Kamo sreće da je u pitanju samo prevoz za vreme izbora... I drugi su prevozili, pa se nisu toliko ovajdili. Strela se sa jednog poteza proširila na gotovo ceo grad za manje od godinu dana. U pitanju su tu daleko mutniji poslovi i veze, a većina tih mutljavina nam nije ni poznata, tačnije ne znamo koliko je sve to "teško".Jači ali infrastruktura nula. To nema praćenje, advekvatne garaže, hale, bukvalno ih parkiraju na improvizovanim lokacijama. Anarhija vlada. I takvom prevozniku se daje više od pola Beograda, samo zato što su prevozili izdajnike Srbije za vreme "izbora". Jad i čemer, jad i čemer...
Зна се чији су и није сигурно због превожења на "сајмове аутобуса."Jači ali infrastruktura nula. To nema praćenje, advekvatne garaže, hale, bukvalno ih parkiraju na improvizovanim lokacijama. Anarhija vlada. I takvom prevozniku se daje više od pola Beograda, samo zato što su prevozili izdajnike Srbije za vreme "izbora". Jad i čemer, jad i čemer...
To je vučkova firma. Nema to veze što su prevozili sendvičare. Vozili su i Lasta i Gsp i opet ih ruše.Jači ali infrastruktura nula. To nema praćenje, advekvatne garaže, hale, bukvalno ih parkiraju na improvizovanim lokacijama. Anarhija vlada. I takvom prevozniku se daje više od pola Beograda, samo zato što su prevozili izdajnike Srbije za vreme "izbora". Jad i čemer, jad i čemer...
Nek budu srećni da su i ovo dobili. Mogli su da je skrate do stanice "obale tamiša". Fazon ima da naplaćaju 300 rsd, jer im se može, a izgovor bi bio novo vozilo.
Највише таквих линија је на потезу 300,мада има још линија са једним,два,три поласка и ван тога нпр.460,460А,470А,474,493А,494А,561,561А,583,583А,585,586,588,593,593А,593Б.То је само делић линија са највише три поласка дневно.Ovako funkcioniše brdo Lastinih linija, idu samo za vreme špica i to je to.
Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.Највише таквих линија је на потезу 300,мада има још линија са једним,два,три поласка и ван тога нпр.460,460А,470А,474,493А,494А,561,561А,583,583А,585,586,588,593,593А,593Б.То је само делић линија са највише три поласка дневно.
Al najvaznije nema izmedju polazak neki od 17:55 do 20:15Nema polazaka od 7:55 do 12:00, očito da se opštini ne isplati da plaća te polaske jer vrte prazniji.
Вероватно ће имати из Падињака. Ово су поласци из Ченте.Al najvaznije nema izmedju polazak neki od 17:55 do 20:15
Nista mi jasno nije.Jel sutra 109ka ide do Cente ili Dunavca?Izgleda da svi polasci iz Padinske Skele idu do Čente:Pogledajte prilog 211084
Edit: Redovi vožnje su preuzeti iz Facebook grupe Čenta Info
Nema ti ta priča logike, polasci koji su podvučeni linijom će ići samo do DunavcaIz Čente idu polasci koje sam poslao juče, a iz Padinske Skele kako pričaju u pomenutoj Facebook grupi idu svi polasci za Čentu.
To je onda bezveze,onda ispada najbolje da 109 svraca u Dunavac,a da se 107 ukine.Ispade tako lakse.Malo nelogicno,al dobro poslato je ovde,pa sta bude videcemo.Nema ti ta priča logike, polasci koji su podvučeni linijom će ići samo do Dunavca
У потпуности се слажем. Највише што може да изгуби је око 5 минута ако скреће. А шта је са 110. Јел су се договорили?To je onda bezveze,onda ispada najbolje da 109 svraca u Dunavac,a da se 107 ukine.Ispade tako lakse.Malo nelogicno,al dobro poslato je ovde,pa sta bude videcemo.
Ne znam.Mestani kazu da je bitno da postuje polaske,jer kazu da je Lasta skupa,a nepostuje polaskeУ потпуности се слажем. Највише што може да изгуби је око 5 минута ако скреће. А шта је са 110. Јел су се договорили?
Заборавио сам овде напоменути да линије 583-588 ради Ластра,а не Ласта.Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
Најбоље би било 107 да иде од Омладинског стадиона,а 109 од Падинске Скеле.To je onda bezveze,onda ispada najbolje da 109 svraca u Dunavac,a da se 107 ukine.Ispade tako lakse.Malo nelogicno,al dobro poslato je ovde,pa sta bude videcemo.