Djole Pevcanin
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 3.627
- Pohvaljen
- 3.637
Кад се оцарине и региструју, логично.
Bilo je priče, ali su izgleda smislili novi plan kako da Strela uzme i te poteze jer nisu imali garažu u blizini. Ovako će kupiti Lastu i verovatno tražiti i deo Kosmaja koji zvanično pripada Lasti. Problem u svemu ovome je što se onda ostali privatnici neće odreći svojih linija, sto bi značilo da gsp ostaje bez ičega u svoj ovoj raspodeli, što znači otkaze za mnoge radnike i sigurno gašenje Zemuna, a čak možda i Kosmaja jer i on ostaje sa malim brojem linija. Dobra stvar po nas sa poteza 300 je što potez neće završiti u rukama užasnih privatnika sa 50ice, a uz dolazak Strele postoji velika mogućnost za uvođenje novih linija i možda konačno uvođenje davno obećane linije 300 do Miljakovca.Zar nisu za poteze 300 i 400 bili planirani privatnici u okviru Mobi Litasa? Otkud sad Lasta i Strela u toj priči? Lasti vozila trebaju mimo poteza 300 i 400, jer koliko sam upućen, mnoge polaske na prigradskim i lokalnim linijama ne obavljaju usled nedostatka vozila.
Moraju da kupe nova vozila za poteze 300 i 400 po ugovoru i sigurno je da će kupiti uz pomoć Strele. Ali da, Lasta bi već ove godine trebala da bude privatizovana, jer je u planu za privatizaciju u 2024. godini.Једино Стрела да има 100% Ласте па да се Ласта укључи у потезе 300 и 400,па људи моји они не могу нормално да функционишу на најбитнијим приградским линијама 465,493,560,581,о чему даље да причамо.Замислите на потезу 300 и 400 бмц кантурине 7901-7907 који су свакодневно на 491/581 прешли Бога оца.
S obzirom da piše dva projekta možda to znači i još dva tenderaGrad naručio izradu dva projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju gradskog autobuskog prevoza u Beogradu - Da li su na redu potezi 300 i 400 i prigradske linije
Grad naručio izradu dva projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju gradskog autobuskog prevoza u Beogradu - Da li su na redu potezi 300 i 400 i prigradske linijewww.ekapija.com
Da, za Zemun je i više nego jasno da će se ugasiti. Besmisleno će biti da pogon održava ne više od 3-4 linije. Za Kosmaj je bilo sličnih spekulacija, a ako ovo bude istinito, vrlo verovatno se i oni gase. Naravno, stambeno-poslovni kompleks će na obe lokacije verovatno biti "najbolje" rešenje za tu zemlju, pogotovo u Zemunu.Bilo je priče, ali su izgleda smislili novi plan kako da Strela uzme i te poteze jer nisu imali garažu u blizini. Ovako će kupiti Lastu i verovatno tražiti i deo Kosmaja koji zvanično pripada Lasti. Problem u svemu ovome je što se onda ostali privatnici neće odreći svojih linija, sto bi značilo da gsp ostaje bez ičega u svoj ovoj raspodeli, što znači otkaze za mnoge radnike i sigurno gašenje Zemuna, a čak možda i Kosmaja jer i on ostaje sa malim brojem linija. Dobra stvar po nas sa poteza 300 je što potez neće završiti u rukama užasnih privatnika sa 50ice, a uz dolazak Strele postoji velika mogućnost za uvođenje novih linija i možda konačno uvođenje davno obećane linije 300 do Miljakovca.
A rok za dostavljanje ponuda bukvalno četiri dana, računajući današnji dan, jer su ostalo sve praznici i vikendi.Grad naručio izradu dva projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju gradskog autobuskog prevoza u Beogradu - Da li su na redu potezi 300 i 400 i prigradske linije
Grad naručio izradu dva projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju gradskog autobuskog prevoza u Beogradu - Da li su na redu potezi 300 i 400 i prigradske linijewww.ekapija.com
309 до блока 20Стрела ако би то преузела,морала би да уведе неку линију потез 300 - центар или Нови Београд,јер цео тај потез само Устаничку користи и нигде даље од Звездара/пијаца не иде.
Неће Стрела,доћи ће неко другиAjd sad i Strela tramvaji / trolejbusi, kada je cirkus, neka bude cirkus do kraja.
I još 1000 Indusa kamikaza, pa da odemo u p**ku materinu do kraja.
Ee, al mogli bi i železnicu da daju Streli, ma šta železnicu, Air Serbia brale.
Kakva privatizacija države.
Lasta samo na papiru, u praksi će to biti Strela.Ласта да преузме потезе 300 и 400...
Neće katanac, biće Strelin parking bar jedan deo garaže koji teritorijalno pripada Lasti. Al zato će vlast da se hvali prosečnom starosti vozila gsp-a. Sve bi bilo lepo sa Strelom da sve to ne košta, koliko košta. Samo potezi 100 i 700 će nas za 10 godina koštati oko 450 miliona evra, a za potez 600 mislim da nije ispod 200 miliona, a biće slično sa potezima 300 i 400, sa čime dolazimo do neverovatne cifre koja ide sve bliže ka milijardi evra kada nadodamo novac koji će privatnik dobiti za neke nove izmišljene linije. Nek preračuna neko koliko autobusa, tramvaja, trolejbusa i svega ostalog može da se kupi i to najkvalitetnijih vozila, a ne Mercedesa Conecto koji je po kvalitetu daleko od onog Conecta iz 2005 koji još uvek vozi, a i Cobre koja je takođe daleko lošija, nego što je bila ranije.A kako reče ono jedan naš kolega Forumaš iz opštine Grocka:
"Kosmaj u vreme SNS-a nikada bolji"
A ono prc milojka, katanac na Kosmaj će bude, ić neće ostane.
Ovo saopštenje Sindikata, fazon "tužno, jadno i sramota šta se radi sa GSP-om. Izveštavamo o ishodu". Bukvalno šta???? Čemu služi sindikat uopšte? Zašto se ne bune radnici? Ljudi koji će ovim potezom prvi izgubiti posao - ne usedelice u foteljama, nego vozači, mehaničari, otpravnici. Neki štrajk? Neka pobuna? Nešto?Odoše izgleda i potezi 300 i 400, zato je i odobren kredit Lasti za nabavku vozila jer se spremaju za poteze 300 i 400.
Sindikat sloga GSP | Поштоване колегинице и колеге, | Facebook
Поштоване колегинице и колеге, Обавештавамо вас о најновијим дешавањима о штетним пројектима приватизације линија ГСП-а. У петак, 26. априла Секретаријат за јавни превоз је расписао још једну...www.facebook.com