Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ваљда ће се склонити одатле не могу више да гледам кршеве Лудог травела, једино Отокаре могу док не пропадну а то ће врло брзо.
 
Sinoć bila poplava u Višnjičkoj kod Big-a.Naravno Ćurdićev vozač po sred vode,toliko da je počelo da ulazi u Autobus.Svi drugi po ivici,pa i oni sa dvestajedinicima i trojkama,ali Ćurdić hrabro po sredini.Stajao sam kod prednjih vrata da bi video poplavu i noge su mi bile mokre.
 
4dr2_QGkDXustnc4Hh1nv3Lh_b6sLteoaNYmR3D9YRQJMEBLJ699qVgJzL5MppT-SPw6h4ZLdwQayoeIdgaao_JFVk5CXYl_OT1cfVV-WifVhDQT30bfAy5efffk3kPuOfZwkbKNh6eZjyaXPC-DYcV-cyNg9WxUV6zUnq_l8G51Z5pECPJQZ4kSKp1WIIpOJ-uCZT08-y9xaQbFgEvFRDAT62jV9Hq2yHHM9iOGejI_xHYlzJR1ByQ2cGRbhOoMdOSJIE2D-SVqAMN4FVxrCjgTgtjhcUm9RuiCPonYj05gvCj6n9tPXVpF9cxFQQbkcytXmAS4RNJwVhjeiU7dUcioQUbVkl-f43a0n6fMREsKB8ev8Cf0tBEbBGxZe-7HKSIlPhEIbA2XXsGOCW03A8sIsbyBD5SiBH3EU_iuOATUFJBYaNi63KYnjPAAdjQDRIwa3lI1yNetQK8TofSCC-G7wADnuIvE5V2GfyDdYgooj5bmC8SWIax-UMEqg0ZF3HMIjAWBwSrV-kZpLM2otq04fP9PjgrDHUEMcD3apLMUbcVPuWg0UfsTJk_8kNDITXdqTEDaQ9qznDFWNOm21UU6CkfEYej_cqwjY4TDvHwCDR2my_bNgKzq9__BHsnDKvKnpRm7kbKO-F0MHxfcTQrYUblDJFyBm-v3XwvdQs61SBEyJWwfFcC7g67pJn5f9crK62b8gJubqDMckDAeR8HS=w1204-h903-no

Jel Bamiron i dalje vozi na 34ci?
 
Ne. Radi samo Arriva sa 2 vozila. To je bilo samo tokom rekonstrukcije Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića od Dr. Dragiša Mišović do Belog dvora , kada su radila 4 vozila na 17 minuta.
 
Pukao nosač, pa pao displej.
Može biti rizično, ako krene ka staklu.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ухххххх, Арива, па то је чак горе и од Унакопа веруј ми... Ј**** пријаву и све те глупости, код њих је катастрофа, уђи у Кнежевићеве и ЛДМ Акије на 71, ради клима само тако, док рецимо она старија два гмаза 42701 и 42702 су ужасни, јер су ем стари, ем су прве серије где се Вуловић учио, а поуздани су у смислу да никад било изостајања са 610...
 
@ Gaspar18
Арива је до пре 2-3 године имала одлично одржавање, возила су им била као чаше. А онда су нагло попустили. Како чујем, поодлазили су им силни мајстори. Али, изговоре је лако наћи. Под хитно морају да се тргну из зимског сна!!!
 
Ne brini se Dragance,sad ce morati sve buseve koji su 2011 godiste da zamene...
A ima ih dosta,Knezevic,Saga,Banbus,LDM,Presto,Arriva itd...
Bar 100 novih autobusa dolaze ove godine...
 
Надам се да ће коначно нешто нормално да купе, што значи ништа екссовјетско ни турско (осим Конекта и, евентуално, Кобри), поготово Арива која се срозала дебеееееееело куповином оних (Г)МАЗ-ева, као и да неће опет куповати оне Турке подложне туражама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632094#p632094:2m2qngb6 je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Jun 21, 2019 7:05 am[/url]":2m2qngb6]@ Gaspar18
Арива је до пре 2-3 године имала одлично одржавање, возила су им била као чаше. А онда су нагло попустили. Како чујем, поодлазили су им силни мајстори. Али, изговоре је лако наћи. Под хитно морају да се тргну из зимског сна!!!
Minibusevi (kombiji) koji rade na 24 i 34 su u super stanju.
 
И да, заборавих да додам: далеко је МАЗ 203 од ваљаног и савременог аутобуса. Једино што је савремено на њему су мотор и евентуално задња маска, све остало изгледа крајње застарело, а више пута сам помињао: метална врата уместо савремених застакљених, а и сама унутрашњост је крајње спартанска и рудиментарна. На све то су од старта страшно растрешени, горе него све и један ИК. Буквално ушминкан (да не кажем набуџен) Neoplan N4016.
 
