Šta je novo?

Privatni prevoznici

Zanimljivo je da se više ne voziš gradskim prevozom....nemoj vredjati inteligenciju ljudi koji su dugo na ovom forumu,niko ti ne brani da obožavaš Strelu i da ih hvališ na sva usta,ali providno je ovo što radiš.Nema potrebe,žalosno je da ako si 88-o godište nemaš dovoljno zrelosti da imaš svoje lično privatno mišljenje,ovo što ti radiš je nažalost čisto botovanje.....koliko čujem iz kola,a ne iz busa....meni dovoljno da shvatim...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Јесте да нас неколико дестина Стрела плаћа да их хвалимо на овом форму... Приче за малу децу, градски превоз са Стрелом и без ње није исти и ту је тачка. Ни један аутобус Стреле није лош и сви обављају своју функцију како треба. Често се возим и увек ми је пријатно, лепи им ентеријер и атуобуси су просто лепи за видети. Како ће изгледати за 5,7,10 година то није наша брига. Уживамо у квалитетном превозу и возилима док их има. Не причам сад само за Стрелу него за све нове и бар нешто квалитетне аутобусе у градском превозу па и код ГСП-а. Мени су дупли БМЦ на пример аутобуси који одлично раде посао, имају мане али нису лоши, такође Солариси који се после толико година држе перфектно. Надам се да ће са доласком соло Отокара поправити и тај соло контигнет ГСП-а.
 
Јесте да нас неколико дестина Стрела плаћа да их хвалимо на овом форму... Приче за малу децу, градски превоз са Стрелом и без ње није исти и ту је тачка. Ни један аутобус Стреле није лош и сви обављају своју функцију како треба. Често се возим и увек ми је пријатно, лепи им ентеријер и атуобуси су просто лепи за видети. Како ће изгледати за 5,7,10 година то није наша брига. Уживамо у квалитетном превозу и возилима док их има. Не причам сад само за Стрелу него за све нове и бар нешто квалитетне аутобусе у градском превозу па и код ГСП-а. Мени су дупли БМЦ на пример аутобуси који одлично раде посао, имају мане али нису лоши, такође Солариси који се после толико година држе перфектно. Надам се да ће са доласком соло Отокара поправити и тај соло контигнет ГСП-а.
Imaš tamo druže opciju privatni prevoznici i tamo piše Strela....i onda napišeš tamo svoje divljenje....ovde pokušaj da se spustiš na zemlju,bajke su na drugom spratu...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Dakle...da je ovo normalna situacija,GSP bi bio firma koja bi neometano funkcionisala kao i zadnjih 26 godina otkada su privatnici prvi put izašli na Beogradske ulice.Svi smo svesni da imaju konkurenciju,jedini problem je što ta konkurencija u vidu jednog prevoznika bukvalno jede GSP deo po deo već unazad nekoliko godina i u toku je završni čin tog procesa.Politika nas je dovela do toga da imamo situaciju da nam na oči propada ono što smo svi plaćali godinama,na ovaj ili onaj način,i sad neko ko verovatno ima ,,interes,,,da tako kažem,da sve nas ubedi kako je sve to divno i krasno i za naše dobro....manite me više tih hvalospeva o privatnim prevoznicima....niko vam ne brani da imate svoje mišljenje,samo mi ne namećite isto....ne treba mi...imam svoje kao i vi,samo umem da živim sa tim....hvala lepo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Јесте да нас неколико дестина Стрела плаћа да их хвалимо на овом форму... Приче за малу децу, градски превоз са Стрелом и без ње није исти и ту је тачка. Ни један аутобус Стреле није лош и сви обављају своју функцију како треба. Често се возим и увек ми је пријатно, лепи им ентеријер и атуобуси су просто лепи за видети. Како ће изгледати за 5,7,10 година то није наша брига. Уживамо у квалитетном превозу и возилима док их има. Не причам сад само за Стрелу него за све нове и бар нешто квалитетне аутобусе у градском превозу па и код ГСП-а. Мени су дупли БМЦ на пример аутобуси који одлично раде посао, имају мане али нису лоши, такође Солариси који се после толико година држе перфектно. Надам се да ће са доласком соло Отокара поправити и тај соло контигнет ГСП-а.
Kojih nekoliko desetina, po lajkovima ima vas 2-3. Bice dobra strela kada je nacionalizujemo posle oslobodjenja od radikalske mafije
 
Pa ti prvi nazivaš botom svakog ko pohvali Strelu, totalno nepotrebno. Svako ima svoje mišljenje i to je to, ako ti se me sviđa, ti iskuliraj. Voleo bih i ja da smo u poziciji u kojoj je Zagreb i da imamo svoj Zet sa onakvim voznim parkom, ali je realnost drugačija, a to je da jedina Strela ima ikakvu želju da kupi neko normalno vozilo, a ne istočnjačko smece, iako za novac koji dobijaju, trebao bi ceo vozni park da im se svodi na Iveco i Mercedes Citaro.
 
