Ma vi gledate samo platu, a ja gledam USLOVE RADA.
Prvo što te kr**** iskorišćava kao robota 6 dana nedeljno da mu vrtiš 10 sati dnevno kao na ringišpilu. Voziš tursku kanturinu, znači k***** na biciklu od autobusa.
Odbij od te tvoje plate penziono / zdravstveno, znači nije realna.
Da ne pričamo da odmor nemaš uopšte siguran, da te uslovljava na raznorazne načine da bi ga ostvario. Da kada se razboliš moraš da trpiš raznorazne ucene da bo te pustio koji dan slobodno.
Gde su jubilarne nagrade? To ne postoji kod njih...
U CH sretnem jednog našeg vozača u Regiobusu, kažem mu lep ti bus, kaže on ma ko lutka Mančuga Harmonika 2023 proizvodnja, put i stajališta u odličnom stanju, putnici ljubazni, čovek se relaksira dok vozi.
Platica laganih 4,000 CHF, žena neki niži posao, ali žive prostojno.
Jasno se zna raspored, zaštićeni su svim pravima, nema zezanja, ima pravo na odmore ma sve sve. U Srbiji ga niko nije poštovao, a ovde ima 13. Platu, ejjj 13. Plata pa neki tamo polupismeni Bane se krsti kad čuje za to.
Poslednjih godina ljudi odlaze iz Srbije zbog uslova najviše, plata i manje i više, ali uslovi rada su u Srbiji su katastrofa.
Ja svoj posao koji je dosta manje odgovorniji radim za skoro isto po satu kao vozači u Streli, pa da li je to fer?
Drugarica bez iskustva preko zadruge radi u prodavnici za kerovsku hranu za 400 dinara pp satu, a bleji po ceo dan.
Moja majka koja radi u drugoj branši, isto deficitarnoj, rekla ljudima, okej ja idem, a vi se snalazite sa strancima kako znate i umete, i odmah se promenila ploča, uslovi se poboljšali, a to je povuklo i nadnicu.
Ma ako me je nešto taj "mrski Zapad" naučio jeste da uvek tražim prava i da ja kao radnik postavljam uslove, gde god da sam rmbačio ljudi imaju hvale za mene, ali znaju se granice.
Za vozače savet ili da beže na Zapad ili da idu u GSP.
GSP možda nije jak za platu, ali imaš uslove, sada kada se predaju potezi biće 5 dana nedeljno.
Sa 6 dana i po 10 sati rada dnevni NEMA KVALITET ŽIVOTA, a bez istoga džaba novac.