Šta je novo?

Privatni prevoznici

Tako je oduvek. Potpisuje se, izlaze krševi, a onaj ko potpiše, uvek će reći da je potpisao za ispravno, a da se kvar desio kasnije.
U ovoj situaciji, s obzirom na okolnosti (uzmuljano političko stanje u gradu) moralo se naći žrtveno jagnje da bi se umirilo nezadovoljstvo naroda. Ako je vozsč Šrilankanac, ne bi ni njega politički bilo zgodno hapsiti, nađen je neki veselnik iz garaže. I čim se objavi vest, biće pušten i neće biti gonjen, jer uvek može da kaže da je u garaži sve bilo cakum pakum. Kao i mnogo puta pre, biće da će opet vuk pojesti magarca. Nikom ništa, nekoliko dana će vanredno dotezati točkove, i po neku sitnicu i onda će sve biti kao i pre, do sledeće nesreće.
 
Ološ naprednjački, on i Cvrčak duo nedodirljivih i naravno da je uhapšen mehaničar, a ne Bane
Pa naravno da je kriv bane,kada bi saznali kakvi su uslovi rada nijedna akia im nije ispravna pa čak ni ove nove...Nije da branim ikoga ali nije kriv samo mehaničar vec i vlasnik koji štedi na svemu
 
Већина радника код приватника раде како им газда каже, а не по закону и прописима. Слично је и у ГСП, само што тамо као постоје радничка права у некој мери, и неке као стручне службе. Али кад директор ГСП заурла на директора погона да мора да има тај и тај број возила на улици, овај заурла на шефа радионице да заврну фарове са једног модела на други и да терају на улицу.
 
Morace ovde da padnu krivicne prijave, e sad kome, to je pitanje. Verovatno će nastradati majstori i vozač, umesto da Bane bude uhapšen već sad. Toliko smo pričali o ovome na forumu, da je moralo jednom da se desi. Na prste jedne ruke možeš nabrojati privatnike koji imaju neko iole pristojno održavanje, sve ostalo je bruka i sramota.
majstor je već priveden, po njegovim će leđima ovo ići...
 
majstor je već priveden, po njegovim će leđima ovo ići...
Odmah sam znao šta je epilog svega ovoga, naravno da je kriv majstor a ne Bane koji deli otkaze ako odbijes da voziš njegove krševe.
53D21890-B302-4C7E-90FD-F7CBE9351EB0.png
 
Tako je oduvek. Potpisuje se, izlaze krševi, a onaj ko potpiše, uvek će reći da je potpisao za ispravno, a da se kvar desio kasnije.

To ti je sistem, većina prevoznika u Srbiji je 80% SNS, bahate se, i to ne pričam samo za gradski prevoz već i za međumesni.

Sinoć majka mi dolazi na BAS-u sa 3h kašnjenja, puklo im crevo u putu, kao da putuju iz Grčke, a ne iz usranog Zaječara.
Naravno, crevo puca, jer je skrpljeno da izdrži krug, ko zna šta mu još ne valja na busu..

A zamenski bus Neoplan star preko 20 godina, ni vrata sama ne mogu da se otvore, jer mu je sistem pokvaren.
Ni Jevreji u WW2 ne bi ušli u takav autobus, stočni vagon.

Naravno, meni prsnulo kada sam još video senilnog starca koji blage veze nema gde se nalazi, al vozi ljude, brzo mi upadosmo u raspravu u 1h ujutru na BAS-u.
Ali naravno, čim pomeneš proveru kartica, odmah se ućute, jer muvaju li muvaju mater im je***..

Zato braćo, samo voz ili kola, ostalo ne dolazi u obzir, samo mi je žao ljudi koji su osuđeni na autobus.
 
Ne ide ni kod mene, ali makar je jeftino i komforno. (kada ga ne otkažu)

Obrni okreni putovanje javnim prevozom van Beograda je tek truba, pogotovo sa profesionalnim prevoznicima Vučićevih svedoka.
 
Ne ide ni kod mene, ali makar je jeftino i komforno. (kada ga ne otkažu)

Obrni okreni putovanje javnim prevozom van Beograda je tek truba, pogotovo sa profesionalnim prevoznicima Vučićevih svedoka.
Pa nije baš tako, u Novom Sadu je extra kakav je u BG-u. I održavaju ih kolko tolko.
 
Jes da se u Novom Sadu nisam skoro vozio javnim prevozom, al ako je tamo prevoz ekstra, onda su nam stvarno kriterijumi baš niski. Novi Sad odavno nije mali grad. Intervali su im baš razvučeni na većini i čisto gradskih linija, previše solo vozila, mislim malo zglobnih, vozni park ništa specijalno, ono teška mešavina poslednje reči tehnike i one lošije ponude bratske nam Turske. Grad raste, a broj vozila ostao isti, s tim što su uvedene nove prigradske linije. Opet moram spomenuti Segedin, koji spram veličine ima baš razvijen javni prevoz. Manji je solidno, barem po broju stanovnika, od Novog Sada, a po javnom prevozu ga preskače samo tako. Novi Sad bi trebao da ima bar jednu tramvajsku liniju. Odavno je zreo za kapacitete modernih šinskih vozila.
 
