Šta je novo?

Privatni prevoznici

Strela ima Mercedese Conecto i Cobre, Trans Jug ima Otokare i Cobre, a Saga Cobre, a za Barbados ćemo videti šta će nabaviti za 308, imaju 3 Maza 2017 koje mogu da ostave i treba im još 5 novih vozila. Najbolje od svega je što neće biti Akia i Bmc na potezu 300.
Oni će na potez 400 da terorišu narod tamo. Verujem da ćemo gledati blokade Avalskog puta kad LDM krene da ih teroriše što vozilima što vozačima koji ne poštuju ništa.
 
Evo vam malo slike i prilike uskoro najvećeg gradskog prevoznika kroz tri prijave za jedno vozilo koje sam poslao ranije danas. Seljana i otpad iz GSP-a + stranci + osobe koje niko normalan ne bi zaposlio.
Video se u aplikaciji juče. Elem, nisu svi vozači Strele takvi. Ima jedan na 603 deli deci bombone, i svi vozači na 711 su stvarno dobri. Ali su nažalost takvi vozači u manjini.
 
Kneževićev Isuzu.

20240810_185000.jpg
 
Gsp vozači puše u autobusima od kad znam za sebe, ništa to nije novo. Bahatost pušača imate na svakom mestu i država ništa ne radi po pitanju toga. Samo u mojoj firmi svi puše u zatvorenom prostoru, da je unutra kao u kafani. Uz to ima sve više ovih klinaca koji veku piju u autobusima i onih sa smrdljivim iqosom.
 
Pa išpušili smo ga kao firma, pa se opustili malo😁 Koga o ovoj zemlji još briga za pravila. Nije dobro ni kolegama nepušačima, jer često su kabine od pušača prljave, ma i ružno je iskreno. Tek je to bilo gadno kod starijih autobusa, gde su razne šupljine na i oko table služile kao pepeljare. Nekada, sad već davno, pušilo se svuda, pa je postepeno sa godinama to ograničavano i branjeno. Zadnjih par decenija već postaje i malo više odbojno za gledati ljude kako puše na svojim radnim mestima, pa i vozače u javnom prevozu. Često se to i oseća u vozilu, a lično mi je gadno kad vidim ljude da puše i u kolima. Leti to na sve strane. Kola se sama osećaju ma koliko se luftiralo, al prosto određeni deo populacije jako uživa u tom očigledno, a sankcije su slabe, odnosno nikakve, iako određena istraživanja ukazuju da je pušenje opasnije i od alkohola za volanom. Naravno, ne govori se o teškoj alkoholisanosti, a pušači su prosto okupirani delimično svojom navikom, umesto da se fokusiraju na vožnju, plus što se dešavalo nebrojeno puta da žar padne gde ne treba, pa da vozač reaguje pri čemu dolazi do neumitnih grešaka za volanom, ponekad zna se i kako se to završi. Imam ja razumevanja i za pušače, al čini mi se da taj deo populacije ima malo manje razumevanja za nepušače. Baš što kaže i @Vinča307, klinci postaju jako bahati zadnje vreme, a i jako dosadni sa vajpovanjem. Ok, ne oseća se to sad nešto, al opet je jako ružno, a to su često i klinci iz osnovnih škola, i to ne samo iz osmog razreda.
 
Te što purnjaju u autobusu roditelji su zaboravili da vaspitaju. Isto i one što ulaze s pljeskavicama, picama i ostalom hranom. Pošto nije moj posao da ih prevaspitavam, uglavnom se samo pomerim. Čiji je uopšte to posao? Zar takve stvari ne bi trebalo da kontrolišu komunalci ili bi vozač trebalo da prijavi ili izbaci iz busa?
 