Poslednja izmena:
Lično smatram da ta mržnja prema Streli potiče iz jednog prostog razloga - koruptivni i mutni poslovi sa vlastima. Upravljanje gradskim prevozom u gradu veličine Beograda je ozbiljna i kompleksna stvar koja nije za igranje, a naše vlasti su najviše na javni prevoz udarile. Kao što su meni BMC i Akia simbol uništenja javnog prevoza, nekome je taj simbol Strela, tako da razumem na neki način tu mržnju čak i kad nije potrebna. Svi privatnici su u nekom dilu sa vladajućom partijom, ali se Strela tu najviše ističe. Među članovima ovog foruma, Strela je kao prevoznik bila veoma poštovana i cenjena dok su radili na potezu 800. Kako su vremenom počeli da se šire na ostale poteze i linije, uzimajući naravno samo ono što im odgovara i što im je isplativo, tako se ta mržnja i stvorila. Imajte u vidu da su se toliko proširili za manje od godinu dana, te od jednog poteza došli do poteza 100, 600, 700 i linija 34, 52, 73, 88, 96, 202 i 307 (neke od njih tek treba da preuzmu). Ne zaboravite da je potez 600 morao da bude proglašen prigradskim da bi oni mogli da ga preuzmu, te da su samo oni dostavljali ponude za tendere koji su naravno bili njima namenjeni, dok su se na tenderu za ostale linije privatnici međusobno pokrvili jer nisu mogli da se dogovore ko koju liniju uzima, te neki na kraju i odlučili da više ne učestvuju u gradskom prevozu. Nisu baš svi imali tu povlasticu kao Strela da izaberu šta im se sviđa. Strela se čak i na tom tenderu ubacila i uzela jake linije, iako nisu trebali tu da učestvuju, pritom ni za linije koje trenutno održavaju nisu obezbedili adekvatna i tenderom predviđena vozila, ali naravno da im to prolazi.
Da skratimo malo priču, ono što njih "izvlači" su marke vozila koja nabavljaju. Malo su "potonuli" sa Cobrama i hibridnim Conectom, ali su se brzo izvukli sa Ivecom, a po svemu sudeći Iveco će još brojniji biti u njihovim garažama, a najavljuje se i Citaro. Niko ni drugim privatnicima ne brani da to nabavljaju, ali oni gledaju šta im je isplativo, a njima nije isplativo da kupe vozilo koje može da vozi 30 godina, a da ga oni povuku za 10. Takođe, bila je priča skoro da postoje i povlastice ako nabave BMC.
Ovde je najdeblji kraj izvukao GSP. 2016. se iskopao temelj uništenja tog preduzeća podelom na privatne i GSP linije. Vesić je stavio temelj tog uništenja nabavkom solo Higera i BMC-a u trenutku kad su linije već vapile za zglobnim vozilima, a Šapić je tu firmu dokrajčio i napravio opšti cirkus po mnogobrojnim tačkama. GSP je imao brojne probleme, ali rešenje tih problema nije bila privatizacija. Naravno, ne bi bilo tako u zemljama gde nema korupcije. Poenta svega je da se sve vrti oko vlastodržaca koji su napravili opšti haos u javnom prevozu. Lično Strelu ne volim, ali volim njihova vozila koja su mogla da budu i vozila GSP-a da nema korupcije. I u GSP-u je plata mogla da bude 200.000, GSP je mogao da uvede linije 103 i 112, ali zbog vlasti nije, jer nije imao ni vozila ni vozača, što je opet posledica vlasti.
Uvek bih pre birao GSP naspram bilo kog prevoznika, ali ne ovakav GSP koji je SNS uništio. Takođe, po meni realno samo 3-4 privatnika trebamo da imamo u javnom prevozu, jer svi ostali su samo lešinari gladni para koji ni trunku ne mare za udobnost i bezbednost putnika.
Nadam se da će članovi foruma malo smiriti strasti. Nema potrebe za tolikim uzdizanjem Strele, jer svo to savršenstvo je preko planskog uništavanja GSP-a. Solidan su prevoznik, imaju korektna vozila, vole da se istaknu drugačijim markama naspram ostalih privatnika i to niko ne osporava. Svaki put kad uđete u Iveco, MAN-a, Solarisa, Mercedesa setite se da je to mogao da ima i GSP, ali zahvaljujući vlastima nije.
 
