Šta je novo?

Privatni prevoznici

Meni je juče vozač na 59. mislim da je bio E-Otokar, stranac, stao i sačekao me, iako sam bio na kraju stepenica kod Franša, pohvale za njega.
Zahvalio sam se ali mi nije ništa odgovorio.

Onda je ušao neki naš lik, na stanici u Ljutice Bogdana, sa namerom da ga zeza u fazonu, can i buy a card? I Kada mu je vozač odgovorio no no, ovaj kao no card? I smejao se... Eto kakav smo narod.
Не верујем да је био странац, е - отокар возе само наши колико знам. Али свакако има и добрих странаца, немам ништа против њих али би било боље да има више Срба у градском превозу. Све похвале за Транспродукт 😀👍
 
Мени као лаику изгледа да се створио одређен анимозитет између линија које држи гсп и приватници оптужују једни друге стално мада ми се чини да више критикују линије које држе приватници. Можда је било боље време пре јп парнерства када су наизменично ишли гсп и приватници на истим линијама бар на потезу 300 и на 50 је било тако сећам се. Тад нама путницима није било битно ко држи линију него каква је услуга и кад ће стићи бас овако је лако пљувати по некој линији кад знаш ко је држи. Желео бих да чујем ваше мишљење о томе
Најправедније би било да се тендер подели на три групе превозника (добри, средњи, лоши) и онда свака линија добија три превозника (1 из прве категорије, па из друге, па из треће) (говорим за приватнике). Тако је на 59 нпр. Транспродукт - добар/ Транс југ - осредњи и Банбус лошији. Искрено глупо је да неко добије Думеко и Сагу а неко ЦиЛц а неко Банбус. Ово је моје мишљење вероватно се не слажу сви са мном.
 
Joj odvratni su i oni i njihovi autobusi i jezik, još kad pročitam ovo Sırbistan, stvarno jesmo Srbistan, žali bože naših junaka sto su ginuli da oteraju Turke pre 150 godina, prevrću se u grobu sad kad smo opet njihova kolonija
Nisu oni krivi što je nekoj koristoljubivoj životinji palo na pamet da pravi ršum u cilju proširenja administrativne teritorije, sticanja bogatstva iskorišćavanjem potčinjenog življa osvojenih zemalja.

Sad jezik ko jezik, čak mi zvuči nekako korejski sa bliskoistočnom fonetikom (na kraju krajeva Turci ni nemaju mnogo dalekoistočne genetike). Itekako razbija Indoevropsku monotoniju poput Baskijskog i Ugrofinskih itekako razbija indoevropsku monotoniju i obogaćuje kontinent daljim lingvističkim vezama ne starijim od 45.000 godina. Da nas nisu tlačili toliko ne bi imali tako loše mišljenje o njima.

Što se samih autobusa tiče, ima ih boljih i loših, ali meni ipak više smeta sama brojnost nego poreklo proizvoda. Bukvalno su zamenili sve što smo imali, domaće ili strano, ma kako dobro ili loše. Ima Isuzua u Barseloni, Madridu (Alkala de Henares), Otokara u Valensiji pa ne prrdstavljaju pola voznog parka, ako ne i više.

Za to nisu krivi Turci niti uvozni lobi nego samo i samo urbanisti. Mislim tri BG voz linije sa 50 vozova kapaciteta 900 putnika eliminisalo bi potrebu za 450 solo autobusa privatnih prevoznika što nije beznačajan procenat voznog parka. Linije bi posledično bile kraće i pouzdanije a vožnja komotnija.

Ceo BG voz mogu da prilagode gradskom prevozu za tri godine (fazno ima fore i brže do Ekspa ako skrate rokove jednim lex specijalisom umesto najmanje tri postojeća, bržom realizacijom tehničkih poslova), pa sad vidi koliko su puta mogli da izbrišu skoro pola hiljade Turaka s ulica samo da su hteli. To nema veze ni sa Strelom, koja ne bi imala na koji tender više da se prijavi.

Šačica kineskih vozića za aeroantibiotik ringišpil neće ni dotaći silan kotrljajući krš.
 
Не верујем да је био странац, е - отокар возе само наши колико знам. Али свакако има и добрих странаца, немам ништа против њих али би било боље да има више Срба у градском превозу. Све похвале за Транспродукт 😀👍
Lekonovi i Mobilitasovi vozači takođe odlični, vidi se da su profesionalci, dok su Strelini najgori i ne znam gde ih nalaze. @Petlovo brdo 5659 apsolutno se slažem sa tim da bi trebalo tako deliti linije i da je ovo sad loše, nekom će da se smrkne, a nekom svane, bukvalno ruski rulet ko će dobiti dobrog prevoznika, a ko lošeg.
 
Meni je samo bitno da na linijama koje koristim bude GSP.
 
