@BpbD
Dobro je onda, biće više zglobova (s 4 vozila manje na 37, 41% više i pored smanjenja za 50% na 52) i to odličnih, novih privatnih i korišćenih GSP. Samo da se pristojno održavaju. Utisak kvare još solo Kobre-krčulje (kojih ttenutno, da se ispravim, na 52 ima 8 ili 57%) i donekle strelino osoblje, al videćemo dal će do ekspa da ih dovedu u red.
Nego, jel stižu zajedno, ili po partijama prvo za 88, pa 52? I koliko ih stiže (za 52+88 treba 28 zglobnih + 10% rezerve što izađe 31)? Nisam najbolje ispratio priču, čini mi se da je rečeno da će biti 50-ak solo i zglobnih, ali nije precizirano u kom odnosu.
Bilo bi dobro da pokriju i ostale delove grada, tj. rasporede najbolja nova vozila, ali ne mešajući modele po linijama (da kažemo "Citaro linije"; atraktivnost isticanjem kvaliteta, brendiranje nula ko vrata). Zeznuli su se s raspodelom, pa sad Požeška ima dve Citaro G linije, NBG jednu koja maši centar i jedva češe Zemun a ostatak grada nijednu (ako ima sreće solo). 18 i 37 bi imale više smisla bez oduzimanja GSP-u linija poput 16, 17, 23, 95. Grad bi bio još ravnomernije pokriven da je planski sa zglobmim Citarima uzimala kraće radijalne tipa 15, 27E, 31 (s krakom do Medaka 3 na bar 10min), 48, 52, 53 (obe jer su pomoćnog karaktera i relativno krtatke), 69 (umesto Eko1 do Bloka 72) i 75.
Btw. otvori mi vrata danas naš na 56. Sve pohvale osobju NiEx. Solo dizel BMCrap cvili kod zadnjih vrata. Pa normalno kad izmirske ganglije nisu mogle da se sete da makar nekoliko mm odvoje okretnu šipku od zaštitnog panela, odn. kudikamo je bolje pričvrste. Ostalo se ništa ne čuje u odnosu na Kobru, niti na ostalim vratima, pa čak ni nepričvršćeni paneli ne lupaju (za razliku od Kobre i Akije u kojim sve živo pucketa, pričvršćeno ili ne, i to odmah po isporuci).