Šta je novo?

Privatni prevoznici

Na sledećem tenderu staviš uslov da vozila moraju biti od poznatih proizvođača iz EU i eliminišeš automatski 90% privatnika.
Takvu kvalifikaciju ne možeš da štaviš, jer odmah sledi žalba i to pada kao ništa. Takve tendere ni u Evropi ne raspisuju. Postoje drugi načini, uslovi koji bi kvalifikovali na primer MAN. Tako nameštaju za BMC, a to da staviš odakle proizvođač mora da bude, znači i diskriminaciju. Zato postoje ponderi, uslovi, i uopšte načini da odrediš koja je ponuda na tenderu bolja. To ne mora da bude samo cena. A na kraju, to tera i ove velike da budu umereniji sa cenama.
 
Prosto dogovor sa privatnicima je jedina mogućnost, platiš ih više, ali se dogovorite da oni kupe nekog od evropskih proizvođača po želji. Da li neko misli da ovo sa Bmc-om nije dogovoreno sa gradom i da su svi tek tako kupili Bmc. Postoji mogućnost da je i do roka isporuke i zato bi privatnicima trebalo dati duži rok da uđu u prevoz sa novim vozilima. Da vlast to traži, gazde privatnika bi uzeli bez razmišljanja samo da dobiju ugovor.
 
S obzirom na novac koji je u igri po pitanju javnog prevoza, Beograd bi trebao da ima sve kvalitetna i pouzdana vozila tipa Man, Mercedes, Solaris. Ali šta bi onda ostalo od tog novca "gazdama", funkcionerima grada itd. Srbija je ovo, nikad niko neće da odgovara za ovo urušavanje javnog prevoza, ovi će nestati samo iz političkog života i nikom ništa. Strela će se urušiti sama od sebe do kraja, pojaviće se neki novi igrači, nadajmo se da će manje krasti i raditi bar koliko toliko ipak u korist građana i grada.
 
S obzirom na novac koji je u igri po pitanju javnog prevoza, Beograd bi trebao da ima sve kvalitetna i pouzdana vozila tipa Man, Mercedes, Solaris. Ali šta bi onda ostalo od tog novca "gazdama", funkcionerima grada itd. Srbija je ovo, nikad niko neće da odgovara za ovo urušavanje javnog prevoza, ovi će nestati samo iz političkog života i nikom ništa. Strela će se urušiti sama od sebe do kraja, pojaviće se neki novi igrači, nadajmo se da će manje krasti i raditi bar koliko toliko ipak u korist građana i grada.
Pa nisam baš siguran da je tako, ali bi mogli da kupe bar neka vozila srednje klase, a ne baš Bmc i Akia smeće. Kad može Trans Jug da ima kompletan vozni park Otokara, zašto ne bi mogli i ostali privatnici.
 
Akiu otplatiš za 2 godine, a MAN-a za 4.
Mada jeste slepački, jer su u novom tenderu dobili jače ugovore.
 
Kako to Strela isqsno radi 🥳

Ko čeka da se preveze do grada, nek je sa srećom 💀

Iza su 70457, 70211 & 70454.

@Vinča307

Screenshot_2025-02-23-13-08-17-746_buslogic.beogradplus.jpg
Screenshot_2025-02-23-13-09-50-599_buslogic.beogradplus.jpg
 
Pozdrav sa danasnjeg protesta i šetnje od Kaluđerice do Vinče. Nije Strela ništa kriva, prosto je u jednom momentu svih 5 bilo kod Vinče gde smo održali 15 minuta ćutanja nakon što smo stigli. Da je bio neko pametan u Okc-u, pa da ih preusmeri da okreću kod Instituta, jer je skup uredno bio prijavljen policiji.
IMG_1570.jpeg
 
Lakše je napisati i reći na društvenim mrežama i medijima bliskim vlasti da su za nerealizaciju polazaka i neredovnost gradskog prevoza krivi 1% ljudi koji blokiraju grad zbog političkih zahteva i pokušaja nasilnog rušenja aktuelnog režima na ulici, nego obezbediti i u takvim okolnostima normalno funkcionisanje grafskog prevoza.​
 
Prosto dogovor sa privatnicima je jedina mogućnost, platiš ih više, ali se dogovorite da oni kupe nekog od evropskih proizvođača po želji. Da li neko misli da ovo sa Bmc-om nije dogovoreno sa gradom i da su svi tek tako kupili Bmc. Postoji mogućnost da je i do roka isporuke i zato bi privatnicima trebalo dati duži rok da uđu u prevoz sa novim vozilima. Da vlast to traži, gazde privatnika bi uzeli bez razmišljanja samo da dobiju ugovor.
Ovo je trebalo blagovremeno za Expo da se realizuje, kao za 88 tako i za druge linije.

A Mercedes rekao bih sudeći po iskustvu evropskih gradova već neko vreme vrši "quality throttling" (oslobodi ti dovoljno slotova po nižoj, prihvatljivoj ceni, ali skrati vreme montaže pa krče ko solo u Rimu, ali ne više). Tako da nije neujednačen već jednostavno zbudžen ns brzinu (što je bolje od višegodišnjeg čekanja i uzimanja gomile krševa).

I da traže zglobne. Citaro G u konfiguraciji sa horizontalnim motorom i zadnjim stepenikom je pun pogodak za solo polaske do 100 putnika pa bi jedine zamerke predstavljala tri sedišta viška (dva napred iza vozača i jedno u prolazu levo iza zgloba), tapacirung (idealna bi bila plastična kao u Rimu) i naravno izostanak pregradne šipke na stepeniku (kao u starom Conectu), odnosno vertikalne u ćošku prolaza kod kutije hladnjaka, te kliznih vrata osim prvih. Idealno bi bilo da ima i klizna vrata, sva osim prvih kao u Rimu.

Što se engine tower verzije tiče mogu da zviznu dvestotinak eCitara G za GSP uoči Expa, a Solarise s drugačijim rastojanjima zamene sa cca 300 gasnih M.A.N-ova (18G), samo sa unutrašnjim plafonskim učvršćenjem harmonike, odnosno supersingle sedištima iza zgloba radi obezbeđenja šireg prolaza. Sedišta i šipke iste boje kao u svim Citarima, hibridnim i električnim, privatnim ili GSP (izuzev postojećih) da se to unificira.

I obavezno da stave ne samo normalne eksterne brojeve nego nared i pozadi (ili iznad drugih i trećih vrata) i unutrašnje.

Sve to je samo san, ali delimična realizacija (s remontom Solarisa i unifikacijom enterijera i oznaka) je izvodljiva u roku od dve godine. Ako sad ne učine ništa propuštaju voz.
 
Како је могуће да су стрелина возила са 52 мало чистија од ових са 307, а на истом плацу леже?
 
Како је могуће да су стрелина возила са 52 мало чистија од ових са 307, а на истом плацу леже?
Ako si se vozio sa 70464, možda je taj bus došao iz Obrenovca jer ga je vozio crnac, a ne iz Kumodraza. Crnci znaju nedeljom da dovezu neke autobuse iz Obrenovca na 307, najčešće je to bio 70179
 
Vrh