Šta je novo?

Privatni prevoznici

Јел неко одгледао прилог у хроници о 511.
11:25
Ко је тај који је саставио претходни уговор? И зар нови уговор није већ потписан прошле године.где су рекли да могу аутобуси стари до 6 7 година (парафразирам).
 
Јел неко одгледао прилог у хроници о 511.
11:25
Ко је тај који је саставио претходни уговор? И зар нови уговор није већ потписан прошле године.где су рекли да могу аутобуси стари до 6 7 година (парафразирам).
Opet lupeta gluposti, potez 500 je pod ugovorom do 2027 i sad ne znam jel namerno laže, ili samo ne zna da oni imaju poseban ugovor.
 
Ne poštuje se ugovor. Zapravo ih ne bude samo 2-3, jer C&LC svakodnevno šalje minimum 5, Beobus po 1-2, nekad 3 (do skoro je Mega bila u kvaru pa su slali umesto nje, sada je Volvo u kvaru + šalju redovno solo umesto P45206 koji vozi po aerodromu), Banbus 1 i često Dumeco pošalje koji solo.
 
Dok sam išao u srednju školu, na 511 je retkost bilo videti solo vozila. Linija mi je prolazila pored srednje i znam da su solo išli bukvalno u veoma retkim slučajevima. Znam da su gMAZovi i tad bili kršine, iako su relativno nova vozila bila u pitanju.Sada ima toliko solo jer mislim da nemaju šta drugo da pošalju. Ili solo ili da uopšte ni nema vozila. Što je najjače, oni zaista time krše ugovor jer je broj predviđenih solo vozila na 511 nula. Linija je predviđena kao 100% zglobna. Interesantno da oni nikakve značajne kazne očigledno nemaju za to, jer da ih imaju, drugačija bi situacija bila.
I tu se, nažalost, ponovo radi o dilu sa vlastima. U ovakvoj situaciji, ili se raskida ugovor ili se naplaćuju enormne kazne da više ni ne pomisle da pošalju nešto mimo ugovora koji su potpisali. Kad bi svi privatnici bili kažnjavani kako treba (a trenutno se ni ne kažnjavaju), imali bi opciju ili da nabavljaju kvalitetna vozila evropskih proizvođača o kojima bi strogo vodili računa, plus da stalno čitaju šta im se traži ugovorom ili da prosto napuste javni gradski prevoz, pa bi sami videli šta im više odgovara.
 
Dok sam išao u srednju školu, na 511 je retkost bilo videti solo vozila. Linija mi je prolazila pored srednje i znam da su solo išli bukvalno u veoma retkim slučajevima. Znam da su gMAZovi i tad bili kršine, iako su relativno nova vozila bila u pitanju.Sada ima toliko solo jer mislim da nemaju šta drugo da pošalju. Ili solo ili da uopšte ni nema vozila. Što je najjače, oni zaista time krše ugovor jer je broj predviđenih solo vozila na 511 nula. Linija je predviđena kao 100% zglobna. Interesantno da oni nikakve značajne kazne očigledno nemaju za to, jer da ih imaju, drugačija bi situacija bila.
I tu se, nažalost, ponovo radi o dilu sa vlastima. U ovakvoj situaciji, ili se raskida ugovor ili se naplaćuju enormne kazne da više ni ne pomisle da pošalju nešto mimo ugovora koji su potpisali. Kad bi svi privatnici bili kažnjavani kako treba (a trenutno se ni ne kažnjavaju), imali bi opciju ili da nabavljaju kvalitetna vozila evropskih proizvođača o kojima bi strogo vodili računa, plus da stalno čitaju šta im se traži ugovorom ili da prosto napuste javni gradski prevoz, pa bi sami videli šta im više odgovara.
Imali bi zglobove, ali što bi C&LC dao 350k evra za zgloba, kad može 190k za solo Akiu i da ostatak para Cvrčak gurne sebi u džep.
 
Jel to znači da i GSP krši odredbe kad pošalje solo na 17 ili 95, ili za GSP ne postoji takav ugovor? To jest, da li je ugovorom propisano da na primer 17 bude zglobna, a 27E solo?
 
Jeste, na godinu dana se potpisuje ugovor sa GSP, ne samo da ga krše kad pošalju jednom solo na 17, već ga krše tako što su solo redovni na 15, 73, 101 i 706, a po tom ugovoru na njima trebaju da rade samo zglobovi.
 
Ful zglobne linije:
Karaburma: 16, 23, 27, 31, 43, 65, 101, 108
Novi Beograd: 17, 18, 52, 56, 77, 83, 88
Karaburma i NBG mešovito: 85, 95
Zemun: 15, 73
Od svih ovih jedino su 31 i 77 pošteđene solaća (77 isključivo zbog raskantavanja solo BMCova u Čingrijinoj)
 
A jel ima i slučajeva da je mešovito? Tipa 4/53, 1/89 da su zglobne ili je to viša matematika?
 
Jeste, na godinu dana se potpisuje ugovor sa GSP, ne samo da ga krše kad pošalju jednom solo na 17, već ga krše tako što su solo redovni na 15, 73, 101 i 706, a po tom ugovoru na njima trebaju da rade samo zglobovi.

S obzirom da Grad kupuje vozila za GSP i određuje starosnu granicu pod kojim se vozila povlače, nema šta tu GSP da plaća kazne, nek ih plati Šapić.

Kadija te tuži, kadija ti sudi.
 
Ful zglobne linije:
Karaburma: 16, 23, 27, 31, 43, 65, 101, 108
Novi Beograd: 17, 18, 52, 56, 77, 83, 88
Karaburma i NBG mešovito: 85, 95
Zemun: 15, 73
Od svih ovih jedino su 31 i 77 pošteđene solaća (77 isključivo zbog raskantavanja solo BMCova u Čingrijinoj)
Po ovome se najbolje vidi koliko je GSP u teškoj situaciji kad za samo 20 i kusur linija koje bi morale 100% zglobne da budu ne mogu da obezbede zglobna vozila.
 
А кад се сетим да је 67 била фул зглобна линија.

Иначе можда је мало ван теме, Трансјуг је купио бивше АТП Панчево Ик-112Ле и вози трансфер путника на аеродрому Никола Тесла.
 
Jel ovo Trol ili ne?

Screenshot_20240424_224938_Instagram.jpg
 
Priča je trol. Video sam juče to vozilo u Kaluđerici. U pitanju je prevoz dece i ovaj BMC je jasno i bio obeležen da radi na prevozu dece. Pored njega je radio i zglobni otokar, takođe prevoz dece.
 
Zanimljivo da njima šalju zglobove, ali i kod nas u Vinči imamo jedan zanimljiv primerak Lastinog Solarisa na prevozu dece.
 
Vrh