Šta je novo?

Privatni prevoznici

dok u ovakvoj situaciji nema teorije za širenjem kapaciteta Gsp-a.
GSP ne može sve linije sam da drži. Bez Arive, Košave, Lekona, Bamirona i Unakopa, fizički je nemoguće vratiti staru raspodelu linija pre septembra 2024. Neki to izgleda ne žele ili ne mogu da shvate. GSP i da nekim čudom vrati potez 600, ne bi mogao (nažalost) da obezbedi interval kao Strela. Plus 600 i 607 sa ukupno 8 vozila.
kao i ono uvođenje potpuno besplatne obuke za svakog ko ima B kategoriju.
to je Arriva imala. Ali si morao kod njih da radiš ja mislim 2 godine.
 
Još kad bi se rešili Lui-ja sa 48 i da se da Kosmaju, naravno ako bi Kosmaj mogao. Mogla bi da se GSP-u da i 33.
 
Ma kakvo vracanje, evo u Gsp-u opet fali vozača. 90% vozača mora da radi 6 dana, jer drugačije ne može, a neke čak vraćaju sa odmora ako su kod kuće i mole ih da odrade par dana, jer ne mogu da popune raspored.
Morala bi da se odradi ozbiljna kampanja u javnosti i da se ovaj posao ispromovise, kao i ono uvođenje potpuno besplatne obuke za svakog ko ima B kategoriju. Kada ljudima kažem kolika je plata, svi ostanu u šoku jer misle da se radi za tipa 80000 hiljada, pa kad im kažem da plate idu i do 180000, ne mogu da veruju. Ozbiljnom promocijom posla, bi mogao da privučeš veliki broj ljudi u Gsp i samim tim bi deo linija privatnika mogao da se vrati u Gsp, dok u ovakvoj situaciji nema teorije za širenjem kapaciteta Gsp-a.
Ja iskreno ne znam kako će izvesti i to za Expo, ako i trole ostanu u Gsp-u, jer će tu trebati još bar 300 vozača da pokrije tih 100 vozila tokom istog.​
Kakvi su uslovi rada i zapošljavanja kod privatnika obzirom da im masovno rade tamnoputi?
 
Ma kakvo vracanje, evo u Gsp-u opet fali vozača. 90% vozača mora da radi 6 dana, jer drugačije ne može, a neke čak vraćaju sa odmora ako su kod kuće i mole ih da odrade par dana, jer ne mogu da popune raspored.
Како то, па ГСП-у су одузели новом расподелом линија јаке линије попут 52,53,56,73,88 плус потези 100,300,400,600 и 700, требало би да је остало вишка возача и возила?
 
Kakvi su uslovi rada i zapošljavanja kod privatnika obzirom da im masovno rade tamnoputi?
To kakav je neki privatnik govori to koliko mu crnaca radi. Za Banbus i Ćurdić mislim da gazde ne plaćaju preko 600 dinara sat i zato su im 90% vozača crnci.
Strela npr plaća 700 dinara na više od 90% polazaka i jedini izuzetak su 52 na zglobnim polascima, kao i 88 gde plaćaju 900 dinara. C&LC takođe plaća 900 dinara za 511. Crnci kod privatnika rade za 500 evra i obezbede im neki stan gde verovatno njih 10 spava, a uz to im plaćaju račune.
Kod privatnika većina radi jako duge smene od 10+ sati i izuzetak je Strela na određenim smenama na 88 gde imaju neke smene i po 6 sati. Kolega u Gsp-u je rekao kako je bio na razgovoru u Streli i rekli mu da imaš godišnje 15 dana odmora, što je čisto kršenje zakona, kao i 1 slobodan dan, ma da ni to nije garantovano ako im zafali vozač, zvaće te da radiš i sedmi dan, samo bez ubacivanja taho kartice naravno.
U Gsp-u su plate bile manje pre raspodele i onda su se neki zaleteli i otisli kod privatnika, međutim, sada su kroz razne bonuse, poput 5% na platu za svaki 6. dan i svega ostalog prestigli privatnike i plate su slične, sa daleko manjim brojem radnih sati. Gsp takođe daje 32 dana godišnjeg odmora, plus možeš da dobiješ dodatnih 3 dana za banju i dodatnih 7 dana za letovanje, što znači da u Gsp-u vozač može da ima i do 2 meseca odmora godišnje.
Većina vozača je stava da u Gsp-u nikad nije bilo bolje po pitanju plate i uslova, uz sve što sam nabrojao imaš generalno novija vozila i jedina mana kod Gsp-a su teške gradske linije, kao i nekvalitetna vozila.
Takođe kod bilo koje neispravnosti vozila možeš odmah da zoveš raspored i javiš o kom se problemu radi i da čekaš servis, ili oteraš vozilo za garažu, dok kod privatnika toga nema i ima da voziš neispravno vozilo, jer oni ne smeju da izgube profit. Čim vozilo Gsp-a ima neki kvar, odmah se šalje u SDT i Temsu na otklanjanje kvara, a ti dobijaš drugo vozilo. Čak i za neispravnost klima uređaja si dužan da prijaviš kvar i ne smeš da voziš vozilo bez klime.
@buslover1 Prosto su se dobile jake gradske linije gde npr same 25 i 26 pokrivaju ceo potez 300 koji je bio u Gsp-u.
Takođe, neki su se zaleteli i otisli kod privatnika kao što sam i rekao, a neki daju otkaz, ili idu u penziju i uz to je dosta linija Gsp-a pojačano nakon preraspodele.
 
