Šta je novo?

Privatni prevoznici

Tako je i receno, jer ne placaju prevoz, barem je to bio izgovor ukidanja linije. 110 okrece pre mosta u Sefkerinu, ne ide do Opova, jedino Lasta povezuje Opovo sa Beogradom.
 
Kolegi danas od Banjice do Bea trebalo sat i po... Čekao 50. i za sat vremena nije prošla nijedna ka Ustaničkoj.

Ispešačio skoro celu trasu.

Šta li Banbus krš us radi pitanje je, ali je ovo baš stresno za nekoga ko kreće dosta ranije i ko ne voli da kasni.
Nisam česti korisnik 50ice (hvala bogu),2 dana sam nešto išao do konjarnika i ono je haos naiđe plavi conecto i posle njega je nije bilo 20 minuta...kasnije du naisle dve akie na razmaku od 50 metara,da l ije moguće da privatnici toliko ne mogu da ispoštuju turažu i to van špica...skoro na svakoj liniji na kojoj je pre bila normalna situacija sa gorim privatnivima sada je mnogo losija... pod to mislim na 25P,30,46,47,49,50,55,56,57,70 na tim linijama često privatni autibusi idu u konvoju po troje pa neretko i četvoro(56) idu zajedno u konvoju i onda autobusa nema po pola sata i više stvarno dokle ovakva bahatost privatnika?Mada neretko i gsp to radi pa se zaređaju po tri higera na 58 ili 84 a i 71 često i krate bez putnika i ako su uveli one skraćenje L,i K verzije.
 
Nisam česti korisnik 50ice (hvala bogu),2 dana sam nešto išao do konjarnika i ono je haos naiđe plavi conecto i posle njega je nije bilo 20 minuta...kasnije du naisle dve akie na razmaku od 50 metara,da l ije moguće da privatnici toliko ne mogu da ispoštuju turažu i to van špica...skoro na svakoj liniji na kojoj je pre bila normalna situacija sa gorim privatnivima sada je mnogo losija... pod to mislim na 25P,30,46,47,49,50,55,56,57,70 na tim linijama često privatni autibusi idu u konvoju po troje pa neretko i četvoro(56) idu zajedno u konvoju i onda autobusa nema po pola sata i više stvarno dokle ovakva bahatost privatnika?Mada neretko i gsp to radi pa se zaređaju po tri higera na 58 ili 84 a i 71 često i krate bez putnika i ako su uveli one skraćenje L,i K verzije.
Juče, znači subota, u 18:50 došle 6 pedesetica 😂

I blokirali okretnicu, pa su nam kasnili busevi.

Baš su bahati, voze kako žele... Banbus je izgleda žestok pad kvaliteta i usluge.
 
Juče sam primetio da samo dva vozila na liniji 30 obavljaju takt na 20 minuta sa redovnim kašnjenjima i pored redovnih višeminutno ranijih polazaka sa terminusa.

Mnogi zakasne pa na 31 i/ili trolu, zavisno gde čekaju, odnodno gde idu. Pitaju svi kad je otišla iako stiže za koji minut.

Zar nisu tri GSP-ova vozila održavala za dva minuta manji interval, pri ništa manjem odstupanju od reda vožnje?

Jeste da nasilnički voze, al bar nisu Babatrans kao Kosmaj.

Jedino što mi smeta jesu najgori solo Otokari kojim sam se ikad vozio. Bili P42620 (ne videh virtuelni broj) i P45908 (virtuelni P22002), ovaj drugi samo što se ne raspadne. Sav je prljav i ofucan, pa tapacirung se ogulio sa mnogih sedišta. Bolji doduše od Higera i BMC. Izgleda ih namerno zauštaju zbog najavljene redukcije starosti. Paradoksalno dolazi se do kontraefekta sa užasnim i najnovijim vozilima.

A kad već pomenu Babatrans, IK112LE na 38L otišao pravo ka Galeriji baš kad se upalilo zeleno ka Sajmu/Autokomandi. Skrete pod 90 stepeni i zaustavi se da bi ovi što su propisno stali prošli.

To ko zna kakav je nepoznavalac linije upao dok je gomila ljudi na odmoru zbog oduzimanja linija. Bukvalno se na svakom koraku primećuje devijantnost izazvana uplitanjem vlasti, bilo da he reč o privatnicima ili GSP-u.
 
Da li neko zna ima li šanse da Banbus pređe na 26, a da GSP pređe na 50
 
Juče sam primetio da samo dva vozila na liniji 30 obavljaju takt na 20 minuta sa redovnim kašnjenjima i pored redovnih višeminutno ranijih polazaka sa terminusa.

Mnogi zakasne pa na 31 i/ili trolu, zavisno gde čekaju, odnodno gde idu. Pitaju svi kad je otišla iako stiže za koji minut.

