Šta je novo?

Privatni prevoznici

На потезу 600 морају да буду претежно зглобна возила пошто је ту главна индустријска радна зона Београда.
 
Nekima ovde treba crtati da Strela uzima 23 zglobna Mercedesa Conecto i da prekinu da drame jer je sve ovo privremeno na par meseci. Veliki je napredak samo to sto je juče 601 u sred špica išao tačno po redu vožnje i naši vozači su imali čak po 15 minuta lufta, dok su vozači iz Sri Lanke stizali knap jer se još nisu uhodali. Dok Gsp-a se ne zna ko kad ide, jedan juri kao lud da uhvati vreme, drugog boli uvo i kasni samo tako, treći namerno kasni da bi posle krstio krugove, dok su Streli sada zabranili da krati krugove i moraju da ostvaruju polaske sa ovom povećanom tiražom
 
25 zglobova stiže u Strelu a priča se da 23 ide na potez 600, mada od vozača čujem da je 16 komada planirano na 601, videćemo svakako uskoro
 
Nekima ovde treba crtati da Strela uzima 23 zglobna Mercedesa Conecto i da prekinu da drame jer je sve ovo privremeno na par meseci.
Ma mogu da uzmu i 50, poenta je da je ovo poraz GSP-a. Još nekoliko godina i neće postojati. To je ovde najveći problem, a ne par meseci vraćanja u 97. godinu.
 
Nekima ovde treba crtati da Strela uzima 23 zglobna Mercedesa Conecto i da prekinu da drame jer je sve ovo privremeno na par meseci. Veliki je napredak samo to sto je juče 601 u sred špica išao tačno po redu vožnje i naši vozači su imali čak po 15 minuta lufta, dok su vozači iz Sri Lanke stizali knap jer se još nisu uhodali. Dok Gsp-a se ne zna ko kad ide, jedan juri kao lud da uhvati vreme, drugog boli uvo i kasni samo tako, treći namerno kasni da bi posle krstio krugove, dok su Streli sada zabranili da krati krugove i moraju da ostvaruju polaske sa ovom povećanom tiražom
Kako su onda pobedili na tenderu ako nemaju adekvatna vozila, i da li se zna ko je još učestvovao na istom?
Lako je kurcirati se na potezu 600, sve ravno nema da lomiš bus, što se ne otimaju da uzmu poteze 300 i 400?
 
Po uslovima tendera imaju pravo da zamene 30% zglobova solo autobusima prvih 6 meseci
 
Наштелован тендер, шта се правимо луди. ГСП је намерно срозан да би у причу ушла Стрела. И Ласта је из истих разлога срозана, а прво је она држала тај потез.
 
Па да, то је после реорганизације кад су Ласту најурили са градских линија. После улеће Ц&ЛЦ прво са зглобовима које је накупио где је год могао (Ик-201 са Златибора чини ми се, сви приватни Ик-218 из Бг, једини зглобни ФАП, Солариси и МАНови са троја врата) а после узимају МАЗове 215.
 
На потезу 600 од 2016 до 2017. радили су Богестрини Соларису Урбино 18 друге генерације, Ракетини ИК201 шалтачи 2-2-0-2, MAN NG313 из MVG и један са шаховницом, Лиази 5256.26, МАЗ 203.077, ФАП А 557.9, Унакршеви ИК218, Кобре прва серија, зглобна Мега, Мазови 215, Мазови 203.069 оригинал из Минска...

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Strela ovde neće stati. Videćete sve sredinom sledeće godine, ići će još jedan potez njima.
 
Strela ovde neće stati. Videćete sve sredinom sledeće godine, ići će još jedan potez njima.
Slažem se. Mislim da potez 700 ima najviše šansi da bude sledeći privatizovan i konačno time mogu da stave katanac na pogon Zemun.
 
Kako su onda pobedili na tenderu ako nemaju adekvatna vozila, i da li se zna ko je još učestvovao na istom?
Lako je kurcirati se na potezu 600, sve ravno nema da lomiš bus, što se ne otimaju da uzmu poteze 300 i 400?
Zato sto se gradu žurilo da preda potez 600 i lepo su unapred namestili ugovor da u prvih 6 meseci zglobna vozila možeš zameniti sa solo, a onda tu moraju biti nova zglobna vozila. Kada kupujes nova vozila, naročito od renomiranog proizvodjaca ti moraš da čekaš tu isporuku neko vreme jer nije to Higer pa da sklepa buseve za 6 meseci. A ne znam šta se čudite za Gsp? Gde su nova vozila za Zemun koji se raspada, plus da ne govorim o tome što što se raspali Higeri plaćaju 200k evra po komadu, a Bmc skuplje nego Solaris, gde se očigledno nameštaju tenderi da bi se neko ugradio i onda je iznenadjenje sto Gsp propada i sto im sve linije uzimaju privatnici. Ako će privatnik da kupuje vozila kao Strela i da ista čisti i održava, što se mene tiče nek uzmu slobodno još linija Gsp-u jer to je državna firma i tu nikad ništa neće moći da funkcioniše kako treba, a znam zašto to pričam o drzavnoj firmi.
 