Poslednja izmena:
Pa ti prvi nazivaš botom svakog ko pohvali Strelu, totalno nepotrebno. Svako ima svoje mišljenje i to je to, ako ti se me sviđa, ti iskuliraj. Voleo bih i ja da smo u poziciji u kojoj je Zagreb i da imamo svoj Zet sa onakvim voznim parkom, ali je realnost drugačija, a to je da jedina Strela ima ikakvu želju da kupi neko normalno vozilo, a ne istočnjačko smece, iako za novac koji dobijaju, trebao bi ceo vozni park da im se svodi na Iveco i Mercedes Citaro.
Obzirom da ti Strela dolazi na 307,razumem tvoj stav...i meni dolazi na 52...i šta sad.....to ne menja moje mišljenje...ja nisam oterao GSP sa ove linije,neko drugi to radi bez da me pita....ovde se ne radi o tome koji su busevi bolji i kvalitetniji,radi se o tome da neko nameće svima nama nešto i ubedjuje nas da treba da se radujemo što će da mi gospoda iz Šri Lanke voze Mercedese po naselju,a ja da skačem od sreće što su to ipak Mercedesi....ne mogu da iskuliram,moram da kažem svoje mišljenje...ovo mesto sluzi za to ,a ne za propagandu privatne firme...ljutite se koliko hoćete,svoj stav ne namećem nikome....samo imam pravo da ga branim....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Lično smatram da ta mržnja prema Streli potiče iz jednog prostog razloga - koruptivni i mutni poslovi sa vlastima. Upravljanje gradskim prevozom u gradu veličine Beograda je ozbiljna i kompleksna stvar koja nije za igranje, a naše vlasti su najviše na javni prevoz udarile. Kao što su meni BMC i Akia simbol uništenja javnog prevoza, nekome je taj simbol Strela, tako da razumem na neki način tu mržnju čak i kad nije potrebna. Svi privatnici su u nekom dilu sa vladajućom partijom, ali se Strela tu najviše ističe. Među članovima ovog foruma, Strela je kao prevoznik bila veoma poštovana i cenjena dok su radili na potezu 800. Kako su vremenom počeli da se šire na ostale poteze i linije, uzimajući naravno samo ono što im odgovara i što im je isplativo, tako se ta mržnja i stvorila. Imajte u vidu da su se toliko proširili za manje od godinu dana, te od jednog poteza došli do poteza 100, 600, 700 i linija 34, 52, 73, 88, 96, 202 i 307 (neke od njih tek treba da preuzmu). Ne zaboravite da je potez 600 morao da bude proglašen prigradskim da bi oni mogli da ga preuzmu, te da su samo oni dostavljali ponude za tendere koji su naravno bili njima namenjeni, dok su se na tenderu za ostale linije privatnici međusobno pokrvili jer nisu mogli da se dogovore ko koju liniju uzima, te neki na kraju i odlučili da više ne učestvuju u gradskom prevozu. Nisu baš svi imali tu povlasticu kao Strela da izaberu šta im se sviđa. Strela se čak i na tom tenderu ubacila i uzela jake linije, iako nisu trebali tu da učestvuju, pritom ni za linije koje trenutno održavaju nisu obezbedili adekvatna i tenderom predviđena vozila, ali naravno da im to prolazi.
Da skratimo malo priču, ono što njih "izvlači" su marke vozila koja nabavljaju. Malo su "potonuli" sa Cobrama i hibridnim Conectom, ali su se brzo izvukli sa Ivecom, a po svemu sudeći Iveco će još brojniji biti u njihovim garažama, a najavljuje se i Citaro. Niko ni drugim privatnicima ne brani da to nabavljaju, ali oni gledaju šta im je isplativo, a njima nije isplativo da kupe vozilo koje može da vozi 30 godina, a da ga oni povuku za 10. Takođe, bila je priča skoro da postoje i povlastice ako nabave BMC.
Ovde je najdeblji kraj izvukao GSP. 2016. se iskopao temelj uništenja tog preduzeća podelom na privatne i GSP linije. Vesić je stavio temelj tog uništenja nabavkom solo Higera i BMC-a u trenutku kad su linije već vapile za zglobnim vozilima, a Šapić je tu firmu dokrajčio i napravio opšti cirkus po mnogobrojnim tačkama. GSP je imao brojne probleme, ali rešenje tih problema nije bila privatizacija. Naravno, ne bi bilo tako u zemljama gde nema korupcije. Poenta svega je da se sve vrti oko vlastodržaca koji su napravili opšti haos u javnom prevozu. Lično Strelu ne volim, ali volim njihova vozila koja su mogla da budu i vozila GSP-a da nema korupcije. I u GSP-u je plata mogla da bude 200.000, GSP je mogao da uvede linije 103 i 112, ali zbog vlasti nije, jer nije imao ni vozila ni vozača, što je opet posledica vlasti.
Uvek bih pre birao GSP naspram bilo kog prevoznika, ali ne ovakav GSP koji je SNS uništio.
Nadam se da će članovi foruma malo smiriti strasti. Nema potrebe za tolikim uzdizanjem Strele, jer svo to savršenstvo je preko planskog uništavanja GSP-a. Svaki put kad uđete u Iveco, MAN-a, Solarisa, Mercedesa setite se da je to mogao da ima i GSP, ali zahvaljujući vlastima nije.
Upravo to...sve je mogao kupiti i Gsp da je to neko hteo...nažalost,tu smo gde smo.....shvatiće neki ljudi ove stvari jednog dana....sada teško...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Elem, pre nego što sam pročitao postove pa mi je pala klapna, htedoh da vam pošaljem LDM-ov novi BMC, sa Novatronicom unutra. Trenutno se drži, ali već standardni veš mašina motor za ne-evropsko tržište vrišti i celokupni osećaj kvaliteta je "drži vodu dok majstori odu".
1000003079.jpg
 
da li je samo do ugla slike ili je stvarno manje širok nego gspov?
 
