Šta je novo?

Privatni prevoznici

ostaje mu ona 63, 27E, 38L ja mislim, nova linija 93 koja se bude uvela, 32E ???, 26 deo, 37 deo, 58???

verovatno sam pola izgresio, ispravice me cim vide koliko sam se izlupetao.
 
Od svih polazaka na 89 ,rade uglavnom isuzui i otokari,takodje i dva Liaza....
Dok na 532 sam malo pre sreo П40741 firme Lekon.... Nije mi jasno zbog poteza 500,kako to vozilo radi .....
 
Мене занима шта ће Стрела радити након преузимања 52 и 88,хоће ли се окренути преузимању Ласти или још неких градских линија?Занима ме јер пратим приградски саобраћај,а Стрела је до скоро била приградски превозник док није ушла у градски.
 
Мене занима шта ће Стрела радити након преузимања 52 и 88,хоће ли се окренути преузимању Ласти или још неких градских линија?Занима ме јер пратим приградски саобраћај,а Стрела је до скоро била приградски превозник док није ушла у градски.
Uzece sto posto jos linija gsp se unistava u celosti nebi me cudilo da ga ugase
 
Srecom pa na 18 ne ide po 5 autobusa u roku od 10 minuta i onda ga nema po pola sata, kao i na 78 koju su sad preuzeli. U petak proslo 3 25ice ka Kumodrazu u roku od 5 minuta, a verujem da je posle nije bilo bar pola sata. A što se tiče 307, Gsp je godinama malo po malo zakidao polaske i sada imamo za barem 30% manje polazaka nego 2015 kada je na liniji bio privatnik. Strela će doneti nova vozila koja su sigurno bolja od raspalih Higera i Ik 112le i uz to će linija imati više polazaka vikendom, nego što sada ima radnim danima. Cena jesu lošiji vozači bez nekog preteranog iskustva, ali i oni će se privići na trasu i ne bi trebalo da bude problema. Primer je 50-ica gde su vozači bili loši i nesigurni, a evo sad i ti crnci voze bez ikakvih problema i ne vidim neku razliku u odnosu na naše vozače. Ako ti misliš da bi Gsp mogao da obezbedi vozače za 1300 vozila i da sam drži ceo grad, onda ne znam šta da ti kažem osim da je realnost drugačija. Mnoge stvari o kojim vi pričate su samo pusti snovi, a ovo je realnost koja mora da se prihvati.
стрела не може ни за 88 да набави возаче, кад су малоумни. За 18 што си поменуо је чиста глупост, наравно деси се да је нема због гужве, често сам у Земуну где иду 15, 18 и 78 и заправо лепо функционише 18, много лепше је било са НБГ али шта ћу. Као што рекох, малоумници са 56 праве колоне од по 2-3 па чак некад и 4 56 буде на Венцу, не због гужве, него као што је наведено малоумници су. Црње које су дошле у стрелу приликом отимања потеза 600 су много паметнији него ови који су дошли приликом отимања потеза 700, а мислим да ће за 307 бити исти (и 52 и 88 ако тамо планирају да возе црнци, а видим да неће моћи ништа сем тога јер нико из ГСП-а не жели да јури своју линију тј да прелази у стрелу, ко је прешао од возача прешао је). Пример да је ГСП далеко бољи од приватника јесте 37. Испоштовао је НБГ са Соларисима (јесте запоставио друге линије попут 88), ишли су у нормалном интервалу, фина вожња трасом иако је први дан ГСП-у тамо (знам да је био и раније али има и возача који никад нису били на 37, конкретно мислим да је ту НБГ први пут, Космај да ли други није битно знам да је већ био али давно). Иначе нису глупости ово што причам за приватнике, дођите слободно на Зелени венац видећете у коликим је г*внима 56 од кад је узео нишекспрес. Жалићете за ГСП-ом.
 