Poslednja izmena:
Lepo si sve opisao. Kako bi mi svi privatnici leteli iz gradskog da se ja pitam.
 
Не може, то би било кршење уговорне обавезе, на потезу 300 могу радити искључиво само возила са тровратном конфигурацијом.
Meni je ranije postojala ideja da budu dvovratne kobre na 307 samo zbog malo više sedišta i pisao sam već o predlogu (nažalost iz nekog razloga ne mogu učitati moje starije poruke). To je bio loš koncept. Sad su u Lasti, užasan mehanizam spoljnog otvaranja/zatvaranja srednjih vrata imaju. Makar su otišli sa 601.
Iveco ja gledam i ne verujem. Samo gledajući nalepnicu i na sajtu crossway ima mizernih 78 mesta ukupno.
Što se mene tiče, otokare bih ubacio više i redovni ubuduće da budu na 307, nekad ih viđam na 52.

Ma kakvo vracanje, evo u Gsp-u opet fali vozača. 90% vozača mora da radi 6 dana, jer drugačije ne može, a neke čak vraćaju sa odmora ako su kod kuće i mole ih da odrade par dana, jer ne mogu da popune raspored.

Pa kada gradonačelnik i ceo establišment "rekonstruiše" centar i mnoge delove grada i suspenduje puno tramvajskih i trolejbuskih linija. Zato uskaču u pomoć "pomoćne" autobuske gde imamo prvo 29A, pa 22A, 6A na kratko. 9A razumljivo. Linija 20 još uvek se čeka Cvetanova ćuprija i radovi sa kanalizacijom, pojačana 38-ica ipak.
Iscrpe se resursi vozača na puno ovakvih linija.

Još kad bi se rešili Lui-ja sa 48 i da se da Kosmaju, naravno ako bi Kosmaj mogao. Mogla bi da se GSP-u da i 33.
33 ne mogu zamisliti da gledam sa higerima! Dobar predlog bez obzira na problem sa higerima. Na 26-ici higer ne sme da bude. Mnogo je loša preraspodela linija bila.
Linija 26 gledajući tip i model autobusa je bolje radila do oktobra prošle godine.
Nema Unacop, Tamnava, Lekon sad da pokriju.
A 48 da, Lui treba oterati ili neka rade na 9A i 3A, potom zamena za 48.

Imam predlog sad da se 52 vrati GSP-u u zamenu da strela vozi 37 (citaro noviji je bolji od starijeg solarisa). 56 bih takođe vratio, ali morao bih da oteram Niš ekspres. Liniju 30 bih vratio. Ima koliko hoću linija da vratim, ali za vreme perioda "oporavka" moram da prihvatim činjenicu da trebaju mnogi privatnici da rade u Beogradu. Potez 100 samo neke linije spojiti, beskorisne ukinuti.
Posle godinu dana rada strele na liniji 101, nijednom nisu ispoštovali da po ugovoru mora svih 11 autobusa da bude zglobnog tipa.
53 bih vratio i da opet ima neke zglobne polaske.
Kada bi prošao period oporavka gsp-a, bez problema bi privatnici gubili velike kolače.
 
nema potrebe ja mislim kad su tu 23 i 37 zglob.Dumeco radi odličan posao na 53. Ja bi barbadosu dao više linija. Tipa 57 umesto TP-a.
Pogoršao se malo dumeco na 46, ali na 53 su baš dobri. Može solo, ali moraju ostati privrženi poštovanju reda vožnje i izbegavanju formiranja vozića.
TP-u ultimatum treba napraviti, ili da nabavi/ubaci novija vozila na 57 i krene da bolje radi ili gube ugovor.
Barbados može na 57, onda umesto 521 (daleko garaža) na 303, zamena prevoznika.
 
57 да буде ГСП, мука ме ухвати кад видим возила са дисплејом 057.
 
Malo veću, oni i trolejbusdžije imaju bonuse za zračenje i 3 dana više godišnjeg.
 
Vrh