Dakle...da je ovo normalna situacija,GSP bi bio firma koja bi neometano funkcionisala kao i zadnjih 26 godina otkada su privatnici prvi put izašli na Beogradske ulice.Svi smo svesni da imaju konkurenciju,jedini problem je što ta konkurencija u vidu jednog prevoznika bukvalno jede GSP deo po deo već unazad nekoliko godina i u toku je završni čin tog procesa.Politika nas je dovela do toga da imamo situaciju da nam na oči propada ono što smo svi plaćali godinama,na ovaj ili onaj način,i sad neko ko verovatno ima ,,interes,,,da tako kažem,da sve nas ubedi kako je sve to divno i krasno i za naše dobro....manite me više tih hvalospeva o privatnim prevoznicima....niko vam ne brani da imate svoje mišljenje,samo mi ne namećite isto....ne treba mi...imam svoje kao i vi,samo umem da živim sa tim....hvala lepo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
А шта то њима фали? Колико знам имају вишак возача и механичара радно време више него коректно плате добре и још им је мало па краду гориво(част изузетцима ако их има) плата редовна солидарна помоћ такође каса узајамне помоћи позајмице од синдиката то 70% других радника нема што они имају и увек су незадовољни... Стално су на лажним боловањима један део возача зато се ствара привид да их је мало. Ја сам човек који са презиром гледа на гсп као фирму а волео да га волим али не могу због свега што раде. Волео да полиција уђе у фирму и детаљно пречешља све можда би га после тога више ценио
 
Kojih nekoliko desetina, po lajkovima ima vas 2-3. Bice dobra strela kada je nacionalizujemo posle oslobodjenja od radikalske mafije
Гсп нас је натерао да тражимо алтернативу својим немаром и хаосом. Има лоших приватника ал има и оних који боље обављају посао од гсп-а. Сага лекон, бамирон, арива, стрела, по мени пружају боље искуство од гсп
 
Гсп нас је натерао да тражимо алтернативу својим немаром и хаосом. Има лоших приватника ал има и оних који боље обављају посао од гсп-а. Сага лекон, бамирон, арива, стрела, по мени пружају боље искуство од гсп
Ne nije GSP kriv niti nas je GSP naterao, kriv je samo grad i njegovo vodjstvo iz Radikalsko naprednjacke lopovske kuhinje
 
