Šta je novo?

Privatni prevoznici

Koja je razlika kada iz Bmc-a uđeš u Merdžu.
Nema brundanja, zujanja, škripanja itd.
Ma čak i kada stoji.

E sad nzm tačno koji gb bi, da li je 23036 ili koji već, bus iz kontinenta Bamirona.
Linija 50, Banbus.

IMG_20250125_134005.jpg
IMG_20250125_134030.jpg
 
Toče uglavnom u Braće Jerković, bar oni koji se isključuju sa Ustaničke.
Oni koji se isključuju iz Vinče nekad natoče i u MML ako nemaju putnike.
 
Tad može da se desi da nema nijednog putnika uveče, pa onda lagano može da stane i sipa. Na liniji su plaćeni 700 dinara i bolje im je tad da sipaju, nego van linije kad su plaćeni 400.
 
Zar nije bolje odraditi redovnom trasom taj krug od 700din sa putnicima pa onda dodatni od 400din do benzinske pumpe?​
 
Meni se čini da je autobus uzet u nekoj jeftinoj klot varijanti (daj Mečku za što manje para), odaje se po siromašnijoj unutrašnjosti i uopšte mehanici o kojoj je Kesha napisao.
Ali dobro, kontam nemam prava sada da kukam, pošto sam se stalno nadao nešto ovakvom u BG.
Od opreme ni dugme za sva vrata par dufmića i to je,što bi nas narod rekao "Klotara"🫠
 
Od opreme ni dugme za sva vrata par dufmića i to je,što bi nas narod rekao "Klotara"🫠
što bi se otvarala sva vrata ako nema ko da izađe. Ako su ljudi mogli da se naviknu na takav sistem kod tramvaja, moći će i na citaro. Na potezu 600 već svi znaju kad dođe zglob, da moraju da pritisnu taster. ;)
 
što bi se otvarala sva vrata ako nema ko da izađe. Ako su ljudi mogli da se naviknu na takav sistem kod tramvaja, moći će i na citaro. Na potezu 600 već svi znaju kad dođe zglob, da moraju da pritisnu taster. ;)
Al zašto ne bi imalo tastera, slao sam već primer Zagreba gde svako vozilo ima tastere za otvaranje, a i vozač može da ih otvori. Meni bi kao vozaču bilo 10 puta lakše da ne otvaram vrata, nego da sve ide preko putnika koji bi sami otvarali vrata, a naročito je lakše u zglobnim autobusima. Problem je i što kod nas ne postoji nikakav standard vezano za vrata, pa to dodatno zbunjuje ljude.
 
što bi se otvarala sva vrata ako nema ko da izađe. Ako su ljudi mogli da se naviknu na takav sistem kod tramvaja, moći će i na citaro. Na potezu 600 već svi znaju kad dođe zglob, da moraju da pritisnu taster. ;)
Zbog cega,a pa da streli se moze kako hoce,niko njih nista ne pita,Nema jednakosti zasto onda gsp takodje ne poruči takva vozila? Ovako da pola otvara vozac pola ti sam na taster ne ide ko će to više da pohvata...
 
Sinoc, pocetna stanica 51 - Beograd na Vodi.
Stoji crnac u stanici vise od 10 min sa zatvorenim vratima, ne pusta nikog unutra i neometano pusi.
Kada se konacno udostojio da otvori vrata, to je bilo gore nego da smo usli u pepeljaru, Prosto gusi i stipa za oci.
Posaljem ja prijavu, a oni meni jutros odgovaraju ukazivanjem na delove Zakona kojima je zabranjeno pusenje u javnom prevozu.
Prosto covek da se zapita da li sam ja to pusila, pa mi uakzuju na krsenje Zakona ili je pusio vozac prevoznika kojeg je angazovala direkcija??!!
Do sada sam svaki put precutala sto vozaci puse u vozilima, pa kad udjemo u bus, ko u pusionicu da smo usli, ali mi je vise preko glave sto se nekima tolerise sve i svasta.
Voze ko ludaci, ulaze naglo u stanicu i koce u poslednjem trenutku (ne bi me cudilo da je upravo to razlog jutrosnje tragedije), ponekad se pitam da li su ih ucili da se kocnica koristi i tokom voznje, a ne samo kad treba u mestu da se stane, sede ko roboti sa navucenim kacketima, telefone ne ispustaju iz ruku i povrh svega nisu se udostojili da nauce da kazu 2 reci na jeziku zemlje u kojoj zive i rade i cije gradjane svakodnevno prevoze.
Jesu oni neka zasticena vrsta??!
 
Da ovi uopšte nemaju osećaja da voze. evo primer moje supruge kojoj je svaki autobus isti :) Danas se sa detetom vozila u 79 (sedela naravno) i šalje mi poruku.
IMG_6999.jpeg
 
Vrh