Šta je novo?

Privatni prevoznici

@Bender Rodriguez
Pa baš da je u tome većinski problem nećemo se složiti, a inače cenim tvoj stav i mišljenje. Jednostavno rečeno, problem je mnogo složenije prirode, a fabrikama kao što je bio Ikarbus je bukvalno nemoguća misija da samostalno opstanu na tržištu, pa i lokalnom. Nije to samo zasluga ove sada garniture, a šta god pričali, od svih tih fabrika autobusa u Srbiji, Ikarbus je zasigurno imao još i najveće šanse. Jedan VanHool dočeka bankrot, a kao kremu autobuske industrije sigurno da to nisu doživeli zbog kvaliteta finalnog proizvoda. Nadam se da će opstati na kraju, al svakako da su primer surovih uslova na tržištu. Daleko od toga da nije bilo i zanemarivanja prilika na tržištu, neozbiljnosti u poslovanju, govorimo o Ikarbusu, al to se još i relativno lako rešava kad se ima adekvatnih sredstava u takvoj grani industrije. Bez dovoljno novca i razvijene kooperantske mreže, i još dodati na to ograničeno lokalno tržište uz izuzetno surovu konkurenciju iz Turske, koja nije bila toliko aktuelna pre petnaestak godina, došli smo do skroz realnog scenarija. Da ne idem ponovo na priču o razvijenoj serijskoj proizvodnji, koje u Ikarbusu nije bilo godinama.
 
Kako god okreneš, ovo što se dešava je ponižavanje iz barem dva razloga. Prvo i osnovno, GSP je gradsko preduzeće. Za sve što navodiš kriv je grad koji bi isto tako to sve mogao da dovede u red. Da je hteo. Drugo, u vezi s prvim, ovo sve što se radi kroz javno-privatno partnerstvo, moglo je da se radi samo s GSP-om koji ima infrastrukturu. A za pare koje su upucane privatnicima u poslednjih 20 godina, mogli su neku novu garažu da otvore. Manjak vozača? Sve ovi što rade kod privatnika ne bi radili u GSP da mogu? A šta se radi umesto toga? Promovišu vozila privatnika u najvećem pogonu GSP-a, dok većina privatnika nema adekvatne uslove. I onda imamo to što imamo. Privatnici traže poskupljenje, sutra će opet. Grad ako odbije, oni će da štrajkuju, a GSP više nema mogućnosti da to i koliko-toliko pokrije. Loša situacija na duže staze, ali narod nema pojma o svemu ovome. Bitno da im je nov autobus. A ovi će biti u ok stanju maksimalno godinu dana, neki možda dve do tri, a posle kao i sad sa ovim šklopocijama.
Нек се запитају они сами и њихово руководство у каквој су ситуацији већина њих краду од механичара до директора и после се чуде што фирма пропада ја да сам градоначелник не би им купио ни једно возило док не крену нормално да раде
 
Bahhahh, gde ja živim majko moja..🤣

Screenshot_20240913_221036_Chrome.jpg
 
Bahhahh, gde ja živim majko moja..🤣

Pogledajte prilog 211655
Tek da vidiš kakva su obaveštenja okačili na sajtu SJP za linije 103 i 112. Tek to ti je za __ (upisati adekvatan smajli). 👇
"Интервал наиласка возила на линији бр. 103 биће 27 минута, при чему треба напоменути да ће сва возила на наведеној линији бити нова као резултат набавке и уговора који је почетком јуна Секретаријат за јавни превоз закључио са приватним превозником."

"Интервал наиласка возила на линији бр. 112 биће 32 минута. Треба напоменути да ће сва возила на наведеним линијама бити нова као резултат набавке и уговора који је почетком јуна Секретаријат за јавни превоз закључио са приватним превозником."
 
nisu takva obaveštenja baš daleko od pojedinih komentara na ovom forumu. možda je jedino trebalo da dodaju marku autobusa u zagradu, da to taman zaliči na ovdašnji nivo diskusije u poslednje vreme. u skladu s time bi ipak trebalo naglasiti nekako direktnije da su gsp-ovi vozači bili govna, ne može ovako izokola kao što su napisali, ne treba ništa podrazumevati. šapić je za samo dve godine ceo ovaj grad uspeo da svede na nivo svojih mentalnih kapaciteta, treba i to umeti.
 
Ali to se neće desiti, jer "GSP nema saznanja™ ".
imam baš loše mišljenje o pr službi gsp-a i gospođi koja je u više tura vlasti obavljala tu funkciju, ali vidim da nekoliko puta ponavljaš ovu frazu, pa bi bilo fer podsetiti se i toga kakvu komunikaciju s javnošću imaju privatnici i koliko su se puta uopšte udostojili da odgovore na pitanja javnosti. toga se nisi setio jer su oni pametni, pa nikada ništa ne odgovaraju. a podsetio bih da će za 3 god. biti tri decenije otkad u ovom gradu voze privatni prevoznici i otkako ih gradske vlasti na razne načine drže van ikakve ozbiljne kontrole rada (i tek će tako biti ubuduće sa strelom). toliko dugo ništa ne odgovaraju i ne reaguju ni na kakve primedbe da je ljudima postalo potpuno normalno da oni to ne rade, niko više i ne komentariše. ali uvek su orni za još jednu turu po leđima gsp-a, to je postalo sportska disciplina. za razliku od privatnika, a to mogu da potvrde i drugi ovde, u gsp-u primedbe prolaze kroz ozbiljnu proceduru, obavljaju se razgovori sa vozačima, padnu i destimulacije, premeštanja... da li je to uvek dovoljno? nije. da li može bolje i efikasnije? može. ali je i dalje miljama ispred ponašanja pp. ali eto zatukli smo konačno gsp, može i neki šampanjac da se otvori.
 
Poslednja izmena:
Zanimljivo je da C&LC uvek odgovori na pitanja medija, dok Mobilitas nikad nije hteo da odgovara, bar je tako u poslednje vreme.
 
Uvek je lepo videti da neko baš pazi svoj bus, pa i da doda po neki ukras, al za moj pojam se malo i preteralo sa nekim detaljima. Al simpatično je na kraju svakako.
Jeste malo kič sa ovoliko detalja, ali je stvarno lepo videti da neko ovako voli svoj posao. Kod nas je preko 90% ljudi nezadovoljno svojim poslom, svi su nervozni i nesrećni, tako da je stvarno lepo videti ovako nešto.
 
Упадљиво ми је да, од како је отворен Пупинов мост, 10 година није могло да се договори да преко њега иде нешто осим 85, иако су биле разне петиције, идеје и сл. које, како се чинило, Секретаријат уопште није узимао у обзир, нпр. продужење 102 до Земуна. И сад, у року од месец дана додали 3 нове линије, све уз образложење да, ето, постоји потреба.
 
Упадљиво ми је да, од како је отворен Пупинов мост, 10 година није могло да се договори да преко њега иде нешто осим 85, иако су биле разне петиције, идеје и сл. које, како се чинило, Секретаријат уопште није узимао у обзир, нпр. продужење 102 до Земуна. И сад, у року од месец дана додали 3 нове линије, све уз образложење да, ето, постоји потреба.
Postoji potreba jer pocinju radovi u bulevaru despota stefana pa ovo im je neko resenje
 
Vrh