Uzece sto posto jos linija gsp se unistava u celosti nebi me cudilo da ga ugase
ГСП се хвала Богу никад неће угасити. Преживео је и 90-те, преживеће и ово. Кад тад ће пасти ова буђава власт и заједно са њима стрела, нишекспрес и многе друге фирме (хвала Богу). Отето проклето.
 
ГСП се хвала Богу никад неће угасити. Преживео је и 90-те, преживеће и ово. Кад тад ће пасти ова буђава власт и заједно са њима стрела, нишекспрес и многе друге фирме (хвала Богу). Отето проклето.
Ko može da ti garantuje da će oni pasti zajedno sa vlastima? U kakvoj zemlji živimo, velika je šansa i da naprave dil sa novom vlašću. Jedino što me teši je da svi ti koji su se širili u rekordnom roku su na kraju bili manji nego ikad pre.
90-te su bile nešto drugo. Sankcije, ratno stanje, inflacija i narod kog je bar nešto interesovalo... Ovde imaš direktan udar gradske vlasti na gradsko preduzeće uz građane koje ništa u zemlji više ne interesuje.
Meni je najveća želja za GSP da povrati sve izgubljeno, sve poteze i sve linije. Biće to ogroman posao, a najbitnije će biti da postoji neko ko bude želeo GSP.
Meni je lično sudbina GSP-a neizvesna. Da mi je neko rekao pre godinu dana da će Niš Ekspres raditi u Beogradu na jednoj od najvažnijih linija, vrištao bih od smeha.
 
Niš ekspres je zato ubacen tu, ako sje*******u vlast pada i strela. Onda oni mogu da preuzmu..
 
стрела не може ни за 88 да набави возаче, кад су малоумни. За 18 што си поменуо је чиста глупост, наравно деси се да је нема због гужве, често сам у Земуну где иду 15, 18 и 78 и заправо лепо функционише 18, много лепше је било са НБГ али шта ћу. Као што рекох, малоумници са 56 праве колоне од по 2-3 па чак некад и 4 56 буде на Венцу, не због гужве, него као што је наведено малоумници су. Црње које су дошле у стрелу приликом отимања потеза 600 су много паметнији него ови који су дошли приликом отимања потеза 700, а мислим да ће за 307 бити исти (и 52 и 88 ако тамо планирају да возе црнци, а видим да неће моћи ништа сем тога јер нико из ГСП-а не жели да јури своју линију тј да прелази у стрелу, ко је прешао од возача прешао је). Пример да је ГСП далеко бољи од приватника јесте 37. Испоштовао је НБГ са Соларисима (јесте запоставио друге линије попут 88), ишли су у нормалном интервалу, фина вожња трасом иако је први дан ГСП-у тамо (знам да је био и раније али има и возача који никад нису били на 37, конкретно мислим да је ту НБГ први пут, Космај да ли други није битно знам да је већ био али давно). Иначе нису глупости ово што причам за приватнике, дођите слободно на Зелени венац видећете у коликим је г*внима 56 од кад је узео нишекспрес. Жалићете за ГСП-ом.
Evo jutros se provozao Saga Trans Cobrom na 306 i autobus je odličan, a crnac za volanom vozi odlično i bolje od mnogih vozača Gsp-a.
Što se tiče toga na 18, ja sam milion puta video kako u Jerkoviću ide po 5 komada u roku od 10 minuta ka Medaku i onda se napravi haos kod okretnice, gde autobus onda ne može da uđe u okretnicu. To sto je problem sa Niš expressom i 56, to ne znaci da svi privatnici rade tako.
 
Mislim da strela neće još preuzeti 88 i 52 jer pored vozača nemaju ni zglobnih buseva. Mada mislim da bi lagano prošlo da 88 upropaste kao 706 sa solaćima, niko se ne buni, ustanovili su da sve kod ovog naroda može da prođe..
 
Zavisi od linije, tipa autobusa i smena. Mislim da su najvece bile za zgloba na 860i i to je skoro 150 000
 
Vrh