Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ustanicka će biti rekonstruisana i proširena.
Ali naravno, čim Strela završi jedan posao oko preuzimanja linija, odmah krecu u neki drugi posao i tako rade svaki put. Sledeće su vrlo verovatno linije za expo i napad na Novi Sad (Što mislim da im neće lako proći)
Šta na Ustaničkoj može da se uradi a da se ne sruše svi okolni lokali?
Inače ću o rekonstrukciji verovati onda kad se krene sa istom. I Smederevac je "rekonstruisan i proširen" i to ni manje ni više nego jedan nepuni kilometar istog što je potrajalo više od godinu dana. Za ostalo navodno više nije bilo para.
 
Кад би се све срушило било би довољно места да се уради терминус налик Трошарини.
 
Šta na Ustaničkoj može da se uradi a da se ne sruše svi okolni lokali?
Inače ću o rekonstrukciji verovati onda kad se krene sa istom. I Smederevac je "rekonstruisan i proširen" i to ni manje ni više nego jedan nepuni kilometar istog što je potrajalo više od godinu dana. Za ostalo navodno više nije bilo para.
Eksporprijacija i onda kreće lagano rušenje, naravno da se neće širiti bez rušenja.
Za Smederevac su verovatno presušila sredstva grada/opštine, a Ustanička će biti rađena u okviru projekta Expo.
 
Za Ustanicku je potreban ozbiljan projekat koji bi u obzir trebalo da uzima i buducu metro stanicu - pa cak i sa ovim trenutnim planom. Sve treba srusiti, ukljucujuci i one male kuce sa radnjama, ukloniti celo brdo do BKA, napraviti onda u ravni sa BKA napraviti ogromnu plocu, koja ce ici sve do tih malih kuca, ili cak preko njih. Na ploci onda izgraditi tramvajski terminus sa vise pruga, a ispod ploce napraviti ogroman terminus za sve linije. Ostatak prostora treba iskoristiti za radnje/trzni centar, i obavezno prostorije za vozace. Ulica Zivka Davidovica treba naravno da ostane, taj mali deo da prolazi ispod ploce. Uz sve to treba uraditi i stanicu za metro, odnosno ulaze.
Jos bolja, i skuplja, varijanta jeste da se u ovom konceptu zamene tramvaji i autobusi, sto bi znacilo da tramvaji vec u BKA, pred Ustanicku, ulaze ispod zemlje, odnosno s druge strane (smer ka Vuku) da izlaze. Na taj nacin se autobusi usmeravaju pravo, a ne u Ustanicku, cime se uklanja ta mala raskrsnica Ustanicke i Zivka Davidovica, sto bi ubrzalo autobuse.
Ali kako god, para se nema, pitanje je da li ce se ikada ista tu uraditi kako treba. Uredjenje ce na kraju da bude u vidu novog asfalta i trotoara, a zgrada okretnice/trznog centra ce biti samo okrecena.
 
ja mislim da bi trebalo da se linije vrate do vuka kako su nekad i isle neke do cvetka i tako da se resi problem
 
Za Ustanicku je potreban ozbiljan projekat koji bi u obzir trebalo da uzima i buducu metro stanicu - pa cak i sa ovim trenutnim planom. Sve treba srusiti, ukljucujuci i one male kuce sa radnjama, ukloniti celo brdo do BKA, napraviti onda u ravni sa BKA napraviti ogromnu plocu, koja ce ici sve do tih malih kuca, ili cak preko njih. Na ploci onda izgraditi tramvajski terminus sa vise pruga, a ispod ploce napraviti ogroman terminus za sve linije. Ostatak prostora treba iskoristiti za radnje/trzni centar, i obavezno prostorije za vozace. Ulica Zivka Davidovica treba naravno da ostane, taj mali deo da prolazi ispod ploce. Uz sve to treba uraditi i stanicu za metro, odnosno ulaze.
Jos bolja, i skuplja, varijanta jeste da se u ovom konceptu zamene tramvaji i autobusi, sto bi znacilo da tramvaji vec u BKA, pred Ustanicku, ulaze ispod zemlje, odnosno s druge strane (smer ka Vuku) da izlaze. Na taj nacin se autobusi usmeravaju pravo, a ne u Ustanicku, cime se uklanja ta mala raskrsnica Ustanicke i Zivka Davidovica, sto bi ubrzalo autobuse.
Ali kako god, para se nema, pitanje je da li ce se ikada ista tu uraditi kako treba. Uredjenje ce na kraju da bude u vidu novog asfalta i trotoara, a zgrada okretnice/trznog centra ce biti samo okrecena.
Mozda je za autobuse bolje da se okrecu preko puta,gde je sad Lidl? Ovako kako stoji,kao da je okretnica pala s Marsa.
 
