Šta je novo?

Privatni prevoznici

@BpbD

Dobro je onda, biće više zglobova (s 4 vozila manje na 37, 41% više i pored smanjenja za 50% na 52) i to odličnih, novih privatnih i korišćenih GSP. Samo da se pristojno održavaju. Utisak kvare još solo Kobre-krčulje (kojih ttenutno, da se ispravim, na 52 ima 8 ili 57%) i donekle strelino osoblje, al videćemo dal će do ekspa da ih dovedu u red.

Nego, jel stižu zajedno, ili po partijama prvo za 88, pa 52? I koliko ih stiže (za 52+88 treba 28 zglobnih + 10% rezerve što izađe 31)? Nisam najbolje ispratio priču, čini mi se da je rečeno da će biti 50-ak solo i zglobnih, ali nije precizirano u kom odnosu.

Bilo bi dobro da pokriju i ostale delove grada, tj. rasporede najbolja nova vozila, ali ne mešajući modele po linijama (da kažemo "Citaro linije"; atraktivnost isticanjem kvaliteta, brendiranje nula ko vrata). Zeznuli su se s raspodelom, pa sad Požeška ima dve Citaro G linije, NBG jednu koja maši centar i jedva češe Zemun a ostatak grada nijednu (ako ima sreće solo). 18 i 37 bi imale više smisla bez oduzimanja GSP-u linija poput 16, 17, 23, 95. Grad bi bio još ravnomernije pokriven da je planski sa zglobmim Citarima uzimala kraće radijalne tipa 15, 27E, 31 (s krakom do Medaka 3 na bar 10min), 48, 52, 53 (obe jer su pomoćnog karaktera i relativno krtatke), 69 (umesto Eko1 do Bloka 72) i 75.

Btw. otvori mi vrata danas naš na 56. Sve pohvale osobju NiEx. Solo dizel BMCrap cvili kod zadnjih vrata. Pa normalno kad izmirske ganglije nisu mogle da se sete da makar nekoliko mm odvoje okretnu šipku od zaštitnog panela, odn. kudikamo je bolje pričvrste. Ostalo se ništa ne čuje u odnosu na Kobru, niti na ostalim vratima, pa čak ni nepričvršćeni paneli ne lupaju (za razliku od Kobre i Akije u kojim sve živo pucketa, pričvršćeno ili ne, i to odmah po isporuci).
 
Ne treba da se pokriju samo 52 i 88, već gomila drugih linija. Na primer, 73, 101, 601 i 706 su većinski solo, a treba većinom zglobne da budu. 101 ako sveukupno ima 4 zgloba, a treba cela zglobna da bude. I potez 800 je naravno oštećen po pitanju zglobova, tako da i to treba da se pokrije.
Ne sećam se da se govorilo da očekuju solo vozila. Treba navodno 50-ak zglobnih samo da dobiju što će taman i da pokrije sve ono što drže sad kao solo. To kad pokriju, oslobađa im se dosta solo vozila, tako da sumnjam da će u skorije vreme neke solo nabavljati.
 
Verujem da je bitna tema pa sam postavio i ovde pored teme samo za Lastu

Great. Lasta s mnogo vozila van stroja a GSP ne šalje solo godinama, nimalo ne liši korisnike najvažnijih gradskih linija zglobnih vozila, niti ima daleko najviše van stroja? Banković nije pomenuo ko je doveo do toga i zašto. Danas Lasta, sutra GSP, nemoj da se zanosimo obećanjima uoči ekspa.

Praktično niko nije imun. Strela ima nameru, Grad još jasniju, svi imaju mane pa i Lasta i GSP, a GSP zapravo zahvaljujući očuhu zvanom Grad Beograd.
 
Vrh