Šta je novo?

Privatni prevoznici

Danas na 30 konačno tri vozila i ista gužva, čak i u smeru suprotnom od špica pri normalnom razmaku između vozila (u Umljenovićevoj, prvoj posle terminusa već 40 putnika u vozilu). Da je bio 10,5m bio bi opterećen kao 58 u Požeškoj, inače 10km od terminusa Novi Železnik.

Vozila su bila: 22001 (Neidentifikovani dvoosovinski objekat), 22002 (Ototreš) i 22003 (gMAZ). Brojevi su poređani i pored izmešanih modela, pa pretpostavljam da će ih zadržati dok se ne poraspadaju u roku datom za uvođenje novih.

Ototreš ima stari neupadljiv natpis prevoznika, ali novu nalepnicu P broja (P22002). Ovaj je gori od onih što su vozili pre dve nedelje, pa u slučaju da je ipak o jednom od njih reč, moje saučešće održavanju Transjuga. Zadnji točkovi i vrata samo što ne otpadnu. To klopara, kucka, zveči. Trese konstrukcija kao kod Higera na 58, ništa manje, ništa više iako se radi o navodno boljem vozilu sličnog godišta. Iskreno se nadam da i GSP od 25 i 26 ne napravi novi otpad.

Čujem da ljudi komentarišu rad vozača (cima i ukopava se) i stanje vozila (koje se previše trese i klepeće). Čulo se i: Ovo nije GSP, zar ne? Ne, oće Šapić da ga ukine. U bre, pa zar je dotle došao. Vidi ovo sad na šta liči.

Od preuzimanja od GSP-a nijednom mi se nije desilo da narod ćuti. Ma bruji pola autobusa. Čak na punom terminusu bez klupa kritikuju aktuelnog gradonačelnika.

Slabije linije su očito stradale zbog jačih, i to zahvaljujući popustljivom Gradu koji sada dozboljava da ga ucenjuju zahtevom za izmenu ugovora.

Bolje bi bilo da uvedu 26A na pola sata do Medaka 2 (prelamanje tokova je iovako na Dušanovcu), a 30 preusmere preko Šumica do Medaka 3 i pretvore u zglob na 10min u cilju ispomoći 29 i 31. Išla bi od SRC MGM ili Dunavske, a ne od Birčaninove tako da rastereti i drugi kraj 26.
 
22001 (Neidentifikovani dvoosovinski objekat)
IMG_2174.jpeg
 
^^^Dobro da sam video samo broj na aplikaciji (ostala dva na ulici) inače bi umesto slikanja ispustio telefon.

Sve sam video, ali ovo još nisam. Ček da vidiš kolko će da se zadrži uoči prve kiše.

Ako išta drugo nema bolje demonstracije bahatosti kako privatnih prevoznika, tako i gradske (i republičke) vlasti koja ne samo da ne reaguje, već dopušta da bude ucenjena.
 
Oce li se na smederevskom putu naci na 302,3,4,6 ,7 pojaviti neko drugi autobusi umesto otokara i kobre na 307
 
A sta sa ostalim linijama ajde saga trans daje na 305,306,311 mesa bmc i kobru a na 309 samo kobra voleo bi i bmc da vidim.a sto se tice 302,303,304 stvarno moze i neki drugi bus nemora samo ona otokanta od busa koja se raspada i vrata koje se jedva otvore
 
A sta sa ostalim linijama ajde saga trans daje na 305,306,311 mesa bmc i kobru a na 309 samo kobra voleo bi i bmc da vidim.a sto se tice 302,303,304 stvarno moze i neki drugi bus nemora samo ona otokanta od busa koja se raspada i vrata koje se jedva otvore
Trans Jug ima jednog Maza na 30 i jednu Cobru koja obično radi na 25P i jedan dan je upala na 302. Kod Sage možda nekad vidimo i Maza na 305 i 311.
 
Jutros C&Lc-ov zglob izgleda dobio turazu na okretnici u Sremcici, pokupio znak 2 parkirana auta i oborio par drva.
 
Jutros C&Lc-ov zglob izgleda dobio turazu na okretnici u Sremcici, pokupio znak 2 parkirana auta i oborio par drva.
Прво изгуглајте шта је ибертуража па онда судите. Туража се може десити маторим возилима и дешава се кад уље из мотора уђе у компресиони простор, мотор сагорева уље све док га не сагори потпуно, у том тренутку се набијају обртаји, возило добија нагло убрзање и једини начин да га зауставиш јесте да се закуцаш негде уколико је аутоматик у питању. Пре бих рекао да је електроника или је јендоставно возач изгубио контролу над возилом под разним околностима.

Свако закуцавање вам је туража а притом не знате заправо шта је.
 
Прво изгуглајте шта је ибертуража па онда судите. Туража се може десити маторим возилима и дешава се кад уље из мотора уђе у компресиони простор, мотор сагорева уље све док га не сагори потпуно, у том тренутку се набијају обртаји, возило добија нагло убрзање и једини начин да га зауставиш јесте да се закуцаш негде уколико је аутоматик у питању. Пре бих рекао да је електроника или је јендоставно возач изгубио контролу над возилом под разним околностима.

Свако закуцавање вам је туража а притом не знате заправо шта је.
Nisam rekao da je sigurno turaza, tako mi izgleda jer je stao tek polse 150m kada se zakucao u drvo a pritom gurao jedan parkirani automobil sve vreme.
 
Не би могла 2 паркирана аутомобила, један саобраћајни знак и дрво да зауставе возило које добије ибертуражу. Пре ће бити да су отказале кочнице, електроника или нешто треће.
 
To što se Strela ne potpisuje na novim plavcima je kršenje zakona, koje treba prijavljivati saobraćajnoj inspekciji, jer svako vozilo koje učestvuje u javnom linijskom prevozu putnika, mora da ima ispisan naziv prevoznika i garažni broj. Ovo je zvaničan mejl: inspekcija@beograd.gov.rs
 
Negde sam pročitao da se ukida obeležavanje prevoznika i P broja na vozilima... Zaista ne znam jel tačno ali ako svi, nakon što dobiju plavu boju, ostanu ne obeleženi verovatno jeste...

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Vrh