Takvu kvalifikaciju ne možeš da štaviš, jer odmah sledi žalba i to pada kao ništa. Takve tendere ni u Evropi ne raspisuju. Postoje drugi načini, uslovi koji bi kvalifikovali na primer MAN. Tako nameštaju za BMC, a to da staviš odakle proizvođač mora da bude, znači i diskriminaciju. Zato postoje ponderi, uslovi, i uopšte načini da odrediš koja je ponuda na tenderu bolja. To ne mora da bude samo cena. A na kraju, to tera i ove velike da budu umereniji sa cenama.Na sledećem tenderu staviš uslov da vozila moraju biti od poznatih proizvođača iz EU i eliminišeš automatski 90% privatnika.
Pa nisam baš siguran da je tako, ali bi mogli da kupe bar neka vozila srednje klase, a ne baš Bmc i Akia smeće. Kad može Trans Jug da ima kompletan vozni park Otokara, zašto ne bi mogli i ostali privatnici.S obzirom na novac koji je u igri po pitanju javnog prevoza, Beograd bi trebao da ima sve kvalitetna i pouzdana vozila tipa Man, Mercedes, Solaris. Ali šta bi onda ostalo od tog novca "gazdama", funkcionerima grada itd. Srbija je ovo, nikad niko neće da odgovara za ovo urušavanje javnog prevoza, ovi će nestati samo iz političkog života i nikom ništa. Strela će se urušiti sama od sebe do kraja, pojaviće se neki novi igrači, nadajmo se da će manje krasti i raditi bar koliko toliko ipak u korist građana i grada.