Zar nisu tri GSP-ova vozila održavala za dva minuta manji interval, pri ništa manjem odstupanju od reda vožnje?

Jeste da nasilnički voze, al bar nisu Babatrans kao Kosmaj.

Jedino što mi smeta jesu najgori solo Otokari kojim sam se ikad vozio. Bili P42620 (ne videh virtuelni broj) i P45908 (virtuelni P22002), ovaj drugi samo što se ne raspadne. Sav je prljav i ofucan, pa tapacirung se ogulio sa mnogih sedišta. Bolji doduše od Higera i BMC. Izgleda ih namerno zauštaju zbog najavljene redukcije starosti. Paradoksalno dolazi se do kontraefekta sa užasnim i najnovijim vozilima.

A kad već pomenu Babatrans, IK112LE na 38L otišao pravo ka Galeriji baš kad se upalilo zeleno ka Sajmu/Autokomandi. Skrete pod 90 stepeni i zaustavi se da bi ovi što su propisno stali prošli.

To ko zna kakav je nepoznavalac linije upao dok je gomila ljudi na odmoru zbog oduzimanja linija. Bukvalno se na svakom koraku primećuje devijantnost izazvana uplitanjem vlasti, bilo da he reč o privatnicima ili GSP-u.

Zavisi ko je na 38L, IK-112 LE GB 3200 duži vozač redovan, ako je on to uradio, verovatno je nenamerna greška, inače jako korektna osoba.
 
^^^Ma ko će ga znati, ne može čovek više da prati kolikom brzinom nešto menjaju, usput dodajući ulje na odavno zapaljenu vatru.

Mislim da nije namerno jer je obišao ove na semaforu i krenuo pravo, ne levom trakom. Nije kačio pravougli ivičnjak (baš je oštar, namerno tako napravlje da ih odvrati od skretanha ulevo na tom mestu) točkom već je nastavio do pola kolocoza, pa naglo skrebuo i ukopao se zbog ovih što su ga presekli. Srećom nikog živog nije bilo ni ka BnV ni iz Savske.

Zato mislim da je prekasno shvatio.
 
Da li neko zna ima li šanse da Banbus pređe na 26, a da GSP pređe na 50
За почетак не отварај непотребне теме на форуму. Нема никакве шансе јер приватници не смеју кроз зону 1 осим ако не поседују електрична возила. Поделу сигурно не знаш.
И да дође ГСП на 50 не би се ништа много променило, 50 једина спаја потезе 300, 400 и 500 директно, једина спаја Устаничку и Бањицу директно (14 нема сврху и нико из Гроцке није луд да иде на 14 до Бањице), целу Раковицу са Звездаром, итд. Велики чепови се стварају на њеној траси све од Шумица до Пет солитера где је и највећи чеп на линији, односно добрих 30-40% трасе. Зглоба нећеш никад видети на 50 јер не може од потеза 300 да окреће на Устаничкој с обзиром да је окретница катастрофа за онолики број линија.
 
Cekaju Otokare navigo lf za 24 i 60, na 60 su stavili raspali Iveco koji je radio na 64
GSP je kupio 10 Mercedes Sprintera koji će u Rayanu biti prerađeni u gradsku konfiguraciju. Pored njih, kupljeno je još 7 Sprintera koji će takođe u Rayanu biti prerađeni u vozila za prevoz invalida i 3 Otokara Navigo Mega, verovatno za prevoz radnika. Po informacijama koje imam, bele Otokare Navigo LF kupio je Transprodukt.
 
Ja bi prebacio okretnicu pola autobusa sa ustanicke zato sto je bas preopterecena a sto se tice poteza 300 nisam zadovoljan transjugom ovim ostalima jesam stvarno znaju posao
Сви бисмо. Две линије могу до Цветка сигурно, једна или две слабије на Коњарник, Шумице не долази у обзир пребукирана је. Једна или две могу у Крушевачку што и не бих препоручио због идиотских семафора и идиота који не умеју да се укључе на аутопут улицом Владимира Томановића. Код поште на Душановцу се због Душановачког моста чека 10-15 минута у шпицу да се скрене лево из Устаничке.
 
Сви бисмо. Две линије могу до Цветка сигурно, једна или две слабије на Коњарник, Шумице не долази у обзир пребукирана је. Једна или две могу у Крушевачку што и не бих препоручио због идиотских семафора и идиота који не умеју да се укључе на аутопут улицом Владимира Томановића. Код поште на Душановцу се због Душановачког моста чека 10-15 минута у шпицу да се скрене лево из Устаничке.
Ne evo ovako na primer prebacio bi recimo 303,304,306,311 da se okrecu na cvetku jer nema mnogo vozila a 302,305,307 konjarnik al stvarno su sranje napravili sa okretnicom uzas
 
Vrh