А шта то њима фали? Колико знам имају вишак возача и механичара радно време више него коректно плате добре и још им је мало па краду гориво(част изузетцима ако их има) плата редовна солидарна помоћ такође каса узајамне помоћи позајмице од синдиката то 70% других радника нема што они имају и увек су незадовољни... Стално су на лажним боловањима један део возача зато се ствара привид да их је мало. Ја сам човек који са презиром гледа на гсп као фирму а волео да га волим али не могу због свега што раде. Волео да полиција уђе у фирму и детаљно пречешља све можда би га после тога више ценио
Šta im fali? Pa za početak im fale vozači i mehaničari koje pominješ a koji su otišli upravo zbog takvih plata o kojima pričaš,fale im kvalitetni autobusi na kojima će da rade jer niko takve ne želi da im nabavi,fale im linije na kojima će da rade jer im neko svesno uzima posao zbog čega postaju višak i moraju da traže drugi....misliš da se gorivo krade samo u GSP-u ili samo u takvim firmama....a da se nigde drugde to ne radi...da je stanje u ovom društvu kako treba,ti koji se time bave ne bi bili više u mogućnosti da takav posao rade zbog svoje alavosti.Daleko je sve od idealnog,nema ovde samo dlake u jajetu i niko nije baš nevin...ni grad,ni GSP,ni privatnici...a šta sad treba,da zbog toga što nekog neko svesno podržava,da se mi ostali sklanjamo sa strane i gledamo kako neko svesno uništava nešto što su ljudi godinama svojim radom gradili....u svakom žitu ima kukolja,samo mi se čini da ćemo mi uskoro i bez tog žita ostati....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Lično smatram da ta mržnja prema Streli potiče iz jednog prostog razloga - koruptivni i mutni poslovi sa vlastima. Upravljanje gradskim prevozom u gradu veličine Beograda je ozbiljna i kompleksna stvar koja nije za igranje, a naše vlasti su najviše na javni prevoz udarile. Kao što su meni BMC i Akia simbol uništenja javnog prevoza, nekome je taj simbol Strela, tako da razumem na neki način tu mržnju čak i kad nije potrebna. Svi privatnici su u nekom dilu sa vladajućom partijom, ali se Strela tu najviše ističe. Među članovima ovog foruma, Strela je kao prevoznik bila veoma poštovana i cenjena dok su radili na potezu 800. Kako su vremenom počeli da se šire na ostale poteze i linije, uzimajući naravno samo ono što im odgovara i što im je isplativo, tako se ta mržnja i stvorila. Imajte u vidu da su se toliko proširili za manje od godinu dana, te od jednog poteza došli do poteza 100, 600, 700 i linija 34, 52, 73, 88, 96, 202 i 307 (neke od njih tek treba da preuzmu). Ne zaboravite da je potez 600 morao da bude proglašen prigradskim da bi oni mogli da ga preuzmu, te da su samo oni dostavljali ponude za tendere koji su naravno bili njima namenjeni, dok su se na tenderu za ostale linije privatnici međusobno pokrvili jer nisu mogli da se dogovore ko koju liniju uzima, te neki na kraju i odlučili da više ne učestvuju u gradskom prevozu. Nisu baš svi imali tu povlasticu kao Strela da izaberu šta im se sviđa. Strela se čak i na tom tenderu ubacila i uzela jake linije, iako nisu trebali tu da učestvuju, pritom ni za linije koje trenutno održavaju nisu obezbedili adekvatna i tenderom predviđena vozila, ali naravno da im to prolazi.
Da skratimo malo priču, ono što njih "izvlači" su marke vozila koja nabavljaju. Malo su "potonuli" sa Cobrama i hibridnim Conectom, ali su se brzo izvukli sa Ivecom, a po svemu sudeći Iveco će još brojniji biti u njihovim garažama, a najavljuje se i Citaro. Niko ni drugim privatnicima ne brani da to nabavljaju, ali oni gledaju šta im je isplativo, a njima nije isplativo da kupe vozilo koje može da vozi 30 godina, a da ga oni povuku za 10. Takođe, bila je priča skoro da postoje i povlastice ako nabave BMC.
Ovde je najdeblji kraj izvukao GSP. 2016. se iskopao temelj uništenja tog preduzeća podelom na privatne i GSP linije. Vesić je stavio temelj tog uništenja nabavkom solo Higera i BMC-a u trenutku kad su linije već vapile za zglobnim vozilima, a Šapić je tu firmu dokrajčio i napravio opšti cirkus po mnogobrojnim tačkama. GSP je imao brojne probleme, ali rešenje tih problema nije bila privatizacija. Naravno, ne bi bilo tako u zemljama gde nema korupcije. Poenta svega je da se sve vrti oko vlastodržaca koji su napravili opšti haos u javnom prevozu. Lično Strelu ne volim, ali volim njihova vozila koja su mogla da budu i vozila GSP-a da nema korupcije. I u GSP-u je plata mogla da bude 200.000, GSP je mogao da uvede linije 103 i 112, ali zbog vlasti nije, jer nije imao ni vozila ni vozača, što je opet posledica vlasti.
Uvek bih pre birao GSP naspram bilo kog prevoznika, ali ne ovakav GSP koji je SNS uništio. Takođe, po meni realno samo 3-4 privatnika trebamo da imamo u javnom prevozu, jer svi ostali su samo lešinari gladni para koji ni trunku ne mare za udobnost i bezbednost putnika.
Nadam se da će članovi foruma malo smiriti strasti. Nema potrebe za tolikim uzdizanjem Strele, jer svo to savršenstvo je preko planskog uništavanja GSP-a. Solidan su prevoznik, imaju korektna vozila, vole da se istaknu drugačijim markama naspram ostalih privatnika i to niko ne osporava. Svaki put kad uđete u Iveco, MAN-a, Solarisa, Mercedesa setite se da je to mogao da ima i GSP, ali zahvaljujući vlastima nije.
E ovde se i ja slažem od reči do reči, smatram da je sve ovo sa Strelom moglo da se uradi u nekom dužem periodu, a ne da preko noći totalno nespremni uzmu tolike linije i time sami sebi ugaze ugled firme jer su na zglobne linije poslali solo vozila i doveli vozače koje nisu ozbiljno obučili. Ja koji polažem za D treba da idem na 7 casova teorije, onda na 25 casova vožnja i kada položim ispite, onda me čeka Cpc sa 140 casova, polaganje teorijskog ispita i onda me čeka polaganje vožnje za Cpc, dok neki Pakistanac dođe i odmah dobije sve kategorije i vozi nakon 3 dana obuke. Gsp je oduvek u kandžama svakog režima i jedini interes je bio ugradnja u svaku nabavku, nekada su tu bili Rusi, Belorusi i Ikarbus, a sada je to zamenjeno Turcima i opet smo na istom, osim što je ova vlast na nekom višem nivou po pitanju lopovluka i guranja svojih kadrova u Gsp i sve ostale drzavne firme. Radim u jednoj od drzavnih firmi i stvarno ne vidim izlaz iz ove situacije za Gsp, pa i kada se promeni vlast , jer za ovu situaciju su dobrim delom odgovorni i sami radnici izuzev vozača koji časno i pošteno rade svoj posao.
 
