Slažem se, evo sada sam izlazio sa P24026 i lik se parkirao na sam izlaz preko puta skroz dobre, i tako ostavio a na ulazu drugi lik a ispred njega stranac na Govo motoru...Barbados perfektan. Generalno na potezu 300 je situacija dobra, sigurno bolja nego za vreme Gsp-a. Jedini minus je po meni Trans Jug, za kog se već sad vidi da mu je održavanje nula. Nema Otokara 2021-2023. godišta, a da nema gomilu grešaka na tabli i uz to im je zvuk motora postao identičan Unacopovim Liazima, kao da su u sve ugradili motor iz Liaza.
Sa Strelom na 307 su stvarno svi prezadovoljni, higijena se dosta popravila, a vozila nikad nisu bila redovnija. Polasci se ne ostvaruju iskljucivo u slučaju kvara nekog vozila. Jedini minus je klima na Cobrama koja je stvarno slaba i ako ne sedneš na sediste do prozora gde duva klima, skuvaćeš se.
Takođe, Cobre su izgleda počele malo češće da se kvare, 70369 ne radi već 2 dana, a danas je isključen 70367 i umesto njega je poslata ganc nova Cobra iz Obrenovca, 70578.
Jedini alarmantan problem na potezu 300 je okretnica Ustanička, situacija sa okretnicom je zaista katastrofalna i tokom celog dana vozila ne mogu uopšte da uđu u okretnicu.
Pre 3 dana se desila situacija da je 63 ostao zaglavljen na samom uglu Ustaničke i Bulevara Kralja Aleksanda i blokirao saobracaj na jedno 2 minuta.
Pod hitno mora da se nađe neko rešenje, jer ako se još neka linija pojača od septembra, to će biti totalni kolaps.
Mislim da za 302 nije dobro rešenje da se produži jer je već dosta dugačka. Za samu Grocku bi najbolje bilo iskoristiti autoput preko Zaklopače, odnosno tom trasom uspostaviti novu liniju. To bi im bio najbrži način dolaska do grada.Definitivno bi trebalo razmišljati o izmesranju nekih linija i tu su mi favorit 63,302 i 307.
Prosirenje Ustaničke se stvarno planira u okviru projekta Expo i uvođenje pantografa, kao i elektrobus linije od Ustaničke do Expoa.Mi imamo autoput i niti jednu jedinu gradsku liniju koja saobraća istim. Čitav potez je potpuno besmisleno organizovan i svodi se na slivanje javnog prevoza na jedan očajan put i još očajniju okretnicu.
Mislim da za 302 nije dobro rešenje da se produži jer je već dosta dugačka. Za samu Grocku bi najbolje bilo iskoristiti autoput preko Zaklopače, odnosno tom trasom uspostaviti novu liniju. To bi im bio najbrži način dolaska do grada.
Blok 58 se nalazi odmah ispred Basove stanice i poenta je da se dobije dodatna veza sa Basom, a tu bi mogla da se okreće i linija 93. Okretnica bi trebalo da je u izgradnji, a po meni bi to bilo odlično rešenje zbog dodatne veze sa Basom i rasterećenje 95ice.Otkud to za Blok 58? Gde je ta okretnica? Blok 20 jedino da se vrati parking, ne verujem da će da zidaju nasred ulice.
Црнци су задужени за њега, није наш возач сигурно.Lastrin plavin otokar mislim da je 58504 na 581 u 17:00 danas vozio 20 na sat, autobus u kvaru i onda je prikljestio putnika na vratima koji je probao da izadje jer su mu se pokvarila vrata i onda je izbacio sve na knezevac. Cari besplatnog prevoza
Strani vozac je vozioЦрнци су задужени за њега, није наш возач сигурно.
Kakve veze ima besplatan prevoz sa tim. Oni dobijaju naknadu po pređenom kilometru, a i do ove godine nisu imali nikakve veze sa naplatom karata. To što vozila ostaju u kvaru se inače nije dešavalo dok se prevoz plaćao, odnosno plaćao delimično.Lastrin plavin otokar mislim da je 58504 na 581 u 17:00 danas vozio 20 na sat, autobus u kvaru i onda je prikljestio putnika na vratima koji je probao da izadje jer su mu se pokvarila vrata i onda je izbacio sve na knezevac. Cari besplatnog prevoza
Није тако лоше као што изгледаДа ми уперу пиштољ у главу, не знам да ли бих и даље пристао да возим такав аутобус. Поједини возачи нису нормални на шта све окрећу главу.