Jes da se u Novom Sadu nisam skoro vozio javnim prevozom, al ako je tamo prevoz ekstra, onda su nam stvarno kriterijumi baš niski. Novi Sad odavno nije mali grad. Intervali su im baš razvučeni na većini i čisto gradskih linija, previše solo vozila, mislim malo zglobnih, vozni park ništa specijalno, ono teška mešavina poslednje reči tehnike i one lošije ponude bratske nam Turske. Grad raste, a broj vozila ostao isti, s tim što su uvedene nove prigradske linije. Opet moram spomenuti Segedin, koji spram veličine ima baš razvijen javni prevoz. Manji je solidno, barem po broju stanovnika, od Novog Sada, a po javnom prevozu ga preskače samo tako. Novi Sad bi trebao da ima bar jednu tramvajsku liniju. Odavno je zreo za kapacitete modernih šinskih vozila.
Pa kakav je u Beogradu, tamo je extra zato kažem. Mislim ima katastrofalnih buseva, tipa 797 kojom sam se danas vozio na liniji 7a, sedeo sam nazad i sve vreme sam odskao. Tramvaj je veoma potreban Novom Sadu, ali od toga nema ništa. Izbace po koju vest o ponovnom uvođenju ili kako je pre išao u Novom Sadu i to je to. Niko ništa konkretno ne radi. Živeo sam i u Kragujevcu jedno vreme, tamo je tek očaj. Nijedna linija tada, a ne verujem ni sada ne ide bar na 15 minuta, a vozila nisu za pohvalu.
 
Jes da se u Novom Sadu nisam skoro vozio javnim prevozom, al ako je tamo prevoz ekstra, onda su nam stvarno kriterijumi baš niski. Novi Sad odavno nije mali grad. Intervali su im baš razvučeni na većini i čisto gradskih linija, previše solo vozila, mislim malo zglobnih, vozni park ništa specijalno, ono teška mešavina poslednje reči tehnike i one lošije ponude bratske nam Turske. Grad raste, a broj vozila ostao isti, s tim što su uvedene nove prigradske linije. Opet moram spomenuti Segedin, koji spram veličine ima baš razvijen javni prevoz. Manji je solidno, barem po broju stanovnika, od Novog Sada, a po javnom prevozu ga preskače samo tako. Novi Sad bi trebao da ima bar jednu tramvajsku liniju. Odavno je zreo za kapacitete modernih šinskih vozila.
interval jeste ogroman problem, ostao sam u soku kad sam video da im linije u centru grada idu na 20-25 minuta i tamo se samo molim
Bogu da mi ne ode autobus koji mi treba, jer ću se onda nacekati do sledećeg, ali je prednost sto im autobusi dolaze u minut po redu vožnje.
 
Nisu baš gradovi veličine Novog Sada i Beograda za poređenje. I nisam baš siguran da je u Novom Sadu prevoz bolji u odnosu na Beograd, pa čak i ako bi pravili to direktno poređenje. U Beogradu ipak ima delova grada sa dosta solidnom mrežom javnog prevoza gledano u celini. U Novom Sadu sam uvek imao utisak da samo postoje osnovne nužne veze.

Sve ja to razumem @Vinča307, a opet i taj red vožnje postižu samo daleko manjim gužvama u saobraćaju u odnosu na Beograd. Nije do organizacije prevoza toliko. Opet, za grad te veličine intervali su neverovatno mnogo razvučeni, a kad sam god bio, a bio sam mnogo puta u Novom Sadu, evidentne su velike gužve na skoro svim gradskim linijama.
 
Poslednja izmena:
interval jeste ogroman problem, ostao sam u soku kad sam video da im linije u centru grada idu na 20-25 minuta i tamo se samo molim
Bogu da mi ne ode autobus koji mi treba, jer ću se onda nacekati do sledećeg, ali je prednost sto im autobusi dolaze u minut po redu vožnje.

To ti je standard svuda van Beograda, tako je i u Nišu npr.
 
Sinoć se zapalio Strelin Citaro 70201. Naime, on je upalio regeneraciju sinoć i vozač je krenuo za garažu (bio je na 601 gde je i redovan). Na Milošu Velikom mu je izašlo na ekranu POŽAR i on je momentalno zaustavio autobus. Kada mu je otvorio haubu prskalice su već uveliko gasile požar. Trenutno je u Krnješevcima na sređivanju.
 
Sinoć se zapalio Strelin Citaro 70201. Naime, on je upalio regeneraciju sinoć i vozač je krenuo za garažu (bio je na 601 gde je i redovan). Na Milošu Velikom mu je izašlo na ekranu POŽAR i on je momentalno zaustavio autobus. Kada mu je otvorio haubu prskalice su već uveliko gasile požar. Trenutno je u Krnješevcima na sređivanju.
pitam li se šta je uzrok?
 
Ti Citari su na lageru stojali godinu dana i to ih je kratko rečeno uništilo, svaki dan makar jedan upali regeneraciju (ovog 70201 od samog početka to zeza) i to im je ujedno i najveći problem. Na 70202 je čak spržena elektronika, ali popravili su to u Mercedesu.
 
To sto su bili na lageru ne znaci da ih je to uništilo, nego novi dizelaši imaju problem sa tim
 
Da ali ne prija busu stojanje od godinu dana, tako su propali i neki GSPovi autobusi za vreme korone, kao na primer 1316 koji pre i posle onog "lockdown-a" nije bio isti.
 
Pisao ja odavno da se i velikima velike gluposti događaju, al barem je protivpožarni sistem odradio posao. Kvalitetna vozila svakako, al ništa nije danas bez mana, i to onih malo krupnijih. Ne verujem ni ja da ih je lager uništio (nije dobro da vozila stoje, al ipak su bila nova što je bolje nego da stoje duže posle upotrebe), al mi je sad i jasnije otkud da ih Strela kupi. Plaćeni su oni dosta jeftinije vrlo verovatno.
 
Vrh