumekom sa 26, 78 i potezom 500, posto sam poslom mahom na Galenici, meni su oni jedan od boljih privatnika, jeste 84 donekle kratka linija, ali nije naporna za vozače po prici... Ja sam poceo da koristim njihova vozila, sa poda bi jeo koliko su im cista...
Нетачно. Две Кобре које су 2015. годиште купљене су половне и немају везе са Кодексом.Dumeco je odličan. Autobusi su uvek čisti i mehanički dobri. Uvek na 532 izađe Guleryuz ex Autokodeks i Maz.
Sad se seti da je sve iz Autokodeksa prešlo u Tamnavu. Ništa nije došlo u Dumeco. Bio mi sličan model pa se zbuni.Нетачно. Две Кобре које су 2015. годиште купљене су половне и немају везе са Кодексом.
U većini autobusa je pakao na 20+ stepeni i da, treba da radi klima i da ohladi bus, u Higerima i Ikarbusima koji rade na mojoj liniji je nepodnošljivo unutraKlima na martovskih jedva 20 stepeni, dok je većina putnika koji su izašli iz kuće ujutru u jaknama/debljim duksevima ili su jedva dočekali da ogreje sunce... sounds legit. Do 15 stepeni grejanje da radi, od 15 klima da ladi! Može i kao parola za gradske izbore. Taman posla da postoji neki zdrav raspon od 15-ak stepeni koji može da se podnese bez dogrevanja/hlađenja. Šteta što ja nisam bio taj mitski penzioner koji je išao da te uhodi i otvara prozore u dva autobusa, izrazito uživam u raspravama sa meteoropatama.
Uključenu klimu i zatvaranje prozora na ovim temperaturama doživljavam podjednakim maltretiranjem kao i vožnju na +35 u Solarisu kome ne radi klima, ali zato nema ni funkcionalan šiber.
Higeri praktično nemaju iole upotrebljive šibere (na stanu to što su i inače zbijeni i pretrpani u najboljoj kineskoj tradiciji) i ovde se to rešenje hvalilo na sva usta, jer bože moj, opet mitski otvarači prozora (kojih u poslednjih par godina toliko nema da evo moraju i da se izmisle za potrebe poente, i obavezno su zli penzioneri). Ovi noviji Ikarbusi uvlače toplotu iz motornog prostora pozadi i zato u njima tu jeste toplije, ali npr. u zglobu nije tako i napred (a ni u mnogim solo). To što prevoznik nije tražio prilagođavanje BG uslovima u slučaju Higera i ispravljanje fabričkih grešaka u slučaju Ikarbusa ne vidim kao razlog da me neko smara klimom na temperaturama koje to uopšte ne iziskuju. Nek malo propate i oni koji su zagovarali buseve bez normalnih šibera, možda im sledeći put podržavanje takvih stvari neće pasti na pamet.U većini autobusa je pakao na 20+ stepeni i da, treba da radi klima i da ohladi bus, u Higerima i Ikarbusima koji rade na mojoj liniji je nepodnošljivo unutra
Ja sam pre nedelju dve video njihov crveni fap na potezu 500 (531).Транспродуктови Фапови П41512 и П41513 су отишли у историју. Замењени су црвено-црним Акијама.