Ma mogu da uzmu i 50, poenta je da je ovo poraz GSP-a. Još nekoliko godina i neće postojati. To je ovde najveći problem, a ne par meseci vraćanja u 97. godinu.Nekima ovde treba crtati da Strela uzima 23 zglobna Mercedesa Conecto i da prekinu da drame jer je sve ovo privremeno na par meseci.
Kako su onda pobedili na tenderu ako nemaju adekvatna vozila, i da li se zna ko je još učestvovao na istom?Nekima ovde treba crtati da Strela uzima 23 zglobna Mercedesa Conecto i da prekinu da drame jer je sve ovo privremeno na par meseci. Veliki je napredak samo to sto je juče 601 u sred špica išao tačno po redu vožnje i naši vozači su imali čak po 15 minuta lufta, dok su vozači iz Sri Lanke stizali knap jer se još nisu uhodali. Dok Gsp-a se ne zna ko kad ide, jedan juri kao lud da uhvati vreme, drugog boli uvo i kasni samo tako, treći namerno kasni da bi posle krstio krugove, dok su Streli sada zabranili da krati krugove i moraju da ostvaruju polaske sa ovom povećanom tiražom
Potez 600 u 21. veku mislim da Lasta nije nijednom držala sem u prvoj polovini 2016. kada su im privremeno date sve linije sem 601И Ласта је из истих разлога срозана, а прво је она држала тај потез.
Slažem se. Mislim da potez 700 ima najviše šansi da bude sledeći privatizovan i konačno time mogu da stave katanac na pogon Zemun.Strela ovde neće stati. Videćete sve sredinom sledeće godine, ići će još jedan potez njima.
Zato sto se gradu žurilo da preda potez 600 i lepo su unapred namestili ugovor da u prvih 6 meseci zglobna vozila možeš zameniti sa solo, a onda tu moraju biti nova zglobna vozila. Kada kupujes nova vozila, naročito od renomiranog proizvodjaca ti moraš da čekaš tu isporuku neko vreme jer nije to Higer pa da sklepa buseve za 6 meseci. A ne znam šta se čudite za Gsp? Gde su nova vozila za Zemun koji se raspada, plus da ne govorim o tome što što se raspali Higeri plaćaju 200k evra po komadu, a Bmc skuplje nego Solaris, gde se očigledno nameštaju tenderi da bi se neko ugradio i onda je iznenadjenje sto Gsp propada i sto im sve linije uzimaju privatnici. Ako će privatnik da kupuje vozila kao Strela i da ista čisti i održava, što se mene tiče nek uzmu slobodno još linija Gsp-u jer to je državna firma i tu nikad ništa neće moći da funkcioniše kako treba, a znam zašto to pričam o drzavnoj firmi.Kako su onda pobedili na tenderu ako nemaju adekvatna vozila, i da li se zna ko je još učestvovao na istom?
Lako je kurcirati se na potezu 600, sve ravno nema da lomiš bus, što se ne otimaju da uzmu poteze 300 i 400?
Обзиром да на потезу 700 већину чине зглобна возила, предаја приватницима тог потеза би била добра идеја, а можда чак и 15 и 73 да преузму уз то. Лично мислим да би се возила рационално поделила, где зглоб, где соло. Не бих изоставио ни потез 100 (уз 43 и 96). Ако Стрела има могућности за ове подухвате (возила, возаче, новчана средства...), а колико сам разумео, има, ово би била важна револуција у градском превозу у Београду, а можда чак и пресудна за наредних неколико година.Slažem se. Mislim da potez 700 ima najviše šansi da bude sledeći privatizovan i konačno time mogu da stave katanac na pogon Zemun.
Samo je 706 i 73 zglob (mada i tu znaju da upadaju često solo), sve ostalo je pretežno 80% solo čak i linija 15 negde bude pola pola što je porazavujce, tako da ne bi se tu nista promenilo drastično ljudi su navikli da se guraju u pretrpanim Higerima, jedino bi prevoz bio deset puta kvalitetniji i znao bi se tačan raspored i red vožnje dok je sad katastrofa.Обзиром да на потезу 700 већину чине зглобна возила, предаја приватницима тог потеза би била добра идеја, а можда чак и 15 и 73 да преузму уз то.
2025 je tender, moja greska
Samo je 706 i 73 zglob (mada i tu znaju da upadaju često solo), sve ostalo je pretežno 80% solo čak i linija 15 negde bude pola pola što je porazavujce, tako da ne bi se tu nista promenilo drastično ljudi su navikli da se guraju u pretrpanim Higerima, jedino bi prevoz bio deset puta kvalitetniji i znao bi se tačan raspored i red vožnje dok je sad katastrofa.U ostalom preko potreban zglob je i na 27e, i 302 pa nema sto je velika sramota, onolika Grocka Kaluđerica i okolna mesta.
Kad vidim 302 ni ne pokusavam da udjem jer znam da će biti gužva katastrofa. A pričao sam o tome da je pogon Karaburma relativno blizu Ustaničke i da bez problema mogu da drže neke polaske na 302Na 302. bi stvarno trebao zglob na nekim polascima... Ono je strašno, Vire noge i ruke a trebaš da se voziš 01h 30min.