@Alex_BG
Apsolutno se slažem sa tobom. Lepo je što Strela nabavi i ponešto što se izdvaja iz gomile turskog šareniša, mada realno ekstremno je mali procenat ljudi koji će to primetiti. Velika većina teško da pravi razliku između Mercedesa, Otokara itd., jer niti znaju puno o markama, niti ih to realno zanima. Autobusi su to, nisu kola. Nas nekolicina entuzijasta smo nešto drugo.
@ivan79
Dal si stvarno ubeđen da se u GSP-u baš toliko krade gorivo. Misliš da je to lako, i da unutrašnja kontrola to ne češlja stalno. Bilo je naravno slučajeva, ne malo, al najviše se to dešavalo po zabačenim prigradskim terminusima, barem dok ih na kraju ne nahvataju, jer kad tad većinu provale, što po potrošnji, što po dojavama. Majstori mogu da kraduckaju na flašice koje uspeju da iznesu, mada ih proveravaju na kapijama, tako da su to jako retke pojave generalno gledano. Ne ide to baš tako kako mnogi misle. Plate nikako nisu bajne, pogotovo zadnjih nekoliko godina otkad je evidentan skok zarada u mnogim granama privrede, a GSP se uvek osnovicom niveliše sa minimalnom zaradom, pa na nju idu regres, topli obrok, pa se tu kao nešto primi. Vozače vade unapred ugrađene stimulacije, kao i delimično ljude u održavanju. Lažna bolovanja ne postoje, to je jako glup lokalno odomaćen termin. Zašto, pa zato što ne može radnik sam sebi da otvori bolovanje, za ono preko mesec dana mora se na komisiju. Znači, nema lažnih bolovanja već ima foliranja, i šta bi ti radio po tom pitanju? Firme su tu nemoćne. Lekari otvaraju bolovanja, i šta može tu posebno da radi poslodavac? Zakon o radu čak nekad i previše čuva zaposlene po državnim firmama. Više nego i u vreme SFRJ. Čak i kad pokušaš da šutneš neradnika i štetočinu, on tuži, pa mu spor pukne, on se žali, pa ga Apelacioni sud vrati. To kod privatnika ne funkcioniše tako, al to ne znači da zbog toga treba pogasiti državne firme, jer i kod namalog broja privatnika imamo neku drugu krajnost, što opet nije dobro.
Elem, pre nego što sam pročitao postove pa mi je pala klapna, htedoh da vam pošaljem LDM-ov novi BMC, sa Novatronicom unutra. Trenutno se drži, ali već standardni veš mašina motor za ne-evropsko tržište vrišti i celokupni osećaj kvaliteta je "drži vodu dok majstori odu". Pogledajte prilog 212443
Motor je normalan, standardan što bi se reklo, al kao što sam pisao već nekoliko puta, Turci verovatno koriste neke delove od domaćih kooperanata, tipa delove rashladnog sistema, hidropumpe, ventilatore itd. To pravi buku, ne sam motor.
 
Dakle...da je ovo normalna situacija,GSP bi bio firma koja bi neometano funkcionisala kao i zadnjih 26 godina otkada su privatnici prvi put izašli na Beogradske ulice.Svi smo svesni da imaju konkurenciju,jedini problem je što ta konkurencija u vidu jednog prevoznika bukvalno jede GSP deo po deo već unazad nekoliko godina i u toku je završni čin tog procesa.Politika nas je dovela do toga da imamo situaciju da nam na oči propada ono što smo svi plaćali godinama,na ovaj ili onaj način,i sad neko ko verovatno ima ,,interes,,,da tako kažem,da sve nas ubedi kako je sve to divno i krasno i za naše dobro....manite me više tih hvalospeva o privatnim prevoznicima....niko vam ne brani da imate svoje mišljenje,samo mi ne namećite isto....ne treba mi...imam svoje kao i vi,samo umem da živim sa tim....hvala lepo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Па ево испада да овај твој коментар намеће мишљење о ГСП. Ја то не видим тако форму служи да би се причало о темама и да се дају мишљења различита, савети, одговори, решења на постављена питања. Искрено има и полтике што се тиче урушавња ГСП, али и доста је до њега, просто нису имали капацитет да квалитетно возе те потезе 100, 300, 400, 500, 600, и 700. Зато су приватници то и преузели. Велики утицај је ту и гашење Икербуса која опет може бити политичка тема... Немам ништа против ГСП-а чак шта више возим се њиховим најпрометнијим линијима често и задовољан сам. Возачи у униформи, аутобуси углавном чисти, клима ради када треба све што се тиче путника је на виском нивоу.
 