Kako se ne sećam, grozno. Cela ta stara VDO sistem tabla se trese sva rasklimatana, a kako udariš u nju rukom tako samo pršti pepeo na sve strane, iz samih dugmića najviše. A to umesto tahografa je nešto najodvartnije što sam često imao prilike da gledam u garaži. Ja nikada ne bi prihvatio takav bus na rad, a kolegama koje su od toga pravile pikslu svaka čast, ponaročito i za deo konzole ispod prozora vozača gde je komanda ručne kočnice. Neretko je znala da bude puna smeća.
Te što purnjaju u autobusu roditelji su zaboravili da vaspitaju. Isto i one što ulaze s pljeskavicama, picama i ostalom hranom. Pošto nije moj posao da ih prevaspitavam, uglavnom se samo pomerim. Čiji je uopšte to posao? Zar takve stvari ne bi trebalo da kontrolišu komunalci ili bi vozač trebalo da prijavi ili izbaci iz busa?
Ne ide da se vozač previše tu svađa i juri sa putnicima, al da nije u redu nije. Viđao sam i da vozači i te kako reaguju, mada je to uvek rizik sa povećanim brojem bahatih i bezobraznih. Na liniji 408 sam par puta prisustvovao scenariju da unesu čitav motorni trimer u bus, samo sa kesom preko noževa, eventualno struna. Iako je mala verovatnoća da će tu nešto sad posebno da se desi, ipak su vozači sa pravom takve putnike terali napolje. Ulazili su i sa nespakovanom motornom testerom. Našim ljudima generalno svašta pada napamet, al ruku na srce, verovatno se to ne dešava samo kod nas. No, umeju vozači i te kako da reaguju, al opet ti je sve to od slučaja do slučaja.
 
Zar takve stvari ne bi trebalo da kontrolišu komunalci ili bi vozač trebalo da prijavi ili izbaci iz busa?
Ne rade oni mnoge stvari iz svoje nadležnosti. Sinoć je majka zvala i komunalce i policiju zbog neke dečurlije što nam se skuplja oko zgrade, pušta muziku i urla do ranih jutarnjih sati i to već sigurno 7 dana. Prvo joj je službenik spustio slušalicu, a posle u drugom pozivu predložio da zatvorimo prozor, tako da me ništa više ne čudi. 🙃
 
U tom slučaju traži identifikacioni broj i/ili ime i prezime osobe koja se javila na poziv i napomene da će podneti prijavu za nereagovanje na prijavu. Inače komunalna milicija mora da pravi zapisnik svih prijava. Moramo malo shvatiti da su to službe koje rade za narod, a ne obrnuto, i tako treba da se ponašamo prema njima. Milicionar ili policajac koji ne obavlja svoju dužnost, i na kraju svoju radnu obavezu, em krši zakon em krši radni ugovor. Zato uporno i agreeivno prema njihovom bezobrazluku. Dokle god smo u fazonu "a pa neće ti oni izaći na to, džaba prijavljuješ", tako će i uvek biti.
 
Ne osporavam, ali nakon sedme neprespavane noći kako treba, poslednja stvar koju bih se setio da uradim jeste da tražim identifikacioni broj i ime i prezime službenika-operatera. Naravno, za sledeći put znam. Ali poenta priče je da se u ovoj državi niko više ne meša u svoj posao i da su konkretno te službe potpuno izgubile svoj smisao. Od poštara kog mrzi da se popne sprat ili dva liftom i ostavi preporučenu poštu ili radi 4 sata dnevno (iako je plaćen za 8), vozača koga briga da li će mu putnici doći na let ili policajac koji bi radije ostao pod klimom policijske stanice. Malo nam svima treba jedna dobra renesansa, jer destinacija prema kojoj idemo više liči na zoološki vrt nego na demokratski uređenu zemlju sa suverenim građanima.
 
Gsp vozači puše u autobusima od kad znam za sebe, ništa to nije novo. Bahatost pušača imate na svakom mestu i država ništa ne radi po pitanju toga. Samo u mojoj firmi svi puše u zatvorenom prostoru, da je unutra kao u kafani. Uz to ima sve više ovih klinaca koji veku piju u autobusima i onih sa smrdljivim iqosom.
Ja sam se lično rešio vozača koji je pušio konstantno u autobusu punom dece na liniji 57... vozilo je stalno smrdelo i deci koja stoje napred konstantno išao dim. Snimio sam dotičnog, zvao komunalnu policiju i sanitarnu inspekciju, uključio sekretarijat. Vozač je skinut sa linije trajno i kažnjen sa 15% od zarade 3 meseca. Mora pisati svako za svoju liniju i insistirati. To je jedini način da se bahatosti stane na put! Jedino reaguju ako vide da si luđi od njih i da nećeš stati...
 