Не треба делити приватнике на лоше и добре и мирити се са тим да су ,,лоши” и стављати их свуда него треба избацити лоше приватнике ако немају жељу да се поправе. Другачије би било да се ти ,,лоши” приватници не придржавају реда вожње или када им испадне неко возило некада не пошаљу замену, да је стање нормално то би се сматрало лошим приватником, али недовољно лошим да се избаци из градског саобраћаја. Него ти ,,лоши приватници” изостављају поласке свакодневно, одржавање им је мисаона именица, аутобуси су прљави и споља и унутра, возила су таква да у нормалним градовима не би смела да изађу на улицу камо ли да возе стотине путника дневно.
 
М
Meni je juče vozač na 59. mislim da je bio E-Otokar, stranac, stao i sačekao me, iako sam bio na kraju stepenica kod Franša, pohvale za njega.
Zahvalio sam se ali mi nije ništa odgovorio.

Onda je ušao neki naš lik, na stanici u Ljutice Bogdana, sa namerom da ga zeza u fazonu, can i buy a card? I Kada mu je vozač odgovorio no no, ovaj kao no card? I smejao se... Eto kakav smo narod.
Мислим да је добро ово што странци возе јер људи из тог дела света имају већу границу трпљења. Навикнути су на саобраћајне гужве и све то и љуте путнике возаче аутомобила… Ови наши брзо пукну плану кад је гужва или тако нешто а постаје све неподношљивије у Београду због гужви
 
Не треба делити приватнике на лоше и добре и мирити се са тим да су ,,лоши” и стављати их свуда него треба избацити лоше приватнике ако немају жељу да се поправе. Другачије би било да се ти ,,лоши” приватници не придржавају реда вожње или када им испадне неко возило некада не пошаљу замену, да је стање нормално то би се сматрало лошим приватником, али недовољно лошим да се избаци из градског саобраћаја. Него ти ,,лоши приватници” изостављају поласке свакодневно, одржавање им је мисаона именица, аутобуси су прљави и споља и унутра, возила су таква да у нормалним градовима не би смела да изађу на улицу камо ли да возе стотине путника дневно.
Радо би ми избацили Лдм, Банета, Црвлета али како кад се увлаче да извините у дупе свим битним факторима у држави.
 
Meni je samo bitno da na linijama koje koristim bude GSP.
Ја имам супротно мишљење али добро поштујем другачије мишљење. Од свих приватних линија у граду једино сам имао проблем што се тиче 20-ице пар изостављених полазака остало све било топ кад чекам на почетној крећу у секунду бар моја искуства. Док са гсп тотално другачија ситуација бахатост осионост возача не смеш ништа да питаш неће да упале климу и тако то… А имају сад возачи добре услове колико сам чуо добре су им плате Шапа даје солидарну помоћ неколико пута годишње видео сам да фирма неким возачима плаћа летовање мсм да им радно време не прелази 7 сати а где су позајмице безкаматне каса узајамне помоћи и слично… уместо да возе и да певају они се још и љуте кад их нешто питаш не понашају се као да превозе људе већ стоку у великој већини част изузецима има их ал мало. А да заборавио сам то што кад се поквари нека ситница у басу одма за гаражу да не би радили
 
А она стара гарда возача у гсп из раних 2000-их кад су плата и услови били стварно ужас увек били максимално љубазни и професионални
 
Ја имам супротно мишљење али добро поштујем другачије мишљење. Од свих приватних линија у граду једино сам имао проблем што се тиче 20-ице пар изостављених полазака остало све било топ кад чекам на почетној крећу у секунду бар моја искуства. Док са гсп тотално другачија ситуација бахатост осионост возача не смеш ништа да питаш неће да упале климу и тако то… А имају сад возачи добре услове колико сам чуо добре су им плате Шапа даје солидарну помоћ неколико пута годишње видео сам да фирма неким возачима плаћа летовање мсм да им радно време не прелази 7 сати а где су позајмице безкаматне каса узајамне помоћи и слично… уместо да возе и да певају они се још и љуте кад их нешто питаш не понашају се као да превозе људе већ стоку у великој већини част изузецима има их ал мало. А да заборавио сам то што кад се поквари нека ситница у басу одма за гаражу да не би радили
Ovo su činjenice vezano za potez 300, uveče kreću i po 10 minuta ranije sa okretnice kad im je poslednji krug u smeni, a da ne pričam kako su pre povećanja turaže često namerno vozili sporo da bi kasnili i sekli krugove, bukvalno mile 20kmh. Takođe se desavalo da stignu na vreme na okretnicu, a onda na istoj bleje 15-20 minuta da bi imali kašnjenje i onda odu prazni i seku krug.
 
