Nažalost imaju 4 komada 2017 i njih su zadržali, 4 iz 2016 je rashodovano. Jadni ljudi na 39 koji su se rešili Tamnave, a dobili M&M. Jedina svetla tačka su im vozači koji poštuju red vožnje i zaista nisam imao problema sa njima na 39 i 49 koje redovno koristim.Jel taj ikarbus 2016. godište na M&M transu? Ako jeste, očigledno nisu ispoštovali starosnu granicu. Ali ono, na "nemoralan način" su uspeli da ostanu u obavljanju prevoza.
ГСП до октобра био на потезу 400 после је улетео ЛДМ, Престо.nije ldm na 402 vec gsp
Pa ako ćemo realno, i GSP je urnisao 37. Sa tim napadima samo na privatnike se stvarno malo i preteruje. Ujutru imaš polaske 37-ice u 5:50, 6.00 i 6.08. Polazak u 6h izgleda da nikako ne može da dobije nekog stalnog vozača. Ko god vozio Higera 3468 je apsolutna katastrofa. Večito kasni cele nedelje, bus sa polaska iza isto Higer 3513 ga večito stigne, pa nekad i prestigne, a ja cele nedelje kasnim na posao. Dok su radili privatnici dosta su bili redovniji. Danas zglob dođe sigurno posle barem deset minuta lufta, negde oko 15.10 u Francuskoj ulici, naravno krcat, džaba i Solaris. Jednostavno, 37 ide dosta ređe i ta šačica od 10 zglobova ima minimalan učinak. Ujutru između polaska u 5.50 iz Kneževca i mog u 6h, ja verujem da je rupa od celih 20 minuta kad dođu do Dušanove ulice. Ne mogu na tu liniju spori vozači. Bukvalno nemaš polazak da dođeš u 7h u Kneginje Ljutice, dok je to sa privatnicima bilo kao od šale. Popodne je dočekati isto u 80% slučajeva je to u dosta velikim razmacima da je bus i pre Trga neupotrebljiv. Danas idem 42-jkom od Slavije ka Labudovom/Petlovom brdu, i po ko zna koji put neviđene gužve, što u Pere Velimirovića, što u Patrijarha Dimitrija. Isto važi i za 59, koje se zajedno sa 42-jkom glave na 100 mesta, pa neke kritike na račun redovnosti obe linije nikako ne bi išle. Ja ne znam ko bi tu mogao uspostaviti ikakav red vožnje, kad od Banjice do GO Rakovica treba nekad i više od pola sata. Previše je kola, i sustižu se stojeći večito u kolonama. Spuštajući se niz Pilota Mihaila Petrovića i dalje ka BIG Rakovica se i 37-ice dosta glave popodne. Da bi imali stvarno čest prevoz uz ovolike gužve na ulicama, bukvalno brojno stanje autobusa treba uvećati za 50%, što opet ne bi donelo željeni boljitak, jer ako 59 ima neko predviđeno vreme od pedesetak minuta od Slavije do Pevca, a putuje tipa jedan sat i dvadeset minuta, nema tu šanse onda nikakve za iole pristojnim intervalom. Ako ljudima ne dođe malo mozga iz dupeta u glavu, a u smislu da batale malo kola, niko nigde neće stizati, plus novogodišnje ludilo još nije počelo.
Ovakav jedan isti ikarbus vozio je na 306 identcina pukotina zanimljivoDame i gospodo, najgori privatni prevoznik u gradu, M&M trans company. Apsolutno svaki autobus im je jeziv.
Pogledajte prilog 221211Pogledajte prilog 221212Pogledajte prilog 221213
Trojka kao bus ništa puno brži, jer ostane na Topčideru po 20 minuta. Sam prilaz iz pravca Sajma je večito u haosu, a prema centru kolona se formira u blizini podvožnjaka pre ulaska u Košutnjak. Iako mi 42-jka staje ispod zgrade maltene, ja na nju nisam osuđen, al stanovnici Kneževca jesu. Radnim danima uglavnom idem preko Banovog brda, ređe Čukaričke padine, tako da stižem kući za neko razumno vreme. No, preko Slavije i dalje ka Banjici trasom preko Kanarevog brda, Kneževca ili Vidikovca, put zna da se otegne neverovatno dugo, a za razliku od vikenda kad je odličan potez za odlazak i do centra grada. Da su urađeni Bulevari patrijarha Pavla i patrijarha Dimitrija, situacija bi sigurno bila drugačija, dok ovako već izvesno vreme postaje nepodnošljiva.
Ja se nadam od početka da će Otokari imati LED displej jer Cvrčkov Cng sa istim izgleda stvarno odlično.Povodom ukidanja obaveze obeležavanja naziva prevoznika, i očigledne diletantske namere, obratio sam se GSP-u, sa dobronamernom sugestijom:
"Kako je najavljeno ukidanje obaveze prevoznika da na vozilima obeleže naziv firme, kako građani ne bi znali ko ih prevozi, i kako bi se prikrilo koji privatni prevoznici rade na kojim linijama, a građani ostali u zabludi da li ih vozi GSP ili neki drugi prevoznik, sugerišem da vi sva svoja vozila obeležite ogromnim GSP logom bočno, kao i napred i pozadi, da sa sajta GSP-a u potpunosti uklonite sve linije koje održavaju privatnici, kao i da uvedete, pored LED displeja i korišćenje relacijskih tabli, koje osim broja linije i smera, sadrže i logo GSP-a, tako da građani uvek i nedvosmisleno znaju kada ih vozi GSP a kada neidentifikovani privatnik."
Nije ni čudo zbog haosa koji se napravi posle utakmica u Areni gde se ljudi guraju svom silom da uđu i tom prilikom se jedno krilo zadnjih vrata polomilo i vrata su išla poluotvorena sa sve putnicima autoputem.rakija 21052 na 70 zatvara zadnja vrata iz dva poteza, drugi je toliko brz da može da ubije nekog, pazite se ako morate time ići
Banbus počinje prijatno da me iznenađujeBanbus kupio 2 nova Conecta, navodno od Strele koja ih nije ni koristila, nisu registrovani.
Гаржани бројеви више нису такође обавезни као ни ознаке превозника, добио сам инфо из Стреле.Bolje i ovo nego bez broja kao npr Transprodukt i Strela
Џабе пишете, укида се обавеза ознака на аутобусима о то ће бити потписано.