Šta je novo?

Privatni prevoznici

@BpbD

Dobro je onda, biće više zglobova (s 4 vozila manje na 37, 41% više i pored smanjenja za 50% na 52) i to odličnih, novih privatnih i korišćenih GSP. Samo da se pristojno održavaju. Utisak kvare još solo Kobre-krčulje (kojih ttenutno, da se ispravim, na 52 ima 8 ili 57%) i donekle strelino osoblje, al videćemo dal će do ekspa da ih dovedu u red.

Nego, jel stižu zajedno, ili po partijama prvo za 88, pa 52? I koliko ih stiže (za 52+88 treba 28 zglobnih + 10% rezerve što izađe 31)? Nisam najbolje ispratio priču, čini mi se da je rečeno da će biti 50-ak solo i zglobnih, ali nije precizirano u kom odnosu.

Bilo bi dobro da pokriju i ostale delove grada, tj. rasporede najbolja nova vozila, ali ne mešajući modele po linijama (da kažemo "Citaro linije"; atraktivnost isticanjem kvaliteta, brendiranje nula ko vrata). Zeznuli su se s raspodelom, pa sad Požeška ima dve Citaro G linije, NBG jednu koja maši centar i jedva češe Zemun a ostatak grada nijednu (ako ima sreće solo). 18 i 37 bi imale više smisla bez oduzimanja GSP-u linija poput 16, 17, 23, 95. Grad bi bio još ravnomernije pokriven da je planski sa zglobmim Citarima uzimala kraće radijalne tipa 15, 27E, 31 (s krakom do Medaka 3 na bar 10min), 48, 52, 53 (obe jer su pomoćnog karaktera i relativno krtatke), 69 (umesto Eko1 do Bloka 72) i 75.

Btw. otvori mi vrata danas naš na 56. Sve pohvale osobju NiEx. Solo dizel BMCrap cvili kod zadnjih vrata. Pa normalno kad izmirske ganglije nisu mogle da se sete da makar nekoliko mm odvoje okretnu šipku od zaštitnog panela, odn. kudikamo je bolje pričvrste. Ostalo se ništa ne čuje u odnosu na Kobru, niti na ostalim vratima, pa čak ni nepričvršćeni paneli ne lupaju (za razliku od Kobre i Akije u kojim sve živo pucketa, pričvršćeno ili ne, i to odmah po isporuci).
 
Ne treba da se pokriju samo 52 i 88, već gomila drugih linija. Na primer, 73, 101, 601 i 706 su većinski solo, a treba većinom zglobne da budu. 101 ako sveukupno ima 4 zgloba, a treba cela zglobna da bude. I potez 800 je naravno oštećen po pitanju zglobova, tako da i to treba da se pokrije.
Ne sećam se da se govorilo da očekuju solo vozila. Treba navodno 50-ak zglobnih samo da dobiju što će taman i da pokrije sve ono što drže sad kao solo. To kad pokriju, oslobađa im se dosta solo vozila, tako da sumnjam da će u skorije vreme neke solo nabavljati.
 
Verujem da je bitna tema pa sam postavio i ovde pored teme samo za Lastu

Great. Lasta s mnogo vozila van stroja a GSP ne šalje solo godinama, nimalo ne liši korisnike najvažnijih gradskih linija zglobnih vozila, niti ima daleko najviše van stroja? Banković nije pomenuo ko je doveo do toga i zašto. Danas Lasta, sutra GSP, nemoj da se zanosimo obećanjima uoči ekspa.

Praktično niko nije imun. Strela ima nameru, Grad još jasniju, svi imaju mane pa i Lasta i GSP, a GSP zapravo zahvaljujući očuhu zvanom Grad Beograd.
 
