Šta je novo?

Privatni prevoznici

1000035785.jpg
 
Jači ali infrastruktura nula. To nema praćenje, advekvatne garaže, hale, bukvalno ih parkiraju na improvizovanim lokacijama. Anarhija vlada. I takvom prevozniku se daje više od pola Beograda, samo zato što su prevozili izdajnike Srbije za vreme "izbora". Jad i čemer, jad i čemer...
Kamo sreće da je u pitanju samo prevoz za vreme izbora... I drugi su prevozili, pa se nisu toliko ovajdili. Strela se sa jednog poteza proširila na gotovo ceo grad za manje od godinu dana. U pitanju su tu daleko mutniji poslovi i veze, a većina tih mutljavina nam nije ni poznata, tačnije ne znamo koliko je sve to "teško".
Šta će im moderne garaže i hale kad je njima sve dozvoljeno da rade onako kako im je najisplativije.
 
Jači ali infrastruktura nula. To nema praćenje, advekvatne garaže, hale, bukvalno ih parkiraju na improvizovanim lokacijama. Anarhija vlada. I takvom prevozniku se daje više od pola Beograda, samo zato što su prevozili izdajnike Srbije za vreme "izbora". Jad i čemer, jad i čemer...
Зна се чији су и није сигурно због превожења на "сајмове аутобуса."
 
Jači ali infrastruktura nula. To nema praćenje, advekvatne garaže, hale, bukvalno ih parkiraju na improvizovanim lokacijama. Anarhija vlada. I takvom prevozniku se daje više od pola Beograda, samo zato što su prevozili izdajnike Srbije za vreme "izbora". Jad i čemer, jad i čemer...
To je vučkova firma. Nema to veze što su prevozili sendvičare. Vozili su i Lasta i Gsp i opet ih ruše.
 
Ovako funkcioniše brdo Lastinih linija, idu samo za vreme špica i to je to.
Највише таквих линија је на потезу 300,мада има још линија са једним,два,три поласка и ван тога нпр.460,460А,470А,474,493А,494А,561,561А,583,583А,585,586,588,593,593А,593Б.То је само делић линија са највише три поласка дневно.
 
Највише таквих линија је на потезу 300,мада има још линија са једним,два,три поласка и ван тога нпр.460,460А,470А,474,493А,494А,561,561А,583,583А,585,586,588,593,593А,593Б.То је само делић линија са највише три поласка дневно.
Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
 
Izgleda da svi polasci iz Padinske Skele idu do Čente:
FB_IMG_1725775877145.jpg

Edit: Redovi vožnje su preuzeti iz Facebook grupe Čenta Info
 
Poslednja izmena:
Iz Čente idu polasci koje sam poslao juče, a iz Padinske Skele kako pričaju u pomenutoj Facebook grupi idu svi polasci za Čentu.
 
To je onda bezveze,onda ispada najbolje da 109 svraca u Dunavac,a da se 107 ukine.Ispade tako lakse.Malo nelogicno,al dobro poslato je ovde,pa sta bude videcemo.
У потпуности се слажем. Највише што може да изгуби је око 5 минута ако скреће. А шта је са 110. Јел су се договорили?
 
У потпуности се слажем. Највише што може да изгуби је око 5 минута ако скреће. А шта је са 110. Јел су се договорили?
Ne znam.Mestani kazu da je bitno da postuje polaske,jer kazu da je Lasta skupa,a nepostuje polaske
 
Проблем је што Ласта жели да има што више линија а несхвата да је боље да нпр. поласке од 593а и 593б пребаци на 593. Исто да појача поласке на 493 и укине 493а. Обједини 561 и 561а. Укине 585 а 588 почне да иде и суботом. Укине 583а и 583 продужи до Трбушнице да уморни људи што раде цео дан и стигну у седам сати у село испред свог. Касније мора да пешачи и изгуби и до сат времена на то а овом би требало највише 5 минута. Поласке са 470а ставити на 470 а на 474 додати још пар полазака. Онда нам остаје 460а, 470, 474, 494а, 561, 583, 586, 588, 593. Од 16 линија би се добило 9. А тек да не помињем да сам почео о овоме за потез 300.
Заборавио сам овде напоменути да линије 583-588 ради Ластра,а не Ласта.
 
Da se javim ja za 110, na displeju idalje pise Obala Tamisa, tako se i vodi linija, doduse ide do Opova, receno je da Strela nece ostati na toj liniji i da su u toku pregovori sa drugim prevoznicima. U toku ovog meseca se pregovara za drugog, i Strela nece ici vise. Tek ce biti veselo. Lasta je postala malcice ozbiljnija, ubacila je jos jedno vozilo, sora #8088.

Trenutno od Laste na Banatu, rade oba Solarisa, nisu u zavidnom stanju, Berkhof #9094, I ja mislim 2-3 Sora, kao i #9401 odnosno Temsa Tourmalin. #9303 izgleda vise nije na Banatu. Redovno im menjaju vozila jer crkavaju dosta.
 
To je onda bezveze,onda ispada najbolje da 109 svraca u Dunavac,a da se 107 ukine.Ispade tako lakse.Malo nelogicno,al dobro poslato je ovde,pa sta bude videcemo.
Најбоље би било 107 да иде од Омладинског стадиона,а 109 од Падинске Скеле.
 
Vrh