Lično smatram da ta mržnja prema Streli potiče iz jednog prostog razloga - koruptivni i mutni poslovi sa vlastima. Upravljanje gradskim prevozom u gradu veličine Beograda je ozbiljna i kompleksna stvar koja nije za igranje, a naše vlasti su najviše na javni prevoz udarile. Kao što su meni BMC i Akia simbol uništenja javnog prevoza, nekome je taj simbol Strela, tako da razumem na neki način tu mržnju čak i kad nije potrebna. Svi privatnici su u nekom dilu sa vladajućom partijom, ali se Strela tu najviše ističe. Među članovima ovog foruma, Strela je kao prevoznik bila veoma poštovana i cenjena dok su radili na potezu 800. Kako su vremenom počeli da se šire na ostale poteze i linije, uzimajući naravno samo ono što im odgovara i što im je isplativo, tako se ta mržnja i stvorila. Imajte u vidu da su se toliko proširili za manje od godinu dana, te od jednog poteza došli do poteza 100, 600, 700 i linija 34, 52, 73, 88, 96, 202 i 307 (neke od njih tek treba da preuzmu). Ne zaboravite da je potez 600 morao da bude proglašen prigradskim da bi oni mogli da ga preuzmu, te da su samo oni dostavljali ponude za tendere koji su naravno bili njima namenjeni, dok su se na tenderu za ostale linije privatnici međusobno pokrvili jer nisu mogli da se dogovore ko koju liniju uzima, te neki na kraju i odlučili da više ne učestvuju u gradskom prevozu. Nisu baš svi imali tu povlasticu kao Strela da izaberu šta im se sviđa. Strela se čak i na tom tenderu ubacila i uzela jake linije, iako nisu trebali tu da učestvuju, pritom ni za linije koje trenutno održavaju nisu obezbedili adekvatna i tenderom predviđena vozila, ali naravno da im to prolazi.
Da skratimo malo priču, ono što njih "izvlači" su marke vozila koja nabavljaju. Malo su "potonuli" sa Cobrama i hibridnim Conectom, ali su se brzo izvukli sa Ivecom, a po svemu sudeći Iveco će još brojniji biti u njihovim garažama, a najavljuje se i Citaro. Niko ni drugim privatnicima ne brani da to nabavljaju, ali oni gledaju šta im je isplativo, a njima nije isplativo da kupe vozilo koje može da vozi 30 godina, a da ga oni povuku za 10. Takođe, bila je priča skoro da postoje i povlastice ako nabave BMC.
Ovde je najdeblji kraj izvukao GSP. 2016. se iskopao temelj uništenja tog preduzeća podelom na privatne i GSP linije. Vesić je stavio temelj tog uništenja nabavkom solo Higera i BMC-a u trenutku kad su linije već vapile za zglobnim vozilima, a Šapić je tu firmu dokrajčio i napravio opšti cirkus po mnogobrojnim tačkama. GSP je imao brojne probleme, ali rešenje tih problema nije bila privatizacija. Naravno, ne bi bilo tako u zemljama gde nema korupcije. Poenta svega je da se sve vrti oko vlastodržaca koji su napravili opšti haos u javnom prevozu. Lično Strelu ne volim, ali volim njihova vozila koja su mogla da budu i vozila GSP-a da nema korupcije. I u GSP-u je plata mogla da bude 200.000, GSP je mogao da uvede linije 103 i 112, ali zbog vlasti nije, jer nije imao ni vozila ni vozača, što je opet posledica vlasti.
Uvek bih pre birao GSP naspram bilo kog prevoznika, ali ne ovakav GSP koji je SNS uništio. Takođe, po meni realno samo 3-4 privatnika trebamo da imamo u javnom prevozu, jer svi ostali su samo lešinari gladni para koji ni trunku ne mare za udobnost i bezbednost putnika.
Nadam se da će članovi foruma malo smiriti strasti. Nema potrebe za tolikim uzdizanjem Strele, jer svo to savršenstvo je preko planskog uništavanja GSP-a. Solidan su prevoznik, imaju korektna vozila, vole da se istaknu drugačijim markama naspram ostalih privatnika i to niko ne osporava. Svaki put kad uđete u Iveco, MAN-a, Solarisa, Mercedesa setite se da je to mogao da ima i GSP, ali zahvaljujući vlastima nije.
Све је тачно од речи до речи. Тренутно стање јесте даје Стрела боља по возилима и слажем се дасу то могли бити ГСП возила. По мени је глупо причати дасу возила лоша и да не ваљају само зашто што стрела превозник, ја искрено мислим да ће бити све супер као на потезу 800. Само је потребно време, инфрастркута да се поправи..
 
Obzirom da ti Strela dolazi na 307,razumem tvoj stav...i meni dolazi na 52...i šta sad.....to ne menja moje mišljenje...ja nisam oterao GSP sa ove linije,neko drugi to radi bez da me pita....ovde se ne radi o tome koji su busevi bolji i kvalitetniji,radi se o tome da neko nameće svima nama nešto i ubedjuje nas da treba da se radujemo što će da mi gospoda iz Šri Lanke voze Mercedese po naselju,a ja da skačem od sreće što su to ipak Mercedesi....ne mogu da iskuliram,moram da kažem svoje mišljenje...ovo mesto sluzi za to ,a ne za propagandu privatne firme...ljutite se koliko hoćete,svoj stav ne namećem nikome....samo imam pravo da ga branim....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Тако је али има и наших возача доста који су баш из ГСП прешли што због јаче плате што из разлога јер су тамо вишак после предаје потеза.
 
