Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.623
- Pohvaljen
- 3.624
Ваљда ће се склонити одатле не могу више да гледам кршеве Лудог травела, једино Отокаре могу док не пропадну а то ће врло брзо.
Minibusevi (kombiji) koji rade na 24 i 34 su u super stanju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632094#p632094:2m2qngb6 je napisao(la):Рипањац 405 » Pet Jun 21, 2019 7:05 am[/url]":2m2qngb6]@ Gaspar18
Арива је до пре 2-3 године имала одлично одржавање, возила су им била као чаше. А онда су нагло попустили. Како чујем, поодлазили су им силни мајстори. Али, изговоре је лако наћи. Под хитно морају да се тргну из зимског сна!!!
Што укратко значи - можете ви да их волите, да вам буду најомиљенији бусеви, нико вам не брани, посебно не ја, али то не значи да тако нужно мисле и други, поготово странци. Једноставно, застарели су и они и ЛиАЗ-и одавно, то је непобитна чињеница, постоје пуно модернија возила од њих. Баш као што је и Диваг застарео трамвај за ово време, па ми је и даље далеко најомиљенији, волим га више него ЧКД и Шпанце. Поред Конекта и MAN-а Lion's City које сам горе представио, мени лично сваки (Г)МАЗ, ЛиАЗ, Акија, БМЦ, Хајгер... делује јефтино, полудовршено и кичасто. Од мене доста.То да неко више воли одређени аутобус од неког другог увек могу да разумем, ту свако има право на своје мишљење: неко највише воли МАЗ, неко Акију, неко Кобру, неко Необус/Мегабус, неко ИК-201... Али не могу да схватим да неко неће да се суочи са једноставном чињеницом да је тај аутобус једноставно ЗАСТАРЕО, да је време одавно прегазило тај концепт дизајна који МАЗ годинама нуди.