Ја се скоро свакодневно возим на 71 свим могућим верзијама МАЗа 203 од прве серије код ЛДМ и Унакопа, до последње серије Кнежевића, прве серије су одлежале дечије болести на 610 ( П02131 и 2132, сада 42701 и 42702 код ЛДМа), ове новије серије, ја не знам разлог било коју примедбу им дати, када рецимо Икарбусове серије ти откидају органе и на пикавац на путу... Немојте хвалити и дизати више Икарбус у небеса, као бога вас молим!!!
 
@ Gaspar18
То да неко више воли одређени аутобус од неког другог увек могу да разумем, ту свако има право на своје мишљење: неко највише воли МАЗ, неко Акију, неко Кобру, неко Необус/Мегабус, неко ИК-201... Али не могу да схватим да неко неће да се суочи са једноставном чињеницом да је тај аутобус једноставно ЗАСТАРЕО, да је време одавно прегазило тај концепт дизајна који МАЗ годинама нуди... Мислим да је стварно право и крајње време дошло да видимо нешто ново и другачије на улицама. Као на пример ОВО: :D
https://szeged.hu/hirek/28256/kirajzott-az-uj-conecto-flotta-egy-resze
Или још боље ОВО: 8)
https://omnibusz.blog.hu/2017/06/16/forgalomba_alltak_a_vt-arriva_uj_buszai_a_fovarosban
Примера из света колико вам душа иште. Али нашим приватницима је немогуће из главе избацити шићарење и нарушавање туристичке слике Београда. Посебно из глава челника овдашње испоставе ,,Ариве", од које се очекивало мнооооого више. Да нису купили Веолију, све би било много боље, чини ми се. Веолија док је била, имали смо зелене нископодне Конекте, једне од најлепших бусева у граду, возио сам се њим само једном, и морам рећи да су то били СПЕЈС ШАТЛОВИ... А сада, 5 година касније, возећи се у (Г)МАЗ-евима, схватам колико је заправо Веолија била боља. По ко зна који пут, јавни превоз је део туристичке понуде сваког града.
 
Ако ти толико смета МАЗ немој да се возиш па макар био последњи полазак. Мене и друге не можеш да убеђујеш како је то лош аутобус ово оно. Ја избегавам Икарбус дуже време и ништа ми не фали јер ме не мрзи да чекам 30 мин. Кад је била вејавица тамо крајем јануара ја сам 3 сата и 56 минута путовао од Друге економске до куће, и то пешке до Аутокоманде па на 48 некако до ДЗ Канарево брдо где ми је наишао Сагин МАЗ који ти вечито пљујеш на 502 који је грејао као луд. У њему сам провео преко 2 сата ништа ми није фалило, осим што сам дошао кући око 21:30. Избегавам Икарбус на свим линијама поготово Н серију и оног мученог 1359 који је прошле недеље црко на Ибарској срећом нисам био у њему. И једном у животу ми одговори чему толика пљувачина. Желим ти да дођу приватници на потез 400 и да сви аутобуси буду МазОВИ (тако граматички исправно). Срећно са бољим превозом на потезу 400, поготово 405.
 
(Г)МАЗ-ови на потезу 400? Нека, хвала, радије бих нове ИК. :wink:
И да се самоцитирам, пошто очигледно нисте најбоље схватили поенту моје уводне реченице:
То да неко више воли одређени аутобус од неког другог увек могу да разумем, ту свако има право на своје мишљење: неко највише воли МАЗ, неко Акију, неко Кобру, неко Необус/Мегабус, неко ИК-201... Али не могу да схватим да неко неће да се суочи са једноставном чињеницом да је тај аутобус једноставно ЗАСТАРЕО, да је време одавно прегазило тај концепт дизајна који МАЗ годинама нуди.
Што укратко значи - можете ви да их волите, да вам буду најомиљенији бусеви, нико вам не брани, посебно не ја, али то не значи да тако нужно мисле и други, поготово странци. Једноставно, застарели су и они и ЛиАЗ-и одавно, то је непобитна чињеница, постоје пуно модернија возила од њих. Баш као што је и Диваг застарео трамвај за ово време, па ми је и даље далеко најомиљенији, волим га више него ЧКД и Шпанце. Поред Конекта и MAN-а Lion's City које сам горе представио, мени лично сваки (Г)МАЗ, ЛиАЗ, Акија, БМЦ, Хајгер... делује јефтино, полудовршено и кичасто. Од мене доста. :sesir:
 
Pa normalno je da se kupuju jeftina g**** gazda hoće od 1 dinara da napravi milion dinara a sa autobusima sa zapada je nemoguće to uraditi.
 
О томе се управо и ради. Чувени Кеба Краба систем пословања. Пара врти где бургија неће. :bash:
 
Опет ниси адекватно одговорио изволи прочитај поново.
 
Vrh