Šta je novo?

Privatni prevoznici

Jedva cekam da se uvedu ti brojaci putnika, pa da vidim ko ce onim fiktivnim 60 koje samo prolaze duz linije 59 ( a u sistemu se redovno ocitavaju na displejima) da isplati voznju!!
A drugo, pominju se tasteri i nestajanje na stanici ako ne pritisnes taster STOP!
Nisam obavestena, kada je doneta odluka da u Beogradu, ako zelis da izadjes na odredjenoj stanici, moras blagovremeno da pritisnes taster STOP??!!
Nisam ni cula ni videla u sredstvima javnog informisanja da su putnici u obavezi da pritisnu taster kako bi vozac stao.
Takodje, da li to znaci da smo u obavezi da na stanici podignemo ruku kako bi nam autobus stao??
 
Jedva cekam da se uvedu ti brojaci putnika, pa da vidim ko ce onim fiktivnim 60 koje samo prolaze duz linije 59 ( a u sistemu se redovno ocitavaju na displejima) da isplati voznju!!
A drugo, pominju se tasteri i nestajanje na stanici ako ne pritisnes taster STOP!
Nisam obavestena, kada je doneta odluka da u Beogradu, ako zelis da izadjes na odredjenoj stanici, moras blagovremeno da pritisnes taster STOP??!!
Nisam ni cula ni videla u sredstvima javnog informisanja da su putnici u obavezi da pritisnu taster kako bi vozac stao.
Takodje, da li to znaci da smo u obavezi da na stanici podignemo ruku kako bi nam autobus stao??
Meni je odluka o pritiskanju stop tastera super stvar, ne vidim potrebu stajanja na svakoj stanici ako niko ne silazi
 
Тастер стоп има смисла за приградске линије и неке потезне, али се надам да за градске неће бити обавезан.
Jedva cekam da se uvedu ti brojaci putnika, pa da vidim ko ce onim fiktivnim 60 koje samo prolaze duz linije 59 ( a u sistemu se redovno ocitavaju na displejima) da isplati voznju!!
Ја сам мислио да већ сви бусеви и гсп и приватника морају да имају уграђене бројаче. А та фиктивна 60 је супер пример тога како је Транспродукт супер, само не ваљају на 57 јер је нису хтели.
 
Тастер стоп има смисла за приградске линије и неке потезне, али се надам да за градске неће бити обавезан.

Ја сам мислио да већ сви бусеви и гсп и приватника морају да имају уграђене бројаче. А та фиктивна 60 је супер пример тога како је Транспродукт супер, само не ваљају на 57 јер је нису хтели.
Transprodukt ima dobro održavanje i to je to, ovako su jako bahati. Svaki dan mi nailazi po 3-4 autobusa u isto vreme na 59 i to bi bilo okej da redovno ne krate i ne vrte prazni krugove. Od svih prevoznika duž Banjice, samo Tp vrti prazne autobuse.
 
Zapravo, postoji jedna potreba, iako deluje besmisleno da prazan autobus staje na stanice, a to je očuvanje intervala i reda vožnje.
da, ali uštede u vremenu će biti poprilično konstantne iz dana u dan u određenim periodima i stoga ćeš moći da uračunaš te uštede u red vožnje.
 
Meni je odluka o pritiskanju stop tastera super stvar, ne vidim potrebu stajanja na svakoj stanici ako niko ne silazi
Јесте уколико би постојала на свим градским линијама. Или свим приградским, или на свим градским и приградским. И да то пропише Секретаријат, а не превозник самостално. Овако је то чиста хајдучија.
 
pominju se tasteri i nestajanje na stanici ako ne pritisnes taster STOP!
Ne nestaju autobusi, ne brini 😂 šalim se, razume se na šta se mislilo
Nisam obavestena, kada je doneta odluka da u Beogradu, ako zelis da izadjes na odredjenoj stanici, moras blagovremeno da pritisnes taster STOP??!!
Nije doneta kao takva, ali neki prevoznici su stavili papire na vrata kojima obaveštavaju putnike da to treba da urade, naročito na linijama sa niskofrekventnim stanicama.
Takodje, da li to znaci da smo u obavezi da na stanici podignemo ruku kako bi nam autobus stao??
Nisi u obavezi, ali je veća šansa da ćeš uveče ući u bus ako mu prvo mahneš da stane.
 
Stanje na Ustaničkoj je postalo nepodnošljivo u poslednje vreme. Dodatna 63 na već preopterećenu okretnicu, plus dodatna vozila na ostalim linijama redovno stvaraju opšti haos na ovoj okretnici, a stvari dodatno pogoršavaju nepropisno parkirani automobili i dostavna vozila.
20241121_122124.jpg

20241121_123141.jpg

Ovo je stanje danas u razmaku od par minuta, s tim da se na slikama ne vidi najbolje haos. Vozila na slikama nisu mogla skoro 10 minuta da se pomaknu.
Vozač sa 305 se žali da je morao 5 minuta ranije da krene, jer jednostavno nema gde da parkira vozilo, a da ne nastane opšti kolaps.
Stanje sa ovom okretnicom je zaista više prevršilo svaku meru tolerancije.
Na prvoj slici je jedan čovek za kog nisam siguran dal je vozač na kraju regulisao saobraćaj i napravio kakav takav red i protok vozila koji je potrajao par minuta.
 
Na liniji 72 je ubačena ex Lekon kobra koja je sad u streli. I naravno Nemanjićko plave boje. Nema garažni broj, a ne piše da je strela iako se zna da je strela na toj liniji.
 
Jel živimo u istom gradu? Totalni je kolaps svuda i sve je stalo. Kolima sam od Takovske do Kumodraške išao sat ipo vremena.

Da, živimo.

Krenuli su u gotovo isto vreme sa okretnice + ovaj njihov kolovođa ne zna da vozi po snegu. Da ne pričam da sam ih čekao pola sata. Samo su tramvaji nailazili.
 
Pa čekam ih iz pravca Kumodraža, ne sa Pančevačkog gde jeste haos i gde je Slavija kolabirala. Gotovo pola sata nijedan nije polazio sa okretnice na Kumodražu iako ih je zasigurno bilo i onda su naprasno odlučili da pođu svi odjednom. I što je najgore ovo nam ne rade samo kada su ovakvi kolapsi već i u normalnim situacijama kao što reče @PutnikBG

Lik vozi 15 km/h kroz Kumodraž i Stepu ili ne zna da vozi ili nemaju adekvatne gume za ove uslove što me ne bi čudilo.
 
Vrh