Šta je novo?

Privatni prevoznici

Mislim da tržište to samo može dosta da popravi. Pa keramičar i vodoinstalater su plaćeni ko kardiohirurzi. Satnica im ko dnevnica. Zašto? Jer su deficit.
Jeste to si u pravu, al oni to imaju od koga da naplate. Oderu nas na kraju krajeva. Pošto sam skoro renovirao stan, plus radio pre i kuću i još jedan stan, znam vrlo dobro kretanje cena njihovog rada poslednjih i desetak godina.
 
Svako ima pravo na svoje mišljenje, svidjalo se to vama ili ne.Ni ja ne podržavam Strelu, ali volim da se vozim novim Citarom. A za razliku od većine ovde na forumu, ne ismejavam i nisam ironičan prema onima kojima vole Strelu, jer zaboga svi trebamo da mislimo o Streli isto. Izvinjavam se svima ako sam bio malo neprijatan🥲
Nego sta nego podrzavas strelu, cim se radujes otimanju 88. Zasto ne pljujem ostale privatnike, osim dodatno Nis Ekspresa zbog 56? Zato sto su onu tu "100 godina". A GSP nije kriv sto je gangula omogucio tj. namestio tender za firmu sumnjivog porekla. O streli mnogi misle isto kao ja, a to je suprotno tvom misljenju. Kao sto kaze solecar - da je grad kupio GSP-u Conecte radovao bi se GSP-u, a strela ne bi mogla da se siri i da otima linije munjevitom brzinom. Da li bi voleo strelu da su njima kupili BMC? Naravno da ne bi, a gangula namerno trpa GSP-u lose autobuse kako bi unistio firmu i rekao "eto nisu sposobni da drze linije". Prvo je bila prica da strela odme trocifrene poteze, jer je to Boze moj "prigrad", a gangula uzeo pare od strele i ustupio im 52, 88, 45, 56, 72, 73, 96. Pa da li su dvocifrene linije prigrad? A to da ce Mercedesi posle ostati GSP-u to nema veze s vezom, to su cista nagadjanja - da ne kazem neistina. Da su otimaci kupili nove buseve npr. za 601 "progutao" bih nekako to. Evo danas prvi dan na 88, vec imaju iskljucenja, a to nije GSP da ima rezervno vozilo na terminusu pa da ga odma zameni. Kao sto rekoh, radovacu se i ja...samo polako.
 
Zasto ne pljujem ostale privatnike, osim dodatno Nis Ekspresa zbog 56?
Mislim da ni Niš Ekspres ne treba pljuvati bez obzira na vlasništvo, jer su oni 2014. godine bili pred kolapsom kao Lasta sad pa ih je sačuvala privatizacija i evo gde su sad. Kompeticija između privatnika i državnih preduzeća je nešto sasvim normalno, samo ne ovde zbog visoke korupcije i nameštanja poslova.
 
Neki put se vozim uveče na 25p kada ide polu prazan, često strani vozači nasumično otvaraju vrata na stanicama. Stanu ljudi na sva vrata a ovaj otvori samo prva... Neki put samo otvori srednja... Ja ne znam ko ih uči da voze ...
 
Mislim da ni Niš Ekspres ne treba pljuvati bez obzira na vlasništvo, jer su oni 2014. godine bili pred kolapsom kao Lasta sad pa ih je sačuvala privatizacija i evo gde su sad. Kompeticija između privatnika i državnih preduzeća je nešto sasvim normalno, samo ne ovde zbog visoke korupcije i nameštanja poslova.

Niš Ekspres je privatizovan mnogo pre 2014.
Miškovićeva Delta je uzela većinski paket 2008. od 57 %, ostalo su bili mali akcionari odnosno radnici firme.
U stvari Mišković je kupio NE zbog lokacije gde je i na kraju napravio Tržni centar i stambeno naselje.

Danas praktično 100 % akcija NE drži firma "Gojko Bokić", koju je držao skoro preminuli i dugogodišnji direktor Zoran Jovanović, on je otkupio taj Deltin deo 2019. godine.
Niš Eskpresu je bilo loše za vreme korone, ali to su bile 2 godine, nikada oni nisu bili u položaju kao Lasta niti će.
Na Jugu svi mrze Niš Ekspres, to je neopisivo. I moram da priznam, uvek bezobrazni vozači, bahata vožnja, cene karata katastrofa..

Te famozne tržišne sile u javnom prevozu su veoma loše, jer se radi o socijalnoj usluzi.
Igrom slučaja živeo sam i imam kontakt sa državom koja ima verovatno najrazvijeniji model kompeticije za javni prevoz (Holandija) gde učestvuju najbolji igrači u pružanju usluge prevoza (Transdev, Izraelski Egged, Arriva, Keolis, Qbuzz) i pored veoma rigoroznih pravila na kraju ništa se nije dobilo. Nije da je prevoz loš, ali gradski prevoznici GVB, RET & HTM pružaju mnogo bolje usluge od ovih koorporacijskih firmi i mnogi Holanđani su nezadovoljni privatnicima u sektoru prevoza.
Taj vid tržišnih sila Margaret Tačer nije uopšte dobar, zamislite da Vodovod mora da se takmiči sa drugim firmama, Grad bi bio u još većem haosu.
 
Moje iskustvo sa Niš expressom je vrh i po meni su jedan od najboljih prevoznika sa najboljim voznim parkom po pitanju međugradskog saobraćaja. Takođe nisu sve cene tako skupe, ja sam za 50 evra uzeo povratnu kartu do Herceg Novog i još nisam znao da imaju dodatne popuste kad se prijaviš na njihov sajt. Do Hn-a me je vozio Man star oko 10 godina koji je u sasvim solidnom stanju, a u povratku nova Temsa koja je odlična. Za Zagreb me je vozio novi Man Nlc koji me je oduševio kako je dobar bus, bukvalno je kao svemirski brod i tu jesu skupi preko Flixbusa, ali vredi platiti.
Možda su u gradskom prevozu loši, ali u prigradskom sigurno nisu.
 
