Šta je novo?

Privatni prevoznici

То су Тамнавини фапови ја сам видео 41625,41627 и 41628.
 
Dumecovu, prekomanda sa Venca, sa 84, na sve linije pogona Zemun.. To u letnjem periodu nije uopste neobicna pojava nazalost, gotovo da su svaki dan tu, bar po jedan na nekoj liniji..
 
@ busspoter
Одлична слика и још бољи аутобус! Мегабуси су ми, уз Необусе, најомиљенији домаћи бусеви. 8) Волим их више него Соларисе.
 
Необус је бољи механички, а Мегабус бољи по питању завршне обраде, на Необусу ме нервира ауспух када је бушан, гори је чак и од МАЗ203
 
Po čemu je Mega bus bolji od Neobusa po pitanju mehanike? I jedan i drugi imaju isti VOLVO-ov D7 motor od 290ks, a i sa menjačnica su slični. Citte imaju Zf i VOITH menjače kao i Megabusevi. Šasije su već različite, ali ni tu razlike nisu tako velike. A što se završne odrade tiče, Mega bus nikako ne može biti ispred Neobusa, koji ni posle višegodišnjeg rada nije rastrešen i razlokan za razliku pojedinih Megabuseva u Arrivi. Enterijer je kod Neobusa odrađen kvalitetnije, a i klime su osetno efikasnije. Mega bus ima veći kapacitet, što ga čini poprilično komfornim za solo gradski autobus, zbog nešto dužeg međuosovinskog rastojanja. Opet, s obzirom da su došli sa skoro pa odrađenom nadogradnjom iz Alfa busza u radionicu zvanu Mega bus, mogli su baš i bolje da odrade enterijer. Plastika je poprilično nekvalitetna i loše uklopljena. Ovako u globalu, nisu loši busevi.
 
Мени се код Бамиронових Мегабуса много свиђају KIEL седишта. 8) Удобна и јако лепо дизајнирана, мени се лично више свиђају него они лептирићи у новим ИК. Колико ја знам, само првих неколико Бамиронових примерака на Volvo B7RLE шасији су стигли делимично надограђени из Мађарске, уз прераду нискоулазне шасије у средњеподну, а остали на обичној B7R су у потпуности надограђивани код нас.
 
Pa ti koje je uzeo Bamiron su i, inače, bolje napravljeni od onih koji su isporučeni Arrivi. Od sedišta imaš i one marke Kiel, kao što kažeš, kao i ona marke Sege, prisutna i kod Neobusa. Dobra su i jedna i druga po meni. Ikarbus je ugrađivao stolice poljskog Štera. Doduše, Bamiron te Megabuseve dosta solidno i održava za razliku od Arrive, ali opet, oni koji su isporučeni Arrivi, imali su ne baš tako male probleme u startu po priči pojedinih vozača. Recimo, pola tastera komandne table nije funkcionisalo kako treba, a i završna obrada deluje traljavo najblaže rečeno. Sve u svemu, kao što već rekoh, nisu Megabusevi u globalu loši, ali Neobus, ipak, odaje utisak kvalitetnijeg i kompletnijeg vozila.
 
Људи, возио сам се у новој Кобри Унакопа од Тошиног Бунара до Козаре, обзиром да ми је екосистем у Блоковима јужно од Саве, нека прича ко шта хоће, у истог су вечерас гледали ко у свемирски брод, аутобус је лађа на друму, у 99% ствари бољи од БМЦа, мајке ми, клима, изолација и сам аутобус су фул фулова, обзиром шта се све вози у Унакопу...
 
Ваљда ће нека Кобра и на 50 једино они нису заменили возила тамо.
 
Живо ме занима има ли Арива у плану да купи нешто друго као замену за Темзе, или...?
Прође 1. јун пре 12 дана, а од резултата ВТП ни трага ни гласа!
 
Приватизујеш пола јгп-а под изговором бољег превоза, и онда дозволиш ово. То можемо да имамо и са Ластом и ГСП-ом :roll:
48049975883_0a99f8b200_h.jpg

48049945143_9949e3720f_h.jpg

48049963673_c51519ac07_h.jpg
 
Ima i jedan Conecto G koji vec 2 meseca vozi sa belom nalepnicom celom duzinom stakla na prikolici...
Bruka i sramota!
 
Све може кад су они у питању због, што би Жика рекао, једног финог чике. Реално, одржавање им је сасвим ок.
 
JuDEzX3eJhCPdrmWueeEROJXnpf7n5SsT5CLWdb74MXE4xM6DeFe-j6pd3RPuk0meC8TF84bnpuf2n1BaiMkXLgT47758llcEs0UT1CLOqVlSoGwE8LizIzoKR3or5DvlweY87UTS_e2bD7jlh_EYjgiElTZT3l05UyJI4st9E3Ix0MBs14nbGhQFqYzqmTKmNUur3iQwFxkTxyM2fi7z70SRyUPvmtsiap4cYvf8-95fO-VVApHwNI3uOHWixzGubOsAOuXG1XCnubzEXTqQIWnjMolUAU7hOS1S6QFaGOQA9LYrU0k1lHXc8wyReqdZicRDSYEYTzFWD2S-ZfzETC8bZf932SC5hEvb8fIbiZlAhdAhRTiQOHwnWxeBi3_PEYu5SM9XClqu51pSMtLcZAWVqT_16cI038EPQEimEZYXIAgLu2sxnI9WJMGPrkkOgzx1ILcAKv6uLtqmqHr_CVStm9jEDT7oQWEl7p_wNzKCOCyq8FT8Mei2D2_ZxjOPoPBJ0G93Yvl0KZIHobKWJa6OhiIntolEjjtKqOjQLF4wS-ZraACk_3w9L91tVHz8ZcahPdfEs69O_sVCqEr-jlP9CRpOUKJuwNBftEjg2Pc4lfCbz6XsPLUTFirLHBHvRMJ_3RpbZ0u0Z9apBCzLwWjxAP6VUbfNzXDt3UHTrLKX8QUIUbdUHdXjBU3402Dfp5WO2bZUtmwTBYKzR3R7eIU=w1204-h903-no

