Dragi forumaši, večeras ću vam predstaviti malo detaljnije sve autobuse koji su došli u privatnu prevozničku firmu “Strela”, čija vozila će biti od 01.11. angažovana na obavljanju prevoza na linijama poteza 600 koje će preuzeti od GSP-a.
Guleryuz Cobra GD 272LF (Ecoline 12)
Što se tiče Cobri, svih 22 komada pogoni Mercedesov OM 936 LA motor od 300 konjskih snaga, Euro 6 norme, uparen sa šestostepenim ZF automatskim menjačem, može da razvije snagu od 300 konjskih snaga.
Bitno je napomenuti da se od 22 komada ovih autobusa, medjusobno razlikuje njih nekoliko od ostatka. Naime, nekoliko primeraka, uzeto je sa lagera i vidno se esterski razlikuje od onih koji su redovno poručeni.
Lageraši se spolja razlikuju po velikim crvenim retrovizorima, konfiguraciji vrata 2-2-0 (dvovratni su), dok se u enterijeru razlikuju po konfiguraciji sedišta, pa tako zbog nedostatka trećih vrata možemo u zadnjem delu autobusa naći red sedišta koji je postavlje u stranu. Takodje, Lageraši u enterijeru imaju bele šipke i drugačiji tapacir sedišta od ostalih, dok je broj sedišta svima isti i iznosi 27 mesta. Bitno je napimenuti da medju sobom, Cobre nemaju istu kolor-šemu, te je par primeraka ofarbana u crveno-krem šemu, dok je ostatak (većina) ofarbana u full crvenu. To može dati neki nagoveštaj da neće sve Cobre završiti u beogradskom saobraćaju, i ako će one možda u startu sve biti puštene u isti.
Neke su već puštene na 860VP.
Guleryuz Cobra GD 272 LF by
Conecto NS, on Flickr[/URL]
Guleryuz Cobra GD 272LF by
Conecto NS, on Flickr
Mercedes Benz Conecto i Conecto G
U Strelu je stiglo i 10 solo Mercedesa Benza Conecta. Nema neke preterane razlike u odnosu na zglobnu braću koja je u dobrom broju prisutna veću ovoj firmi, a koja ovaj dobro oprobani model ponovo očekuje krajem godine, i reč je o 23 zglobna primerka ovog modela, a koja se neće razlikovati od prethodne serije.
Što se tiče nove solo serije, njih pogoni šestocilindrični Mercedes-Benz OM 936 koji izvlači 220 kW (299 KS) iz 7,7 litara zapremine motora i obezbeđuje obrtni moment od 1.200 Nm. (Buduće) zglobne Conecte pokretaće OM 470 sa zapreminom motora od 10,7 litara i snagom od 265 kW (360 KS) i obrtnim momentom od 1.700 Nm.
Zanimljivo je da su tapaciri identični kao u prethodno naručenoj seriji Intoura koja saobraća od prošle godine, a koje se nalazi i u sada novo naručenim Intourima. Za mene vrlo lep tapacir i voleo bih da se on nalazi u svim Strelinim autobusima. Konfiguracija vrata je 2-2-2 a konfiguracija sedišta tipična za trovratnu verziju, 29 mesta.
[/url]