Tako je isto radio i Novi Beograd na 601, samo što je Kosmaj bio potpuno drugačiji, te se doslovno svaki polazak vršio od strane njih.
 
Ovo su činjenice vezano za potez 300, uveče kreću i po 10 minuta ranije sa okretnice kad im je poslednji krug u smeni, a da ne pričam kako su pre povećanja turaže često namerno vozili sporo da bi kasnili i sekli krugove, bukvalno mile 20kmh. Takođe se desavalo da stignu na vreme na okretnicu, a onda na istoj bleje 15-20 minuta da bi imali kašnjenje i onda odu prazni i seku krug.
Погодио си у центар са овим што си рекао свака част. Ја касним на посао зато што њему треба 40 мин од почетне у Винчи до устаничке(једном су ставили неког другог возача који је стигао за 20 мин)вози ко по јајима и то онај што иде око 6 ујутро кад нема гужве а на семафору у винчи блеји зелено он уместо да прође чека да истрепери и упали се црвено🤣 и то сам видео 2-3 пута катастрофа
 
И сви ти љубазни и добри возачи су прешли код приватника.
Ко је добар и вредан и хоће лепо да ради и заради возиће код приватника јер може да има већу сатницу. У гсп су они који отаљавају посао. Ја не знам ако ти на линији имаш неколико неостварених полазака дневно као што се дешава на потезу 300 о чему се ту ради. Једном се деси нормално и квар или позли возачу неки приватни проблем све је то људски и разумљиво али сваки дан да се дешава то мени мирише на лажна боловања🤔
 
Poslednja izmena:
Погодио си у центар са овим што си рекао свака част. Ја касним на посао зато што њему треба 40 мин од почетне у Винчи до устаничке(једном су ставили неког другог возача који је стигао за 20 мин)вози ко по јајима и то онај што иде око 6 ујутро кад нема гужве а на семафору у винчи блеји зелено он уместо да прође чека да истрепери и упали се црвено🤣 и то сам видео 2-3 пута катастрофа
Šta reći sem državna firma i onda se čudimo zašto iste propadaju. U državnim firmama je problem što rukovodstvo, kog ima previše i mnogi ne rade ništa, što i sama radna snaga gde su ljudi učaureni, imaju prijem za stalno i niko im ne može ništa. Dok kod privatnika nema toliko administracije, a gazda neće da ti ćuti na takve stvari jer njemu profit zavisi od tebe i isti će gledati da te iskoristi što više. Samo se ne bih baš složio da je satnica veća nego u gsp-u, bar u odnosu na Strelu je satnica ista, a čak možda i veća kad sve preracunaš.
 
Ласта би била много боља фирма да се приватизовала.
Šta reći sem državna firma i onda se čudimo zašto iste propadaju. U državnim firmama je problem što rukovodstvo, kog ima previše i mnogi ne rade ništa, što i sama radna snaga gde su ljudi učaureni, imaju prijem za stalno i niko im ne može ništa. Dok kod privatnika nema toliko administracije, a gazda neće da ti ćuti na takve stvari jer njemu profit zavisi od tebe i isti će gledati da te iskoristi što više. Samo se ne bih baš složio da je satnica veća nego u gsp-u, bar u odnosu na Strelu je satnica ista, a čak možda i veća kad sve preracunaš.
 
Šta reći sem državna firma i onda se čudimo zašto iste propadaju. U državnim firmama je problem što rukovodstvo, kog ima previše i mnogi ne rade ništa, što i sama radna snaga gde su ljudi učaureni, imaju prijem za stalno i niko im ne može ništa. Dok kod privatnika nema toliko administracije, a gazda neće da ti ćuti na takve stvari jer njemu profit zavisi od tebe i isti će gledati da te iskoristi što više. Samo se ne bih baš složio da je satnica veća nego u gsp-u, bar u odnosu na Strelu je satnica ista, a čak možda i veća kad sve preracunaš.
Мислио сам да могу да остваре већи број сати. А да не помињемо механичаре који лапају гориво и продају🤣
 
Ко је добар и вредан и хоће лепо да ради и заради возиће код приватника јер може да има већу сатницу.
može, neka vrti i po 16 sati svaki dan, ali da se ti i tvoji istomišljenici vozite u posebnim autobusima i na posebnoj putnoj mreži, kako svi zajedno ne biste ugrožavali živote nas kojima svraka još nije popila mozak. nažalost, već se svi zajedno vozimo u istom univerzumu u kom vozači privatnika vitlaju dok ne izdahnu za volanom, ali zagovarati to kao jedan ovako lep i pohvalan primer je... pa, zadržimo se na tome da nemam adekvatnu reč koja bi to opisala. iako zapravo imam.

ja sam doslovno deset puta čitao ovu rečenicu u neverici. svet iz nesvesti.
 
Vrh