Tako sam ja konstantno, već sam pominjao ranije, prijavljivao vozača sa linije 34, koji je u krivine ulazio tako da smo maltene padali sa stolica, stajao na stanice koje je on smatrao da su bitne, pa si morao da mu zapretiš ili da se izdereš na njega da bi stao, dok se voziš moraš da se držiš za rukohvate... Nakon mesec dana i jedno desetak prijava, nisam ga više viđao na liniji.​
 
Napisaću malo opširnije kako bih vas sve podstakao da reagujete...
Dugo sam živeo u Italiji, gde je prevoz neuporedivo bolji i svakodnevno sam ga koristio. Valjda sam navikao da se podrazumeva da je sve u redu, ne znam.
Doselio sam se pre 2.5 godine u Naselje ,,Golf''. Obzirom da imam auto i motor, retko koristim gradski prevoz, osim linije 57 na kojoj sam zatekao opšti javašluk. Bleja na okretnici, loša vozila, nerealizovani polasci, kao što i vi kažete, samovolja vozača, pušenje i gomilu drugih stvari.
Vozačima koji su dolazili na vreme i poštovali svoj posao a i putnike, upućivao sam pohvale i delio čokolade.... a prekipelo mi je kada su skratili drugo vozilo na do 17h radnim danom. Na facebook grupi Banovo Brdo sam pisao da mi se jave svi koji su u mogućnosti da pomognu. Kontaktirao sam direktore osnovnih škola na trasi linije i u , akciju" se uključilo preko 20 ljudi. Dogovorili smo se da svakodnevno prijavljujemo svaku nepravilnost na liniji i da tražimo nova vozila, iskusne i pristojne vozače, drugo vozilo do 21h, kao i da insistiramo na drugom vozilu vikendom. Pretili smo i blokadom Požeške...

Lično sam išao u sekretarijat i komunalnu policiju, dovukao ih na liniju i pokazao im stanje. Bilo je teško. Otišlo je preko 50 prijava od preko 20 ljudi za koje lično znam plus koje ne znam. Linija 57 postala je bauk za sve vozače koji ne rade kako treba i ne rade svoj posao. Počela su masovna kažnjavanja i monitoring rada...


Rezultat:
Na liniju 57 daju se samo higeri sa ispravnim klimama. Vozači striktno moraju poštovati red vožnje. Broj isključenja znatno smanjen. Raspored ite kako bira koga će na liniju. Pušenja više nema. 2/57 produžen do 21h radnim danom a od 01.09 i vikendom. Vozila su čista i uredna. Neki kvar tu i tamo. Trasa jeste zahtevna, 42 ležeća...


Žao mi je što se menja prevoznik, obzirom da je linija dovedena u red apsolutno. Nadam se da će transprodukt raditi kako treba, ako ne, imam obećanje da će sekretarijat reagovati na sve.


E sad, neki od vas će pomisliti vidi ludaka... ali u ovoj zemlji tako mora izgleda. Tek kada vide da nećete stati i da se svaki dan pišu prijave i ne toleriše javašluk, ite kako se radi. Svako od nas mora tome da doprinese, znam da niko nema vremena ni snage ali tako mora... zato, samo napred, ospite ih na maxx! :)
 
Нећеш имати проблема са ТП-ом. Поготово што ћете добити Отокаре или Ракије, пре бих рекао Ракије јер ће се нови Отокари отплаћивати на 59. Не брини, те 3 Ракије су најбоље одржаване.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Mene zanima da li će Strela imati iste gb. kao za poreze 100,600 i 700, ili će imati drugaciji gb. na ovom tenderu i onda će imati određenih 17-18 solaća koji će biti samo na 52 i 307. Nadam se da će tako biti jer onda neće biti tumbanja vozila sa drugih linija i imaćemo svoja redovna vozila koja će se vrlo retko menjati.
 
Poslednja izmena:
Vrh