Poslednja izmena:
Niko da napiše ko je osim Strele učestvovao na tenderu? Isti ti koji su namestili tender za Strelu, su i kupili Bmc i Higere za Gsp i hvalili najvećom kupovinom. Što se održavanja tiče ume Gsp da održava vozila samo kada ih neko to uslovi kao Japanska ambasada za žute Man-ove.
 
Sa Strelom su učestvovali u tenderu Lasta i Lastra, a tender se odnosio na sve prigradske linije u Beogradu
 
Slažem se. Mislim da potez 700 ima najviše šansi da bude sledeći privatizovan i konačno time mogu da stave katanac na pogon Zemun.
Обзиром да на потезу 700 већину чине зглобна возила, предаја приватницима тог потеза би била добра идеја, а можда чак и 15 и 73 да преузму уз то. Лично мислим да би се возила рационално поделила, где зглоб, где соло. Не бих изоставио ни потез 100 (уз 43 и 96). Ако Стрела има могућности за ове подухвате (возила, возаче, новчана средства...), а колико сам разумео, има, ово би била важна револуција у градском превозу у Београду, а можда чак и пресудна за наредних неколико година.

А са друге стране, значајно се повећавају шансе повратка зглобних возила на линијама којима су некада радили, а има бар 10 линија које би могле да се конвертирају одмах.
 
Ja mislim da će Strela uleteti na tender za linije privatnika i da će nekim privatnicima pomrsiti konce na sledećem tenderu 2024, što će mi biti drago jer mnogi privatnici treba da lete iz grada
 
Обзиром да на потезу 700 већину чине зглобна возила, предаја приватницима тог потеза би била добра идеја, а можда чак и 15 и 73 да преузму уз то.
Samo je 706 i 73 zglob (mada i tu znaju da upadaju često solo), sve ostalo je pretežno 80% solo čak i linija 15 negde bude pola pola što je porazavujce, tako da ne bi se tu nista promenilo drastično ljudi su navikli da se guraju u pretrpanim Higerima, jedino bi prevoz bio deset puta kvalitetniji i znao bi se tačan raspored i red vožnje dok je sad katastrofa.
U ostalom preko potreban zglob je i na 27e, i 302 pa nema sto je velika sramota, onolika Grocka Kaluđerica i okolna mesta.
 
Samo je 706 i 73 zglob (mada i tu znaju da upadaju često solo), sve ostalo je pretežno 80% solo čak i linija 15 negde bude pola pola što je porazavujce, tako da ne bi se tu nista promenilo drastično ljudi su navikli da se guraju u pretrpanim Higerima, jedino bi prevoz bio deset puta kvalitetniji i znao bi se tačan raspored i red vožnje dok je sad katastrofa.​
U ostalom preko potreban zglob je i na 27e, i 302 pa nema sto je velika sramota, onolika Grocka Kaluđerica i okolna mesta.
Na osnovu kojih to istraživanja si došao do podatataka da su stanovnici i korisnici poteza 700 navikli na solo vozila i će im nepremostiv problem predstavljati uvođenje zglobnih autobusa, a da stanovnici Mirijeva i opštine Grocka nisu navikli na solo vozila ali da njima neće biti problem da sev naviknu na zglobna vozila?​
 
Na 302. bi stvarno trebao zglob na nekim polascima... Ono je strašno, Vire noge i ruke a trebaš da se voziš 01h 30min.
 
vozio sam se ovim novim elektrobusom na 79, pa mi samo nije jasno zašto je išao 10 km/h? od Podvoznjaka do Batutove smo išli preko 10 min a uopšte nije bilo gužve
 
Na 302. bi stvarno trebao zglob na nekim polascima... Ono je strašno, Vire noge i ruke a trebaš da se voziš 01h 30min.
Kad vidim 302 ni ne pokusavam da udjem jer znam da će biti gužva katastrofa. A pričao sam o tome da je pogon Karaburma relativno blizu Ustaničke i da bez problema mogu da drže neke polaske na 302
 
Vrh