Igor edit:

210xx - C&LC Group
215xx - Dumeco
220xx - Trans-Jug
225xx - Beobus City
230xx - Banbus
235xx - LDM Group
240xx - Saga trans
245xx - Transprodukt
250xx - Niš-ekspres
260xx - Presto
262xx - Knežević trans
264xx - Lui travel
266xx - Ćurdić
268xx - B&B Linea
270xx - M&M trans
280xx - Barbados
282xx - M.T. tours
70xxx - Strela
Dodati 9xxxx za GSP autobuse. (I 8xxxx za tramvaje i trolejbuse.)
 
Verujem da je bitna tema pa sam postavio i ovde pored teme samo za Lastu

Не знам шта је ово чудно, толико је било примедби на њихове услуге у претохдним месецима и нереализованих полазака. Мањка возила и возача, као и неадекватних возила.
 
Не знам шта је ово чудно, толико је било примедби на њихове услуге у претохдним месецима и нереализованих полазака. Мањка возила и возача, као и неадекватних возила.
Čudno je npr. to što su te primedbe bile posledica zabrane kupovine novih autobusa od strane te iste države koja im sada uzima linije.
 
Sutra ceo dan jak sneg. Bojim se da ću se nagledati/naslušati ovih sličnih dešavanja sutra. J***** IH PLAVI K**** AKO NEMAJU SITNIŠ ZA ZIMSKE GUME!!!
Žao mi je putnika koji moraju po snegu i hladnoći da čekaju, ali vozač je morao tako da postupi. A i da nije zbog guma, nije sad vrhunac intenziteta snežnih padavina.
Возач је најмање крив и то треба свима бити јасно, нажалост они су први на удару... 🙂
 
Država je sahranila Lastu sa kupovinom turskih Temsi koje su umesto da budu kičma, postale teret koji se raspada i više vremena provodi u garaži nego na linij. A kad su hteli da kupe buseve EU proizvođača (češki Iveco SOR), popili su zabranu kupovine. Zbog države i mešanja politike u posao sada pucaju po šavovima.
 
Država je sahranila Lastu sa kupovinom turskih Temsi koje su umesto da budu kičma, postale teret koji se raspada i više vremena provodi u garaži nego na linij. A kad su hteli da kupe buseve EU proizvođača (češki Iveco SOR), popili su zabranu kupovine. Zbog države i mešanja politike u posao sada pucaju po šavovima.
Није само држава крива, мало је до њих. Искрено возио сам се неколико пута тим Темсама, нису лоши за вожњу. Сад не знам каква су возила из угла возача и овако по спецификацији. Слажем да им је требало квалитетнијих возила свакако, поред овога што су као обновили са темсама и отокарима улгавном.
 
Druže, na 300k su sve do jedne Temse na prigradu ostale bez 6te brzine. Toliko su dobri da ni jedno sedište nije bilo čitavo na tih istih 300k i par godina eksploatacije. Uđi u bilo koji SOR pa vidi sedišta, da li može u 6tu brzinu itd.
 
Шта је ово?
IMG_0879.png
 
Lasta je u štrajku. Ne šalju vozila na linije. GSP i Strela popunjavaju njihove polaske koliko mogu.
 
Pa ispomoć, videh i Higera kod Boleča, samo nzm koja linija.

Kod mene u Boleču, se okreću u centru.
Zaglavio se izgleda jedan na zadnjoj jutros.
Sagini autobusi kao da imaju letnje gume, svi redom klizaju i samo stanu na sred puta, dok Streline Cobre idu sasvim normalno i od jutros voze čak i do brda u Vinči.
 
al dobro su im ga uvalili iz GSP-a. sad sam pitao jednog vozača, i rekao mi je da su mu kolegu poslali na neku prigradski liniju uz reči "isteraj onog krša iza, što da arčimo najbolja vozila". Ne znam koje je vozilo u pitanju ali nagađam 3134.
 
Recite Sekretarijatu da je zabranjeno da se primaju putnici van predviđenih stajališta, to je kažnjivo.
Слажем се, али примају људе поред аутобуских станица јер су оне блокиране. Људима је искрено битније да се превезу куда су кренули него да гледају где улазе и да размишљају зашто ласта ступила у протест и блокаду.
 
Vrh