Danas na 30 konačno tri vozila i ista gužva, čak i u smeru suprotnom od špica pri normalnom razmaku između vozila (u Umljenovićevoj, prvoj posle terminusa već 40 putnika u vozilu). Da je bio 10,5m bio bi opterećen kao 58 u Požeškoj, inače 10km od terminusa Novi Železnik.
Vozila su bila: 22001 (Neidentifikovani dvoosovinski objekat), 22002 (Ototreš) i 22003 (gMAZ). Brojevi su poređani i pored izmešanih modela, pa pretpostavljam da će ih zadržati dok se ne poraspadaju u roku datom za uvođenje novih.
Ototreš ima stari neupadljiv natpis prevoznika, ali novu nalepnicu P broja (P22002). Ovaj je gori od onih što su vozili pre dve nedelje, pa u slučaju da je ipak o jednom od njih reč, moje saučešće održavanju Transjuga. Zadnji točkovi i vrata samo što ne otpadnu. To klopara, kucka, zveči. Trese konstrukcija kao kod Higera na 58, ništa manje, ništa više iako se radi o navodno boljem vozilu sličnog godišta. Iskreno se nadam da i GSP od 25 i 26 ne napravi novi otpad.
Čujem da ljudi komentarišu rad vozača (cima i ukopava se) i stanje vozila (koje se previše trese i klepeće). Čulo se i: Ovo nije GSP, zar ne? Ne, oće Šapić da ga ukine. U bre, pa zar je dotle došao. Vidi ovo sad na šta liči.
Od preuzimanja od GSP-a nijednom mi se nije desilo da narod ćuti. Ma bruji pola autobusa. Čak na punom terminusu bez klupa kritikuju aktuelnog gradonačelnika.
Slabije linije su očito stradale zbog jačih, i to zahvaljujući popustljivom Gradu koji sada dozboljava da ga ucenjuju zahtevom za izmenu ugovora.
Bolje bi bilo da uvedu 26A na pola sata do Medaka 2 (prelamanje tokova je iovako na Dušanovcu), a 30 preusmere preko Šumica do Medaka 3 i pretvore u zglob na 10min u cilju ispomoći 29 i 31. Išla bi od SRC MGM ili Dunavske, a ne od Birčaninove tako da rastereti i drugi kraj 26.