Šta je novo?

Privatni prevoznici

На стрелиним цитроенима закључани прозори унутра загушљиво 😫
 
Шта друго очекивати. Купују возила са аутоматским вратима која користе у граду. То није нормално за Београд. Ако им климе буду радиле као на соло биће пакао.
 
Pisah već da ljudi previše očekuju od tipično gradskog autobusa. Da baš nimalo ne krcka, da bude unutra ne znam šta, kao da plastika ne dominira u toj sferi industrije već preko 20 godina. Previše kritike, pa čak i za neke Turke, a u svakakvim autobusima smo se vozili. Na šta su ličili i razni Ikarbusi. Mislim, svi krckaju, pa i eCitaro. Krcka i IVECO solidno, kao i brat mu Heuliez. Nije to dokaz ne znam kakvog nekvaliteta. Ne sme se zaboraviti da su to ipak gradski autobusi. Meni suštinski najviše smeta vešanje, ako je loše projektovano, i naravno loša ergonomija putničkog prostora. A baš se hvatati za svaku sitnicu u završnoj obradi, koje realno i nisu bitne, jer to su radne mašine na kraju, ne luksuzni automobili.
 
Ne zaboraviti i po kakvim se ulicama voze autobusi u Beogradu, pa ne znam koji da je kvalitet posle 15 dana mora da lupa, škripi, trese.
 
Ima i toga. Neravnine nisu toliki problem, al kratka sabijena ulegnuća, plus udarne rupe. Mislim ni po evropskim gradovima ulice često nisu baš kao staklo sad, al najčešće nema barem udarnih rupa. Ni taj BMC ne bi imao tako izraženu manu kroz vešanje da su ulice u boljem stanju.
 
Prljavi su im skoro uvek. Sad ih gledam često na Banovom brdu. Ubedljivo najprljavija vozila spolja. Ne ulazim toliko često baš ni u 52 ni u 88, al i kad uđem u njihova vozila, najčešće higijena nije na zavidnom nivou. Citari su još novi, pa ne mogu svuda biti baš usvinjeni.
 
Pisah već da ljudi previše očekuju od tipično gradskog autobusa. Da baš nimalo ne krcka, da bude unutra ne znam šta, kao da plastika ne dominira u toj sferi industrije već preko 20 godina. Previše kritike, pa čak i za neke Turke, a u svakakvim autobusima smo se vozili. Na šta su ličili i razni Ikarbusi. Mislim, svi krckaju, pa i eCitaro. Krcka i IVECO solidno, kao i brat mu Heuliez. Nije to dokaz ne znam kakvog nekvaliteta. Ne sme se zaboraviti da su to ipak gradski autobusi. Meni suštinski najviše smeta vešanje, ako je loše projektovano, i naravno loša ergonomija putničkog prostora. A baš se hvatati za svaku sitnicu u završnoj obradi, koje realno i nisu bitne, jer to su radne mašine na kraju, ne luksuzni automobili.

Ako smem samo da dodam pre celog komentara. Da mislim da je jos bitnija stvar red voznje i da gradski prevoz zaista funkcionise normalno i kako treba, da se ne vidjaju slike 307 njih 4 komada kako idu u rasponu od 10 minuta i slicne stvari. Da se osmisle dobre linije, da neki red voznje fukncionise, da daju prednost autobusima/tramvajima, da ne idu prazni, a prijavljen kao da vozi i sve ostalo, da se odrzavaju, da nemaju samo ovi u Obrenovcu prevoz, vec i ovi koji zive u Borci, Lestanima ili Zemunskom polju, ma znate sta hocu da kazem.

Mislim da bi onda ova prica da li nesto krcka, il je prepakovano, dal je Cobra bolja od Citara i ostale price, bile vise odmor za dusu i glavu i ljudi bi ovde iz hobija komentarisali tipa, e jeste na vasoj liniji taj malo bolji, ali ni ovaj nas nije los, bitno da i mi i vi imate prevoz koji funkcionise. Da ima gomilu nekih nelogicnosti i nepravde ima, ali treba prvo krenuti od osnovnih stvari, pa ovo moze da mu dodje samo slag na tortu na kraj svega.
 
Verovatno u buseve treba da ugradimo tegljače trepavica, vruće peškiriće i da putnike neko hrani groždjem da im ne bi smetalo “krckanje” u busu koji vozi po kraterima od puteva 20 sati dnevno.
Или тебе запослимо у стрелу да их переш, одржаваш и остало 🤠
 
Vrtimo se u krug, a stvar je jednostavna.

".itaro" je definitivno bolji od BMC-a ili Conecta, to se može videti na češljevima na Gazeli, a kamoli negde drugde.
Sada što je Nemac uzet tako da totalno ignoriše potrebe jedne 88 i u jeftinoj opremi je krivica Strele.
 
Poz, zna li se šta o ovome?
IMG_20250305_145540.jpg
 
Vrh