g6PXt7mxInI5MqpLb5W4pbnC2QtzA830--yZTG4BZ0iSqFHx_CoeeRChYr_FucB8eKNdecTnDpzrMgXXM-xbq9kgqUAWM8vwpmMzEuLTfJ4wLY7M62QNpnmoxYSrtxNU-h9x0pvuOjuB0-GtmL_55b4syC1GTNzOCDZqKLm968VWLo-G3DOJPfk_iGmWwouCgpjWUBSrM8m1xpRoFlhkZIpstcdMUQY2-2xo6tLQfCsoC2SnO-dmDshsrPIHVQwuXDj__g_SqwMkm6wG2ZYj1lEDPCVxZP7eKMWtVurBXtiUzoPGNhVLsRrwZUYDeRAHft3ZLyEMy6rJdIRnYG50XQz80-KTmWce6A7cK4zVOZewr2nnBOxfVtGvUBWFBOlivsMol-eJU_9zPXxEquvRHpMOcJgfoHHUyVOUGjzFyxXizrUzTRrvIy0-uxpX--f3o_yn--z-OaGUvjPrZS2RUn2eF3lIT9BVNH7dxfu82d-pZ7xz2B7KewzW4JZNZQRT8wB3Or_jgqlKsimdmm_y0ubAWQC-OqqLnsZG_gwdbZuMXjGPyoS7iqkOwmE_m3Uuv-8XRYvz2GNDAgwpVj9DcoWtveZ1zKj78mI55Z4dXVA8KArqUr2zKX34mRXquer-RvhPnJlGEKQ2v3AW5971-pggydmXsKHXfXr0x09GzEOuQrS7l64v0rlRkZsZsgBJkTljWAMoynZWS5gP8Ghd2bp0=w1204-h903-no

BNXUBz_P4pfIXvAidKxYdBga9UXhmJ34x9JRTfLdKdecXmsEgv14VbnsOIfE-dK6dekoP8-NAKicUN8EUJfEvYvzK_F1VAbH0wn9W-R69jN8j6gR8_5YIh2Lrla21oZKSIfZ1wz-mtIhByeaeXmK99iHj8o28eXy65RHwxDe7mTkz3glmdOFSYuQY0HYkuJbPcEY8gFxyBO5UqrIQ83Owv-Wya9IgMI9WZSxYG8cKj_YrS5n_Hfr9yYNewH-0u-9UH2i3HTpvOXAeBq8rv-eeQ1PvddpSe38MbmXGWWnw-RNVVWiKyfLe9H6nDZD7zl0tJDsH5vZG8pK3G9P55qzUN_IWbOuPXPk3fx_58bF8NbeLOSvdt-f1NMClD64yQPMRQhvaK0C_0eA6Kk2qOve3c4hICqOJfxDKUiYTB3iGCEsiWm-yFbTlp79ZHtYHbQhJvFEJrDaG42wwnRYSt5tL6edFwTu77pOVaEtLtmpQRZ1qERUxREdqM6YCPnv9lVho6lwoMeSAa2RuLerH-926iMiExysKCeVwaw0ONacN8-lLLXDHRoHDwv8VothoHRZD_RRdQwCVKfjLdrmBA87YLtO6NTdKUdCQS5u0hqq-aCtMKJ1ZfAwMzuZOQdjt_WoRQ-yc4GLEGKLmj_sUUAeF-_xrgitkfM=w1204-h903-no

Samo će vreme reći da li će ovi Guleryuzi završiti kao Temse, a dok Arriva povlači Temse, Bamiron ih pojačava na 94.
 
Те две Вељине Темзе неће никада добити туражу, а што се тиче Кобри оне имају MB OM 936 LA Euro 6 мотор ни оне неће никада добити туражу. Кобра је спејс шатл за сваки МАЗ и Икарбус, раме уз раме са Отокаром.
 
Iz nekog razloga u Liazu 5292 je klima najhladnija. Tamo sigurno stave klimu na nekih 25 stepeni , ako ne i hladnije. Nikako po ovim vrućinama ne treba imati takvu klimu zbog temperaturnog šoka.
 
Ниси се возио у Кнежевићевим Мазовима на 37, ладније него у Лиазу. Мада и ТЈ-ова Кобра хлади болесно.
 
Vozio sam se Kneževićevim Mazovima na 37 i nije hladnije uopšte. Klima se ne oseća dok Maz ide Francuskom i posle Dečanskom gde se zaglavi pola sata zbog opterećenosti.
 
Како кад, мени је тамо хладније. БМЦ-ова клима разваљује колико је добра и хлади боље од Отокара.
 
То ти је замена за Аривину Темзу, ако си видео и Аривиног возача.
 
Vrh