Elem, pre nego što sam pročitao postove pa mi je pala klapna, htedoh da vam pošaljem LDM-ov novi BMC, sa Novatronicom unutra. Trenutno se drži, ali već standardni veš mašina motor za ne-evropsko tržište vrišti i celokupni osećaj kvaliteta je "drži vodu dok majstori odu". Pogledajte prilog 212443
Возио сам се за сад је океј, делује као да боље упија неравнине на путу и седишта су океј. Нов је видећемо кад прође неки период, јер унапређен или је само друго паковање 😂
 
Šta im fali? Pa za početak im fale vozači i mehaničari koje pominješ a koji su otišli upravo zbog takvih plata o kojima pričaš,fale im kvalitetni autobusi na kojima će da rade jer niko takve ne želi da im nabavi,fale im linije na kojima će da rade jer im neko svesno uzima posao zbog čega postaju višak i moraju da traže drugi....misliš da se gorivo krade samo u GSP-u ili samo u takvim firmama....a da se nigde drugde to ne radi...da je stanje u ovom društvu kako treba,ti koji se time bave ne bi bili više u mogućnosti da takav posao rade zbog svoje alavosti.Daleko je sve od idealnog,nema ovde samo dlake u jajetu i niko nije baš nevin...ni grad,ni GSP,ni privatnici...a šta sad treba,da zbog toga što nekog neko svesno podržava,da se mi ostali sklanjamo sa strane i gledamo kako neko svesno uništava nešto što su ljudi godinama svojim radom gradili....u svakom žitu ima kukolja,samo mi se čini da ćemo mi uskoro i bez tog žita ostati....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Зашто мисле људи даје то што им се смањују линије уништење, ја баш видим то као процват гсп јер ће моћи да се посвети најпрометнијим линијима и осталим линијама на којима вози. Само још да набавља боље аутобусе. Ето дупли БМЦ на ЦНГ нису лоши раде посао и надам се да ће соло Отокари дати неки нови сјај гсп-у.
 
Strela je kao prevoznik bila veoma poštovana i cenjena dok su radili na potezu 800. Kako su vremenom počeli da se šire na ostale poteze i linije, uzimajući naravno samo ono što im odgovara i što im je isplativo, tako se ta mržnja i stvorila.
Najbitnije je da ljudi prestanu da mrze nekoga ili nešto, jer mržnja je jako negativna emocija koja ne može stvoriti ništa pozitivno jer onaj koji mrzi će se zapravo oseĉati loše, a ne onaj ko je predmet mržnje. Strelu mržnja ne dotiče, dok ljude koji mrze Strelu ta jaka negativna emocija razara.

Najbolje je potpuno isključiti emocije i razmišljati u pravcu biznisa čisto racionalno. Ko god tako isključenih emocija razmišlja o Streli moći će da se ubaci u Streline cipele. A kad uđe u Streline cipele shvatiće da bi i on sam da je bio na Strelinom mestu postupio isto kao što je postupila i Strela kada joj se ukazala prilika da preuzme deo gradskog prevoza.

Jasno mi je da je u ljudima borba emocionalnog i racionalnog i da nije lako ući u recimo Strelinog Citara koji smo sanjali da vozi po BeGu, i biti srećan zbog toga, a sa druge strane te preplavljuje osećaj mržnje prema Streli, ali što pre se ljudi izvuku iz tih negativnih emocija, pre će im i život biti lepši, to jest moći će izistinski da uživaju dok se voze busem koji su sanjali da vozi BeGeom, i zavideli komšijama iz Zagreba i Budimpešte koji godinama uživaju i tim busevima.
 
Зашто мисле људи даје то што им се смањују линије уништење, ја баш видим то као процват гсп јер ће моћи да се посвети најпрометнијим линијима и осталим линијама на којима вози. Само још да набавља боље аутобусе. Ето дупли БМЦ на ЦНГ нису лоши раде посао и надам се да ће соло Отокари дати неки нови сјај гсп-у.
Evo samo što nije. Pod ovakvim menadžmentom (preduzeća i Grada) ima samo jedan put - u propast.

Seti se Gangulinih reči kako svoje đubre ne sme da pipne, samo tuđe (koje ni ne treba da bude u gradskoj nadležnosti nego republičkoj).

Izmisliće njegovi špiclovi izgovor i za malji broj linija, kako je manje korišćen te nije više prioritet, da se treba uhvatiti u koštac sa nedomaćinskom Strelom.

Tim stavom mogu samo produbiti crpljenje sredstava za GSP pa nemojmo po ko zna koji put poricati da je Beograd taj koji je u celoj priči zaista loš domaćin. Strela je oportunista, GSP pijavica a Grad alkoholičar, rasipnik, štetočina i propalica koja ne mari šta će mu porodica sutra jesti, dal će u toplom spavati.

Da nije takav imali bi privatni Isuzu na par lokalnih antibiotika na 50km od Prokopa, na istom metro već decenijama i mnogo toga drugog što se može naslutiti po brojnim svetskim primerima (počev od Pančeva i aerodroma koji sigurno ne bi bili tretirani kao da su u Bukureštu i Maloj Krsni, sve do zglobnih autobusa i trola u novom Kosmaju, a troosovinskih dabldekera u starom).
 
Vrh