Lično smatram da ta mržnja prema Streli potiče iz jednog prostog razloga - koruptivni i mutni poslovi sa vlastima. Upravljanje gradskim prevozom u gradu veličine Beograda je ozbiljna i kompleksna stvar koja nije za igranje, a naše vlasti su najviše na javni prevoz udarile. Kao što su meni BMC i Akia simbol uništenja javnog prevoza, nekome je taj simbol Strela, tako da razumem na neki način tu mržnju čak i kad nije potrebna. Svi privatnici su u nekom dilu sa vladajućom partijom, ali se Strela tu najviše ističe. Među članovima ovog foruma, Strela je kao prevoznik bila veoma poštovana i cenjena dok su radili na potezu 800. Kako su vremenom počeli da se šire na ostale poteze i linije, uzimajući naravno samo ono što im odgovara i što im je isplativo, tako se ta mržnja i stvorila. Imajte u vidu da su se toliko proširili za manje od godinu dana, te od jednog poteza došli do poteza 100, 600, 700 i linija 34, 52, 73, 88, 96, 202 i 307 (neke od njih tek treba da preuzmu). Ne zaboravite da je potez 600 morao da bude proglašen prigradskim da bi oni mogli da ga preuzmu, te da su samo oni dostavljali ponude za tendere koji su naravno bili njima namenjeni, dok su se na tenderu za ostale linije privatnici međusobno pokrvili jer nisu mogli da se dogovore ko koju liniju uzima, te neki na kraju i odlučili da više ne učestvuju u gradskom prevozu. Nisu baš svi imali tu povlasticu kao Strela da izaberu šta im se sviđa. Strela se čak i na tom tenderu ubacila i uzela jake linije, iako nisu trebali tu da učestvuju, pritom ni za linije koje trenutno održavaju nisu obezbedili adekvatna i tenderom predviđena vozila, ali naravno da im to prolazi.
Da skratimo malo priču, ono što njih "izvlači" su marke vozila koja nabavljaju. Malo su "potonuli" sa Cobrama i hibridnim Conectom, ali su se brzo izvukli sa Ivecom, a po svemu sudeći Iveco će još brojniji biti u njihovim garažama, a najavljuje se i Citaro. Niko ni drugim privatnicima ne brani da to nabavljaju, ali oni gledaju šta im je isplativo, a njima nije isplativo da kupe vozilo koje može da vozi 30 godina, a da ga oni povuku za 10. Takođe, bila je priča skoro da postoje i povlastice ako nabave BMC.
Ovde je najdeblji kraj izvukao GSP. 2016. se iskopao temelj uništenja tog preduzeća podelom na privatne i GSP linije. Vesić je stavio temelj tog uništenja nabavkom solo Higera i BMC-a u trenutku kad su linije već vapile za zglobnim vozilima, a Šapić je tu firmu dokrajčio i napravio opšti cirkus po mnogobrojnim tačkama. GSP je imao brojne probleme, ali rešenje tih problema nije bila privatizacija. Naravno, ne bi bilo tako u zemljama gde nema korupcije. Poenta svega je da se sve vrti oko vlastodržaca koji su napravili opšti haos u javnom prevozu. Lično Strelu ne volim, ali volim njihova vozila koja su mogla da budu i vozila GSP-a da nema korupcije. I u GSP-u je plata mogla da bude 200.000, GSP je mogao da uvede linije 103 i 112, ali zbog vlasti nije, jer nije imao ni vozila ni vozača, što je opet posledica vlasti.
Uvek bih pre birao GSP naspram bilo kog prevoznika, ali ne ovakav GSP koji je SNS uništio. Takođe, po meni realno samo 3-4 privatnika trebamo da imamo u javnom prevozu, jer svi ostali su samo lešinari gladni para koji ni trunku ne mare za udobnost i bezbednost putnika.
Nadam se da će članovi foruma malo smiriti strasti. Nema potrebe za tolikim uzdizanjem Strele, jer svo to savršenstvo je preko planskog uništavanja GSP-a. Solidan su prevoznik, imaju korektna vozila, vole da se istaknu drugačijim markama naspram ostalih privatnika i to niko ne osporava. Svaki put kad uđete u Iveco, MAN-a, Solarisa, Mercedesa setite se da je to mogao da ima i GSP, ali zahvaljujući vlastima nije.