Fascinantno je da je 88 prva linija koju je preuzela Strela, a da prvi dan rada sva vozila imaju praćenje i najavu. Kad je bio BUSPLUS to je bila normala. Ali bože moj, doćiće sve na svoje, vrlo brzo. 😜
 
Moje iskustvo sa Niš expressom je vrh i po meni su jedan od najboljih prevoznika sa najboljim voznim parkom po pitanju međugradskog saobraćaja. Takođe nisu sve cene tako skupe, ja sam za 50 evra uzeo povratnu kartu do Herceg Novog i još nisam znao da imaju dodatne popuste kad se prijaviš na njihov sajt. Do Hn-a me je vozio Man star oko 10 godina koji je u sasvim solidnom stanju, a u povratku nova Temsa koja je odlična. Za Zagreb me je vozio novi Man Nlc koji me je oduševio kako je dobar bus, bukvalno je kao svemirski brod i tu jesu skupi preko Flixbusa, ali vredi platiti.
Možda su u gradskom prevozu loši, ali u prigradskom sigurno nisu.


Putuj između Leskovca i Niša ili između Kladova i Niša, to je realnost.
Šalju najbolja kola preko Grane, to se ne računa.

Doljevac - Niš skoro 500 din jedan pravac, za 20 minuta vožnje, toliko o njima.
 
Moje iskustvo sa Niš expressom je vrh i po meni su jedan od najboljih prevoznika sa najboljim voznim parkom po pitanju međugradskog saobraćaja. Takođe nisu sve cene tako skupe, ja sam za 50 evra uzeo povratnu kartu do Herceg Novog i još nisam znao da imaju dodatne popuste kad se prijaviš na njihov sajt. Do Hn-a me je vozio Man star oko 10 godina koji je u sasvim solidnom stanju, a u povratku nova Temsa koja je odlična. Za Zagreb me je vozio novi Man Nlc koji me je oduševio kako je dobar bus, bukvalno je kao svemirski brod i tu jesu skupi preko Flixbusa, ali vredi platiti.
Možda su u gradskom prevozu loši, ali u prigradskom sigurno nisu.
ja kad idem za NS, samo s njima idem. Uvek pošalju Man-a ili Temsu novu. Jesu skupi, ali jedini idu autoputem.
 
A хвала Богу сад кад имају вишка конекта и отокара, на 307 идаље излазе само кобре.

Дискриминација.
 
A хвала Богу сад кад имају вишка конекта и отокара, на 307 идаље излазе само кобре.

Дискриминација.
Na 202 ista priča. Bitno je da se na 88 stave Citari, a nama Cobre od kojih se neke poput 70211 već raspadaju. Lepo je to što su nam pojacali liniju i ja sam to više puta pozdravio, ali ova diskriminacija po pitanju tipa vozila je stvarno bezobrazluk.
Sačekaćemo još malo dok krenu da rade svi Citari i kad puste onih 20 plavih Conecta, ali nešto sumnjam da ćemo mi videti bilo šta osim Cobri.
 
Na 202 ista priča. Bitno je da se na 88 stave Citari, a nama Cobre od kojih se neke poput 70211 već raspadaju. Lepo je to što su nam pojacali liniju i ja sam to više puta pozdravio, ali ova diskriminacija po pitanju tipa vozila je stvarno bezobrazluk.
Sačekaćemo još malo dok krenu da rade svi Citari i kad puste onih 20 plavih Conecta, ali nešto sumnjam da ćemo mi videti bilo šta osim Cobri.
Pisao sam već da sam pitao jednog vozača sa 307 zašto im ne daju Conecte, a odgovor je zbog lošijeg puta u Vinči.
Ne bih baš rekao da im je to neko opravdanje, al ajde... Na 307 nema ni Otokara koji su recimo od strane Trans Juga redovni na potezu 300. Trans Jug uopšte na potez ni ne šalje stara vozila, već isključivo nova. Jedino "staro" su im polovne Cobre koje su u perfektnom stanju. Do sada ni na zamenu nisu slali starije Otokare ili Mazove na potez 300.
Dok Strela izbegava da na 307 šalje kvalitetnije autobuse, crnci su im već polupali gomilu istih tih autobusa po drugim linijama sa jelte sjajnim putevima.
 
Strela i Sekretarijat za javni prevoz naišli na tvrdo to jest na Zemunce. Jasno je da su linije skraćene zbog Strele koja obavlja ove linije a ne putnika.

 
Poslednja izmena:
Neki put se vozim uveče na 25p kada ide polu prazan, često strani vozači nasumično otvaraju vrata na stanicama. Stanu ljudi na sva vrata a ovaj otvori samo prva... Neki put samo otvori srednja... Ja ne znam ko ih uči da voze ...
otvore onako polako jedna po jedna, nasumicnim redosledom...
 
Mislim da ni Niš Ekspres ne treba pljuvati bez obzira na vlasništvo, jer su oni 2014. godine bili pred kolapsom kao Lasta sad pa ih je sačuvala privatizacija i evo gde su sad. Kompeticija između privatnika i državnih preduzeća je nešto sasvim normalno, samo ne ovde zbog visoke korupcije i nameštanja poslova.
Sad je novi vlasnik blizak Sns, zato su i procvetali jer se favorizuje
 
Vrh