Šta je novo?

Privatni prevoznici

Biće još, to je za pocetak, uzeće 12 vozila, al neće biti sve manovi, uzimaju i solo scanie. Ovaj jedan je sajamski primerak i prešao je samo 8000km
 
Kako će se uskoro videti koliko je održavanje važnije od firmiranog proizvođača. Zvao se autobus akia, maz, man ili skania, ako majstori u garaži nisu pritegli točkove, na liniji će otpasti.
Sačekajmo
 
Први пут видим Волвоа од фирме Институт Винча
20231013_071200.jpg
 
Ovo je onaj što je sklapan u Železniku. Megabus.
 
Могуће да је заменио неки од Тамова које имају.
 
Evo priča o njemu:
On se prodavao za 12.000€ koliko se sećam.
 
U Srbiji se može naći turistička BOVA za 25,000 €, brat bratu ova Mega plafon 12,000 € i to ako je u "top stanju", odrao ih za sve pare.

Možda je imao dojavu da neće niko da se prijavi, pa im je šurnuo tu cenu, tenderi su čudo ovde.
 
Опет 4000, за те паре се продају камиони стари 30 година и више.
 
Kako će se uskoro videti koliko je održavanje važnije od firmiranog proizvođača. Zvao se autobus akia, maz, man ili skania, ako majstori u garaži nisu pritegli točkove, na liniji će otpasti.
Sačekajmo
Upravo to, a liazi koji su bili na lošem glasu su kod Sage trans bili utegnuti maksimalno i posle 10 godina, kao prvog dana. A taj bus instituta radi već duže vreme, verovatno kad su ga povukli iz saobracaja u gradu
 
Eto, kako se vremena menjaju, a naš progres ide u rikverc.
Nije tako dalelo vreme kada je Institut u Vinči uz Mašinski fakultet bio nosilac posla za projektovanje domaćeg autobusa.
Prva takva čeda napravljena su u Priboju, dok FAP još imao svoje noge i mogao da stoji na njima, a postali su deo voznog parka Instituta uz tada već vremešne A190 iz TAM.
A sad dođosmo da za skupe pare kupuju islužena vozila iz gradskog saobraćaja.
Slika i prilika našeg stanja danas.
Ko razume, shvatiće.
 
Да. Видео сам га прошле недеље.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
To je možda jedini u Srbiji koji radi. Ne pamtim kad sam video poslednji put taj autobus
 
Vrh