Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ustanicka će biti rekonstruisana i proširena.
Ali naravno, čim Strela završi jedan posao oko preuzimanja linija, odmah krecu u neki drugi posao i tako rade svaki put. Sledeće su vrlo verovatno linije za expo i napad na Novi Sad (Što mislim da im neće lako proći)
Šta na Ustaničkoj može da se uradi a da se ne sruše svi okolni lokali?
Inače ću o rekonstrukciji verovati onda kad se krene sa istom. I Smederevac je "rekonstruisan i proširen" i to ni manje ni više nego jedan nepuni kilometar istog što je potrajalo više od godinu dana. Za ostalo navodno više nije bilo para.
 
Кад би се све срушило било би довољно места да се уради терминус налик Трошарини.
 
Šta na Ustaničkoj može da se uradi a da se ne sruše svi okolni lokali?
Inače ću o rekonstrukciji verovati onda kad se krene sa istom. I Smederevac je "rekonstruisan i proširen" i to ni manje ni više nego jedan nepuni kilometar istog što je potrajalo više od godinu dana. Za ostalo navodno više nije bilo para.
Eksporprijacija i onda kreće lagano rušenje, naravno da se neće širiti bez rušenja.
Za Smederevac su verovatno presušila sredstva grada/opštine, a Ustanička će biti rađena u okviru projekta Expo.
 
Za Ustanicku je potreban ozbiljan projekat koji bi u obzir trebalo da uzima i buducu metro stanicu - pa cak i sa ovim trenutnim planom. Sve treba srusiti, ukljucujuci i one male kuce sa radnjama, ukloniti celo brdo do BKA, napraviti onda u ravni sa BKA napraviti ogromnu plocu, koja ce ici sve do tih malih kuca, ili cak preko njih. Na ploci onda izgraditi tramvajski terminus sa vise pruga, a ispod ploce napraviti ogroman terminus za sve linije. Ostatak prostora treba iskoristiti za radnje/trzni centar, i obavezno prostorije za vozace. Ulica Zivka Davidovica treba naravno da ostane, taj mali deo da prolazi ispod ploce. Uz sve to treba uraditi i stanicu za metro, odnosno ulaze.
Jos bolja, i skuplja, varijanta jeste da se u ovom konceptu zamene tramvaji i autobusi, sto bi znacilo da tramvaji vec u BKA, pred Ustanicku, ulaze ispod zemlje, odnosno s druge strane (smer ka Vuku) da izlaze. Na taj nacin se autobusi usmeravaju pravo, a ne u Ustanicku, cime se uklanja ta mala raskrsnica Ustanicke i Zivka Davidovica, sto bi ubrzalo autobuse.
Ali kako god, para se nema, pitanje je da li ce se ikada ista tu uraditi kako treba. Uredjenje ce na kraju da bude u vidu novog asfalta i trotoara, a zgrada okretnice/trznog centra ce biti samo okrecena.
 
ja mislim da bi trebalo da se linije vrate do vuka kako su nekad i isle neke do cvetka i tako da se resi problem
 
Vrh