Prosto dogovor sa privatnicima je jedina mogućnost, platiš ih više, ali se dogovorite da oni kupe nekog od evropskih proizvođača po želji. Da li neko misli da ovo sa Bmc-om nije dogovoreno sa gradom i da su svi tek tako kupili Bmc. Postoji mogućnost da je i do roka isporuke i zato bi privatnicima trebalo dati duži rok da uđu u prevoz sa novim vozilima. Da vlast to traži, gazde privatnika bi uzeli bez razmišljanja samo da dobiju ugovor.
Ovo je trebalo blagovremeno za Expo da se realizuje, kao za 88 tako i za druge linije.
A Mercedes rekao bih sudeći po iskustvu evropskih gradova već neko vreme vrši "quality throttling" (oslobodi ti dovoljno slotova po nižoj, prihvatljivoj ceni, ali skrati vreme montaže pa krče ko solo u Rimu, ali ne više). Tako da nije neujednačen već jednostavno zbudžen ns brzinu (što je bolje od višegodišnjeg čekanja i uzimanja gomile krševa).
I da traže zglobne. Citaro G u konfiguraciji sa horizontalnim motorom i zadnjim stepenikom je pun pogodak za solo polaske do 100 putnika pa bi jedine zamerke predstavljala tri sedišta viška (dva napred iza vozača i jedno u prolazu levo iza zgloba), tapacirung (
idealna bi bila plastična kao u Rimu) i naravno izostanak pregradne šipke na stepeniku (kao u starom Conectu), odnosno vertikalne u ćošku prolaza kod kutije hladnjaka, te kliznih vrata osim prvih. Idealno bi bilo da ima i klizna vrata, sva osim prvih kao u Rimu.
Što se engine tower verzije tiče mogu da zviznu dvestotinak eCitara G za GSP uoči Expa, a Solarise s drugačijim rastojanjima zamene sa cca 300 gasnih M.A.N-ova (18G), samo sa unutrašnjim plafonskim učvršćenjem harmonike, odnosno supersingle sedištima iza zgloba radi obezbeđenja šireg prolaza. Sedišta i šipke iste boje kao u svim Citarima, hibridnim i električnim, privatnim ili GSP (izuzev postojećih) da se to unificira.
I obavezno da stave ne samo normalne eksterne brojeve nego nared i pozadi (ili iznad drugih i trećih vrata) i unutrašnje.
Sve to je samo san, ali delimična realizacija (s remontom Solarisa i unifikacijom enterijera i oznaka) je izvodljiva u roku od dve godine. Ako sad ne učine ništa propuštaju voz.