Mislim da ni Niš Ekspres ne treba pljuvati bez obzira na vlasništvo, jer su oni 2014. godine bili pred kolapsom kao Lasta sad pa ih je sačuvala privatizacija i evo gde su sad. Kompeticija između privatnika i državnih preduzeća je nešto sasvim normalno, samo ne ovde zbog visoke korupcije i nameštanja poslova.
Niš Ekspres je privatizovan mnogo pre 2014.
Miškovićeva Delta je uzela većinski paket 2008. od 57 %, ostalo su bili mali akcionari odnosno radnici firme.
U stvari Mišković je kupio NE zbog lokacije gde je i na kraju napravio Tržni centar i stambeno naselje.
Danas praktično 100 % akcija NE drži firma "Gojko Bokić", koju je držao skoro preminuli i dugogodišnji direktor Zoran Jovanović, on je otkupio taj Deltin deo 2019. godine.
Niš Eskpresu je bilo loše za vreme korone, ali to su bile 2 godine, nikada oni nisu bili u položaju kao Lasta niti će.
Na Jugu svi mrze Niš Ekspres, to je neopisivo. I moram da priznam, uvek bezobrazni vozači, bahata vožnja, cene karata katastrofa..
Te famozne tržišne sile u javnom prevozu su veoma loše, jer se radi o socijalnoj usluzi.
Igrom slučaja živeo sam i imam kontakt sa državom koja ima verovatno najrazvijeniji model kompeticije za javni prevoz (Holandija) gde učestvuju najbolji igrači u pružanju usluge prevoza (Transdev, Izraelski Egged, Arriva, Keolis, Qbuzz) i pored veoma rigoroznih pravila na kraju ništa se nije dobilo. Nije da je prevoz loš, ali gradski prevoznici GVB, RET & HTM pružaju mnogo bolje usluge od ovih koorporacijskih firmi i mnogi Holanđani su nezadovoljni privatnicima u sektoru prevoza.
Taj vid tržišnih sila Margaret Tačer nije uopšte dobar, zamislite da Vodovod mora da se takmiči sa drugim firmama, Grad bi bio u još većem haosu.