P
Petlovo brdo 5659
Guest
Па биће овде за 10 - ако година кад Стрела преузме и тролејбусе.Da li negde po Evropi ima slucajeva da privatnici poseduju tramvaje? Da li je velika razlika voziti trolu i autobus?
Па биће овде за 10 - ако година кад Стрела преузме и тролејбусе.Da li negde po Evropi ima slucajeva da privatnici poseduju tramvaje? Da li je velika razlika voziti trolu i autobus?
Јел у скорије време планирају да купују неке троле или трамваје пошто видим да за њих не важи старосна граница.Voziti trolu u odnosu na bus nikako nije isto, pogotovu kod nas. Vuča na prvom mestu, trole su dosta startnije, plus mora dosta toga da se zna o mreži i da se ista prati, i jedna poveća razlika al više vezana za nas same, a to je razdvojenost pedala kočnice i gasa. Kod naših trola se koči levom nogom, pošto je papučica levo od stuba upravljača.
Imaju privatne firme tramvaje po Evropi, al nisu to česti slučajevi, jer ne može niko konkurisati tek tako da se bavi tom vrstom prevoza u gradu. Prvo, jako je skupo, traži dosta infrastrukture, pa to gradovi iako daju privatnicima, zasigurno daju na koncesiju, što podrazumeva ulaganje u infrastrukturu od strane tog operatera. Obično isti ti operateri se bave onda i mnogo šire u smislu i naplate, jer koncesija nije nimalo naivna stvar. To bi u Beogradu možda i bilo moguće, al samo sa nekom stranom moćnom firmom, kao što je RATP na primer.
E upravo zbog ovoga i poredim Volanbusz, uskoro neće biti grada gde Strela neće raditi, nemam sumnje da dobijaju u tender u Subotici, a potencijalno i onaj koji se najavljuje za Novi Sad. Strela je na papiru privatnik, ali u praksi itekako tu ima državnog udela.Koliko ja kapiram bkk je kao gsp a volanbusz kao nasa lasta. Koliko znam obe su drzavne mozda gresim ali mislim da je tako. Tamo je prisutna i ariva ali su im autobusi isto obelezeni kao bkk pa se ne moze razaznati koji je bkk a koji ariva ja sam tako skapirao bar ovo na forumu sto je diskutovano na tu temu
Volanbusz mislim da ima i privatnog i državnog udela vlasništva. Ali Volanbusz drži monopol u javnom prevozu velikom broju gradova u Madjarskoj, mislim da ne postoji mesto u Madjarskoj gde Volabusz u sistemu javnog prevoza nema svoj udeo ili ga potpuno drži. A što se tiče unutrašnjeg regionalnog saobraćaja tu su svakako dominantni potpuno.
I mislim da su oni mnogo veći nego što je Lasta ikad bila, u unutrašnjem saobraćaju. Imaju baš korektno održavanje i jako dobra vozila.
Koja bruka i poniženje jedne firme koja je mogla biti za respekt i primer ovim kako neko reče pilićarskim prevoznicima. Takođe Lasta i Mobilitas su imali tu mogućnost, ali SNSrbija![]()
Aleksandar Šapić - prvi gradonačelnik koji se hvali nečim što je kupila privatna firma
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić javnosti je predstavio novih 80 autobusa koji će uskoro pojačati flotu gradskog prevoza. U pitanju nisu vozila Gradskogn1info.rs
I da gsp sindikati ovo nisu sprečili sve kupljenia stoketina
Sta ce subotici privatnici i nsE upravo zbog ovoga i poredim Volanbusz, uskoro neće biti grada gde Strela neće raditi, nemam sumnje da dobijaju u tender u Subotici, a potencijalno i onaj koji se najavljuje za Novi Sad. Strela je na papiru privatnik, ali u praksi itekako tu ima državnog udela.
Tako je, mislim da je to neosporivo, tender zahteva da vozila budu u E6 glupoj normi, dakle da budu relativno nova, zna se ko moze da nabavi nova, cudi me da SNSTRANSPORT iz Panceva nisu ofarbali u crveno i stavili im registracije na UB.E upravo zbog ovoga i poredim Volanbusz, uskoro neće biti grada gde Strela neće raditi, nemam sumnje da dobijaju u tender u Subotici, a potencijalno i onaj koji se najavljuje za Novi Sad. Strela je na papiru privatnik, ali u praksi itekako tu ima državnog udela.