Наравно најдуже и најлакше за СНСтрелу, ону коју ви много волите и без које кажете да се не може.

Aj ovako, ne može se bez Laste definitivno. Ja to kažem. To što je postala filijala streli neće biti problem da se kontrola vrati i ponovo bude pod vlasništvom države kao javno preduzeće. Sva vozila što ima strela lako posle mogu da budu u vlasništvu kasnije ponovo jake Laste. Čak se sećam da si i ti predložio gradske linije GSP, a prigradske Lasta.
Pa aj i trocifrene linije Lasta. Ne sada definitivno, ali kasnije pod normalnom državom donekle. Izgledam kao da obožavam strelu i da bukvalno lobiram.
Ne, pre bih da je Lasta to što je bila nekada do pre nekoliko godina.

Malo da pričam o vremenu kad je Lasta dominirala na gradskim linijama, a stariji privatnici na potezu 600 do neke 2018. godine. Polovni manovi, maz 215, jedan polovnjak solaris zglobni na 610...
Konkretno kod jednog man-a ne sećam se tačno koje boje je bio, dal ljubičaste nijanse ili belo-crvene boje imao je senzor za blokiranje zatvaranja vrata kada se makar 1 putnik slučajno nađe da stoji blizu vrata. Kod platforme za spuštanje rampe je bio taj glupi senzor. Stalno je otežavao vožnju na liniji 610. Nije mogao vozač da ide dalje uopšte. Lično sam video taj problem.
Meni to ima dobre sličnosti sa skandaloznim tasterima i senzorima neophodnim za otvaranje vrata kod zglobnih mercedes konekta i citara. Nisu dugo vozili ovi iz starijeg konzorcijuma na potezu 600, tako neće beskrajno trajati i ova dominacija sada najvećeg prevoznika u Beogradu. Da, većeg od GSP, ako ne računam tramvaje i trolejbuse. Sa filijalama Lasta i Lastra, onda jeste najveći u ovom trenutku nažalost.
Došlo 40 citara i nijedan od novih nema da vozač pritisne svoj taster za bilo koja vrata, već putnik mora da zna unapred. Nema pravilnik da mora putnik to da uradi u bilo kom autobusu generalno, smatra se da će vozač sam pritisnuti, a putnik je tu samo da najavi. Najnoviji zglobni na 610 baš ima samo tu boljku oko tastera, kao i citari što uveliko voze na 52, 73, 88, 101, 706.
Da nisu toliko štedljivi i alavi i da su platili malo više za svaki konekto i citaro da vozač može da otvori bilo koja vrata, ne bih se toliko bunio.
Liniju 56 bih realno vratio GSP, ali zapravo šteta što nije strela došla na tu liniju :unsure:. Bolje mi citaro nego bmc sa užasnim održavanjem Niš Ekspresa. I 73 bolje da je ostao GSP.
I Lui mora da ode, a mogao je da ostane Lekon. I Bamiron koji mi je dobar prevoznik bio, ako ne računam gazdu Velju (nevolju).
Mnogo mi bilo bolje sa GSP-om na liniji 88.
Nije logično Niš Ekspres da dođe i obavlja prevoz na gradskim linijama u Beogradu. A možda su mogli na liniju 73 da se prebace da nije bilo ranijeg tendera umesto 56ice. Taman da ima zglobne autobuse skoro u potpunosti.
Koliko je bilo mogućnosti da se ne rasturi sve i pogorša znatno prevoz...
 
Poslednja izmena:
Mozda je za autobuse bolje da se okrecu preko puta,gde je sad Lidl? Ovako kako stoji,kao da je okretnica pala s Marsa.
Da, postoji i ta opcija, mislim da sam ja nešto spominjao taj plac (gde su Romi) kao opciju za sređivanje pre par godina. Ne znam šta je sad sa time i čije je, svakako će ceo taj kompleks stare fabrike biti skroz srušen i izgrađen - Lidl je počeo.

U svakom slučaju mislim da bi bilo suludo da se prave bilo kakve rekonstrukcije, a da se ne uzme u obzir i buduća metro stanica - da li da ovim ili nekim boljim metro planom, verujem da će Ustanička svakako biti jedna stanica. I mora da se nađe trajno rešenje, ali avaj, i ovo trenutno je nekada davno bilo samo privremeno.
 
