Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ima ih 6 duplih na 601, ali za mesec-dva biće 13-14 komada kad puste nove zglobove
 
Ima ih 6 duplih na 601, ali za mesec-dva biće 13-14 komada kad puste nove zglobove
Mislim da niko nema pravo da se žali na razne gluposti što su pisane kao prvi utisci juče ovde jer čak i da je ceo potez sa solo busevima (a nije), opet bi bio fantastičan prevoz sa mercedes autobusima neuporedivo bolji nego sa gsp, što se mene tice sve pohvale za Strelu.
 
Nije sporno da će Strela raditi dobar posao i da su kvalitetnija vozila, tome svakako treba da se teži.
Problem je u tome što je njima baš fino plaćeno za taj posao, gde se stiče utisak da je možda i GSP mogao to da uradi da je u javno preduzeće uloženo a ne u privatnika. I da GSP nije sistemski srozavan tokom dužeg perioda.. Kako bi samo vozni park izgledao da su uzeti Solarisi umesto BMCa na gas, što je moglo da se uradi.. Pa čak i da je umesto 244 Higera i solo BMCa uzeto i npr 200 kvalitetnijih solo buseva.. Da su plate vozačima podignute ne bismo ni imali toliku fluktuaciju vozača.
Kako Strela, kao relativno mlada i privatna firma, može vozačima da garantuje i nudi tolike plate? Naravno da ce dosta ljudi preći kod njih da radi za veće novce nego u GSP.
 
Opet po ko zna koji put, ljudi probajte da shvatite da nisu problem samo plate. Pa ne rade za piljke ni u GSP-u. Jel 110000 toliko malo baš? Od nove godine ići će to na preko 1000 evra sigurno. Problem je u generalnom nedostatku radne snage. Neka se omogući i nama uvoz i obuka kadrova, pa ćemo i mi kao i Strela. A nabavka vozila je isključivo na Gradu, tako da kako odluče gradski oci, tako će nam biti. Od zaštite prava od strane sindikata, suvišno je govoriti. Sve je to Grad lepo udesio, plus namestio toliki posao za, do juče, potpuno marginalnu firmu.
 
Да се надовежем само да је Стрела добила тендер у Крагујевцу заједно са Вуловићем.
 
Mislim da niko nema pravo da se žali na razne gluposti što su pisane kao prvi utisci juče ovde jer čak i da je ceo potez sa solo busevima (a nije), opet bi bio fantastičan prevoz sa mercedes autobusima neuporedivo bolji nego sa gsp, što se mene tice sve pohvale za Strelu.
Objasnio sve, jedino je čudno i nelogično zašto su stavili 6 Citara na 601 koja ima najviše putnika, a nijednog trovratnog Conecta, a iste su stavili na ostale linije poteza 600 koje imaju manje putnika. Očekivao sam na 601 zglobne Conecto, solo Conecto, Cobre i Solarise
 
Opet po ko zna koji put, ljudi probajte da shvatite da nisu problem samo plate. Pa ne rade za piljke ni u GSP-u. Jel 110000 toliko malo baš? Od nove godine ići će to na preko 1000 evra sigurno. Problem je u generalnom nedostatku radne snage. Neka se omogući i nama uvoz i obuka kadrova, pa ćemo i mi kao i Strela. A nabavka vozila je isključivo na Gradu, tako da kako odluče gradski oci, tako će nam biti. Od zaštite prava od strane sindikata, suvišno je govoriti. Sve je to Grad lepo udesio, plus namestio toliki posao za, do juče, potpuno marginalnu firmu.
IMG_9901.jpeg
 
Vozača če biti svuda tek kada se plata ustali na nekom pristojnom iznosu, a ne da se svaki put intervenrno povećava da gasi požar i sprečava masovnije odlaske.
Za sada su privatne firme smislile rešenje da ih ne košta mnogo više. Ono je privremeno i neće dugo trajati i otići će ti ljudi dalje i na kraju će se opet ovde ljudi morati da plate. Samo, do tada ovde više neće biti ljudi (naših)!
 
Нема људи ни у једној привредној грани, Браник. Џаба плате - фале радници. Ем се немало деце, ем се исељавало, па се још бирала и "лака" занимања... За коју годину, већина возача у Београду биће странци. Деда ми је неко време живео у Еслингену код Штутгарта шездесетих, и још тада су у том месту искључиво Турци возили аутобусе.
 
Ja se bojim da će i ovi stranci otići dalje, da sa ovakvim parama, ni njima nećemo biti interesantni
 
Наравно да ће отићи, већ смо имали оне индусе који су продужили ка западу, а прошле године сам упознао кубанку која планира за Шапанију. Ретко коме је добар баш систем.
 
Реално да су поклонили Икарбус МАНу, само да склапају аутобусе од делова који дођу са стране, било би боље од пропасти коју је доживео.
 
Иде у гаражу или крати, што је нормална ствар код ДМВ дисплеја.
 
Mislim da niko nema pravo da se žali na razne gluposti što su pisane kao prvi utisci juče ovde jer čak i da je ceo potez sa solo busevima (a nije), opet bi bio fantastičan prevoz sa mercedes autobusima neuporedivo bolji nego sa gsp, što se mene tice sve pohvale za Strelu.
Nisu gluposti ako vise ne mozes da proveris kada ti dolazi bus.
I to sto neko proverava,ne proverava da bi znao da li da ceka 5 ili 10 minuta,nego da bi uskladio sa sledecom linijom...ta informacija mnogo znaci.Trenutno je situacija takva da kod Sava centra nemas informacije ni za 601 ni za liniju 860...juce u spicu 860i SOLO...cak i na 711 je bio solo u spicu,polazak 16:30...611 moram da dodam,danas sam video dva zglobna,ali treba jos...Dakle,trenutno je situacija da u spicu imamo sve solo buseve od NBG ka Dobanovcima,Ugrinovcima(nejasno mi je to za 711 sta ce biti,otkud tamo privatni prevoznik?),Obrenovcu,Baricu...ako je to bolje nego sto je bilo....Neka me neko ispravi za 860 liniju...da li ce biti novih zglobnih?

I na kraju,kada neko napise,da ce biti bolji prevoz jer su ubaceni novi busevi....da,kao vozac koji je promenuio nekoliko automobila,slazem se da novije vozilo sigurnije,lakse za vozaca,itd....ali koliko znam,mojim suvozacima je uvek isto bilo,sedi i vozi se....te tako sprovedite anketu u 601 ili 860 u spicu,i pitajte ih da li im nesto znaci sto je novo solo bus,i sto vise jedni drugima na ledji,glavi,ili im vise znaci da je stariji bus,ali zglobni i da imaju vise mesta.
Isto tako pitajte bilo koga sa npr Ledina da li bi vise voleli novi solo bus na 601 i da placaju kartu ili malo stariji bus,pa i da malo iskace iz reda voznje,ali da ga ne placaju.
 
На 711 је ишла прекоманда. Само зависи са које линије. Које марке је аутобус био?
 
Vrh