Al su stedljivi s tim vratima.Ne dao bog na 73 i 706 da budu sa 3 vrata,znaci ludnicaU Strelu uskoro treba da stignu zglobni iveco busevi,isti kao ovi... Sa 3 vrata će biti..
Pa ako tako gledamo,ona ce pretvoriti u autobuske linijeПа биће овде за 10 - ако година кад Стрела преузме и тролејбусе.
Pa čak i sa takvim busom će biti manja ludnica nego solać na tim istim linijama!Al su stedljivi s tim vratima.Ne dao bog na 73 i 706 da budu sa 3 vrata,znaci ludnica
Tako je, Urbanway 18.U Strelu uskoro treba da stignu zglobni iveco busevi,isti kao ovi... Sa 3 vrata će biti..
Чекајте сад ја имам своје мишљење о том догађају и верујем да се већина неће сложити са мном али изнећу га што се каже свако има право на мишљење. Гсп као фирма је зависна од града град им купује возила дотира новац и све то на градској су си** укратко. И сад је гсп-у проблем што град промовише нека возила која ће учествовати у градском превозу у њиховом погону. Мислим значи кад треба да се купе возила онда је град ту да то уради а кад град хоће нешто да представи у њиховом погону онда то не може. Није да браним гангулу бату и екипу желим им што пре да оду са функција и дођу неки паметни људи да воде град само размишљам рационално![]()
Aleksandar Šapić - prvi gradonačelnik koji se hvali nečim što je kupila privatna firma
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić javnosti je predstavio novih 80 autobusa koji će uskoro pojačati flotu gradskog prevoza. U pitanju nisu vozila Gradskogn1info.rs
I da gsp sindikati ovo nisu sprečili sve kupljenia stoketina
ГСП је државна фирма у власништву Града,док приватни превозник није.Чекајте сад ја имам своје мишљење о том догађају и верујем да се већина неће сложити са мном али изнећу га. Гсп као фирма је зависна од града град им купује возила дотира новац и све то на градској су си** укратко. И сад је гсп-у проблем што град промовише нека возила која ће учествовати у градском превозу у њиховом погону. Мислим значи кад треба да се купе возила онда је град ту да то уради а кад град хоће нешто да представи у њиховом погону онда то не може. Није да браним гангулу бату и екипу желим им што пре да оду са функција и дођу неки паметни људи да воде град само размишљам рационално
Хвала на одговору баш ме је интересовало које су разликеVoziti trolu u odnosu na bus nikako nije isto, pogotovu kod nas. Vuča na prvom mestu, trole su dosta startnije, plus mora dosta toga da se zna o mreži i da se ista prati, i jedna poveća razlika al više vezana za nas same, a to je razdvojenost pedala kočnice i gasa. Kod naših trola se koči levom nogom, pošto je papučica levo od stuba upravljača.
Imaju privatne firme tramvaje po Evropi, al nisu to česti slučajevi, jer ne može niko konkurisati tek tako da se bavi tom vrstom prevoza u gradu. Prvo, jako je skupo, traži dosta infrastrukture, pa to gradovi iako daju privatnicima, zasigurno daju na koncesiju, što podrazumeva ulaganje u infrastrukturu od strane tog operatera. Obično isti ti operateri se bave onda i mnogo šire u smislu i naplate, jer koncesija nije nimalo naivna stvar. To bi u Beogradu možda i bilo moguće, al samo sa nekom stranom moćnom firmom, kao što je RATP na primer.
Да али зашто би се онда они као фирма противили одлуци града да предтави нешто у њиховом погону?ГСП је државна фирма у власништву Града,док приватни превозник није.
Zato što se to kosi sa zdravim razumom. JKP preduzeća jesu pod direktnom upravom Grada, često i kroz osnivački akt, al to ne znači da Grad treba da se da ne kažem šta po tim firmama. GSP ima ozbiljnu infrastrukturu, kapacitete, Grad ga tretira kao nevoljeno dete, pa mu još pod prozor dovodi firmu koja direktno uzima posao od domaćina te njihove, nazovi, manifestacije. Krštenu garažu nemaju, došli tamo negde iz Uba kao teški anonimus do juče da se sprdaju sa firmom veličine GSP-a, koja postoji od kad. I šta ima gradska vlast da se busa vozilima privatnika na kraju krajeva. Samo to je dosta degutantno. Čemu uopšte takva promocija. Šta je Grad tu uradio, sem zavukao duboko ruke u džepove svih nas da pokrije te silne privatnike.Да али зашто би се онда они као фирма противили одлуци града да предтави нешто у њиховом погону?