Liniju 56 bih realno vratio GSP, ali zapravo šteta što nije strela došla na tu liniju :unsure:. Bolje mi citaro nego bmc sa užasnim održavanjem Niš Ekspresa. I 73 bolje da je ostao GSP.
I Lui mora da ode, a mogao je da ostane Lekon. I Bamiron koji mi je dobar prevoznik bio, ako ne računam gazdu Velju (nevolju).
Mnogo mi bilo bolje sa GSP-om na liniji 88.
Nije logično Niš Ekspres da dođe i obavlja prevoz na gradskim linijama u Beogradu. A možda su mogli na liniju 73 da se prebace da nije bilo ranijeg tendera umesto 56ice. Taman da ima zglobne autobuse skoro u potpunosti.
Koliko je bilo mogućnosti da se ne rasturi sve i pogorša znatno prevoz...
Sasvim pristojno funkcioniše 56, meni su jedina zamerka njihovi "Šumadinci". Odražavanje je 3-4 puta bolje od Strele definitivno i to se vidi po količini žvrljanja markerima u Strelinim i Niš Ekspresovim autobusima. To što se BMCi blago raspadaju to je do njihovog lošeg kvaliteta.
Niš Ekspres je davno privatizovan, tako da ima pravo da saobraća (učestvuje u tenderima), u kojem god gradu da hoće. Čak koliko zapravo još ovakvih primera imamo po gradovima u Srbiji, samo oni nemaju jačinu kao ovde u Beogradu, a maltene su srazmerne veličine.
 
Aj ovako, ne može se bez Laste definitivno. Ja to kažem. To što je postala filijala streli neće biti problem da se kontrola vrati i ponovo bude pod vlasništvom države kao javno preduzeće. Sva vozila što ima strela lako posle mogu da budu u vlasništvu kasnije ponovo jake Laste. Čak se sećam da si i ti predložio gradske linije GSP, a prigradske Lasta.
Pa aj i trocifrene linije Lasta. Ne sada definitivno, ali kasnije pod normalnom državom donekle. Izgledam kao da obožavam strelu i da bukvalno lobiram.
Ne, pre bih da je Lasta to što je bila nekada do pre nekoliko godina.

Malo da pričam o vremenu kad je Lasta dominirala na gradskim linijama, a stariji privatnici na potezu 600 do neke 2018. godine. Polovni manovi, maz 215, jedan polovnjak solaris zglobni na 610...
Konkretno kod jednog man-a ne sećam se tačno koje boje je bio, dal ljubičaste nijanse ili belo-crvene boje imao je senzor za blokiranje zatvaranja vrata kada se makar 1 putnik slučajno nađe da stoji blizu vrata. Kod platforme za spuštanje rampe je bio taj glupi senzor. Stalno je otežavao vožnju na liniji 610. Nije mogao vozač da ide dalje uopšte. Lično sam video taj problem.
Meni to ima dobre sličnosti sa skandaloznim tasterima i senzorima neophodnim za otvaranje vrata kod zglobnih mercedes konekta i citara. Nisu dugo vozili ovi iz starijeg konzorcijuma na potezu 600, tako neće beskrajno trajati i ova dominacija sada najvećeg prevoznika u Beogradu. Da, većeg od GSP, ako ne računam tramvaje i trolejbuse. Sa filijalama Lasta i Lastra, onda jeste najveći u ovom trenutku nažalost.
Došlo 40 citara i nijedan od novih nema da vozač pritisne svoj taster za bilo koja vrata, već putnik mora da zna unapred. Nema pravilnik da mora putnik to da uradi u bilo kom autobusu generalno, smatra se da će vozač sam pritisnuti, a putnik je tu samo da najavi. Najnoviji zglobni na 610 baš ima samo tu boljku oko tastera, kao i citari što uveliko voze na 52, 73, 88, 101, 706.
Da nisu toliko štedljivi i alavi i da su platili malo više za svaki konekto i citaro da vozač može da otvori bilo koja vrata, ne bih se toliko bunio.
Liniju 56 bih realno vratio GSP, ali zapravo šteta što nije strela došla na tu liniju :unsure:. Bolje mi citaro nego bmc sa užasnim održavanjem Niš Ekspresa. I 73 bolje da je ostao GSP.
I Lui mora da ode, a mogao je da ostane Lekon. I Bamiron koji mi je dobar prevoznik bio, ako ne računam gazdu Velju (nevolju).
Mnogo mi bilo bolje sa GSP-om na liniji 88.
Nije logično Niš Ekspres da dođe i obavlja prevoz na gradskim linijama u Beogradu. A možda su mogli na liniju 73 da se prebace da nije bilo ranijeg tendera umesto 56ice. Taman da ima zglobne autobuse skoro u potpunosti.
Koliko je bilo mogućnosti da se ne rasturi sve i pogorša znatno prevoz...
Ласта као ЈКП или у 51% власништву ГСП-а што је могуће. Ограничити свим возачима радно време на макисмум 8 сати, да имају искључиво 2 спојена дана слободно. Уколико мора да се ради прековремено платити им више или дати и трећи слободан дан. Може се и те како без СНСтреле уз добру организацију и наравно ако се деси оно што треба да се деси.
 
Vrh