Šta je novo?

Privatni prevoznici

Не верујем да је ово за Стрелу. Њима крш БМЦ не треба.
 
Pa ovo mi se ne čini da je u pravoj boji za Beograd. Više mi vuče na novosadsku plavu.
 
Ovo je neki sajamski primerak i možda je tu samo za neku izložbu. Potpuno identičan Bmc stoji na njihovom sajtu. Takođe postoji opcija da ga je možda kupio Trans Jug za Suboticu, jer su isto tako uzeli lager Territa Cng.
Takođe u Mpn-u se nalazi i nova restajling verzija Temse Avenue 12 Cng u beloj kolor šemi, sa belim sedištima unutra.
Logika govori da je ovo za C&LC, jer oni obožavaju gasne lagere, al opet ne mora da znači 100%.
IMG_2108.jpeg
IMG_2105.jpeg
 
Barbados na 308 radi super a njihovi BMC su kao i Sagini, utegnuti, novi i radi uvek hlađenje.
Definitivno bi dobar posao radio i na jačoj liniji od 308.
 
Barbados perfektan. Generalno na potezu 300 je situacija dobra, sigurno bolja nego za vreme Gsp-a. Jedini minus je po meni Trans Jug, za kog se već sad vidi da mu je održavanje nula. Nema Otokara 2021-2023. godišta, a da nema gomilu grešaka na tabli i uz to im je zvuk motora postao identičan Unacopovim Liazima, kao da su u sve ugradili motor iz Liaza.
Sa Strelom na 307 su stvarno svi prezadovoljni, higijena se dosta popravila, a vozila nikad nisu bila redovnija. Polasci se ne ostvaruju iskljucivo u slučaju kvara nekog vozila. Jedini minus je klima na Cobrama koja je stvarno slaba i ako ne sedneš na sediste do prozora gde duva klima, skuvaćeš se.
Takođe, Cobre su izgleda počele malo češće da se kvare, 70369 ne radi već 2 dana, a danas je isključen 70367 i umesto njega je poslata ganc nova Cobra iz Obrenovca, 70578.
Jedini alarmantan problem na potezu 300 je okretnica Ustanička, situacija sa okretnicom je zaista katastrofalna i tokom celog dana vozila ne mogu uopšte da uđu u okretnicu.
Pre 3 dana se desila situacija da je 63 ostao zaglavljen na samom uglu Ustaničke i Bulevara Kralja Aleksanda i blokirao saobracaj na jedno 2 minuta.
Pod hitno mora da se nađe neko rešenje, jer ako se još neka linija pojača od septembra, to će biti totalni kolaps.
 
Barbados perfektan. Generalno na potezu 300 je situacija dobra, sigurno bolja nego za vreme Gsp-a. Jedini minus je po meni Trans Jug, za kog se već sad vidi da mu je održavanje nula. Nema Otokara 2021-2023. godišta, a da nema gomilu grešaka na tabli i uz to im je zvuk motora postao identičan Unacopovim Liazima, kao da su u sve ugradili motor iz Liaza.
Sa Strelom na 307 su stvarno svi prezadovoljni, higijena se dosta popravila, a vozila nikad nisu bila redovnija. Polasci se ne ostvaruju iskljucivo u slučaju kvara nekog vozila. Jedini minus je klima na Cobrama koja je stvarno slaba i ako ne sedneš na sediste do prozora gde duva klima, skuvaćeš se.
Takođe, Cobre su izgleda počele malo češće da se kvare, 70369 ne radi već 2 dana, a danas je isključen 70367 i umesto njega je poslata ganc nova Cobra iz Obrenovca, 70578.
Jedini alarmantan problem na potezu 300 je okretnica Ustanička, situacija sa okretnicom je zaista katastrofalna i tokom celog dana vozila ne mogu uopšte da uđu u okretnicu.
Pre 3 dana se desila situacija da je 63 ostao zaglavljen na samom uglu Ustaničke i Bulevara Kralja Aleksanda i blokirao saobracaj na jedno 2 minuta.
Pod hitno mora da se nađe neko rešenje, jer ako se još neka linija pojača od septembra, to će biti totalni kolaps.
Slažem se, evo sada sam izlazio sa P24026 i lik se parkirao na sam izlaz preko puta skroz dobre, i tako ostavio a na ulazu drugi lik a ispred njega stranac na Govo motoru...

Jedva smo se iskobeljali...

Ko li dozvoljava bilo kome da tu ulazi i parkira ja stvarno nzm ali bi moralo doterati jedan pauk da bleji tu 24/7.

Dodatni problem pravi I nemali broj buseva raznoraznih firmi koji blokiraju okretnicu, I kojima bi trebalo zabraniti takođe da tu bitišu.

Rešenje je i pomeranje Linija 303,304 & 306 na Cvetkovu pijacu.
 
Čak ni to sve nije razlog, nego prosto prevelik broj vozila. Dodata linija 63, uz 50 koja je nikad redovnija, takođe pojačana 307 i eto ti haosa.
Definitivno bi trebalo razmišljati o izmesranju nekih linija i tu su mi favorit 63,302 i 307.
 
Vrh