Saga i Presto sigurno nisu dobili ništa, ali možda svi neće ni kupovati nova vozila, jer će se procenti novih vozila gledati za ceo konzorcijum, neko će imati veći procenat novih, neko manji i onda će sve to izbalansirati. Verovatno je to bio dogovor Bamirona, da dobiju manje polazaka, ali da ne moraju da kupuju nova vozila.I da bude tako (a ne verujem da će biti), sve će to biti gotovo u septembru. Štaviše ne znam kome od privatnika nije stiglo nešto novo od vozila, možda Saga, Linea, Knežević i još par njih, ostalima stižu uveliko ovih dana vozila. Dumecu je stiglo 10 Cobri pre neki dan, LDM je stiglo 10ak BMC pre jedno dva dana, a Beobusu za koji dan stiže 12 Akia, verujem da tu ima još što se još nije saznalo.
ipak je conecto Mercedes. Meni je isto conecto odličan. Brz, udoban, i tih.Kako su mi odvratni ti turski autobusi. Gledam juče 610 ili 611 stoje Konekto i Kobra. Bukvalno nebo i zemlja. Konekto savršen dizajn, čist, sve na svom mestu. Kobra kičerica samo takva, kao i 99 posto turskih kanturina.
Meni nije jasno to inace sto kod pumpe stoje.To je samo isplativo kad zavrse sa zadnjim polaskom pa da napune.
I citaro zna da zvecne i lupne tu i tamo.Мени је искрено Отокар Кент бољи по дизајну ентеријера од МБ Конекта ако поредимо Турке изјелице...
Цитаро је друга прича и друга лига али Конекто баш није ништа спец... притом фушерај завршна обрада кад се детаљно погледа... Врата су крш... посебно она гума доле у дну... Велики број седишта је лоше постављен, увек се нађе нека буџа која смета ногама...
Šri Lankani šta reći, a ne zplakati. Meni se na 704 to desilo, pa sam morao da idem peške jer je to bio poslednji polazak.
Znaju apsolutno svi, al ipak postoje razlike u završnoj obradi. Činjenica je da je Conecto dosta osiromašen Mercedes. U poređenju sa Citarom, neka rešenja i nisu na nivou zvezde koju taj autobus nosi. I MAN radi svoje gradske autobuse u Turskoj, između ostalog, al za razliku od Mercedesa, nemaju jeftiniju narodnu verziju, sem od skoro povučenu prigradsko međugradsku varijantu. Šta sve kod nas kotrlja, Conecto svakako i nije loš, al opet nije džaba pozicioniran tu gde jeste i od strane samog Mercedesa.I citaro zna da zvecne i lupne tu i tamo.![]()
Ništa vozači Strele ne rade na svoju ruku, ma odakle god da su došli. Ne može vozač sam da ide i sipa gorivo gde mu padne napamet, a ako i može, onda su i veća banana od firme nego što sam mislio. Sve im to dozvoljava gazda, a Grad uredno ćuti na tankovanje goriva dok su još na svojim redovnim linijama.Šri Lankani šta reći, a ne zplakati. Meni se na 704 to desilo, pa sam morao da idem peške jer je to bio poslednji polazak.
Garažni broj naravno nije mogao urednike da se ispiše manjim brojevima...
Apsolutno. Kazniš vozača za takve stvari...Pa opet, po meni to nije do vozača nego do debilane od firme. Njihove igre na štetu korisnika mora neko i da dozvoli.
Plus ne vidiš bus na aplikaciji i tablama na stajalištima, što je radilo dok je gsp držao linije,Apsolutno. Kazniš vozača za takve stvari...
A inače još nešto, mogu da kažem isto svoje iskustvo sa 700 potesa da su vozači Strele osetno neljubazniji od vozača GSPa... Svakodnevno gledam razne prostakluke... Pritom tu ne mislim na tamnopute strance, već na naše! Generalno mislim da je prevoz na potesu 700 znatno lošiji od kako ga je preuzela Strela... jedino što valja su nova vozila (a pitanje u kakvom će stanju ista biti za par godina)... sve ostalo je bitno lošije u odnosu na GSP... Ali džaba ti nov solać ako u njega ne možeš da uđeš i ako te vozač ničim izazvanim psuje a firma i Grad ne reaguju na prijave...
Sve više vozila sa poteza 700 dobija praćenje (na 711 praćenje imaju 3 od 4 vozila)Plus ne vidiš bus na aplikaciji i tablama na stajalištima, što je radilo dok je gsp držao linije,
verovatno novopristigle cobre.A na potezu 600 idalje sva vozila nemaju praćenje![]()