Šta je novo?

Privatni prevoznici

Да се исправим носи ознаку 45907. Само нек су оне олупине од Мазова склонили.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Bamiron konačno pustio u saobraćaj jednu od dve Kobre koje su stigle pre 2/3 meseca. Nosi direkcioni broj P42035.
Inače stiže još novih Kobri za privatnike. Juče su u Beograd stigle 3, a evo i nekoliko slika iz fabrike u Turskoj koje datiraju iz januara meseca ove godine.
323445772_710541653796762_4963033308918442931_n.png
321956449_1297486717718992_4801879355273172032_n.png
323055634_1114951912526256_289263628754682407_n.png
 
Bamiron konačno pustio u saobraćaj jednu od dve Kobre koje su stigle pre 2/3 meseca. Nosi direkcioni broj P42035.
Inače stiže još novih Kobri za privatnike. Juče su u Beograd stigle 3, a evo i nekoliko slika iz fabrike u Turskoj koje datiraju iz januara meseca ove godine.
Te 3 Kobre idu u Sagu umesto Mazova 2013. godište.
 
Неће цео јер ће још увек радити Мазови 2017. на оба потеза.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Возачу приватног превозника на линији 511 који ме је јутрос око 10 окупао од главе до пете на тротоару код Чукаричког рукавца (између пасареле и семафора) желим исто такво купање. Исто желим и свим његовим колегама који раде то исто (нпр. возач са линије 56 који је окупао девојку која је чекала на семафору). Исто желим и онима који су одговорни за одржавање тог дела Радничке.
 
Nema to veze sa Radničkom ulicom. Tako je svuda po gradu kada padne sneg.
 
Није свуда тако већ тамо где не функционише систем за одводњавање коловоза. С друге стране улице (према Бановом брду) је боље стање. Постоји сличан проблем и у Пожешкој, али те неће окупати до главе, већ само до колена, а и имаш где да се склониш. У Радничкој немаш где да се склониш.
 
To što ne postoji zaklon je jedno, a to koliko rade odvodi, je drugo. I to sa odvodima nema mnogo veze sa time koliko će te količinski okupati, zato što to zavisi i od toga koliko je snega palo, pa se tako dešava da i tamo gde su odvodi prohodni, da te okupaju sa snegom, jer se isti ne otapa toliko brzo da može da se sprovede u slivnike pre nego li kola, kamion ili vozilo gradskog prevoza prođe.​
 
Није ме окупао снег већ вода од претходно отопљеног снега. Уз ивичњак се формирало језерце које није имало где да отекне очигледно услед неодржавања система за одводњавање и формираних колотрага.
 
Mislim da Sole hoće da kaže da je ceo Beograd u raspadu čim padne kiša ili sneg. Što jeste istina. U zadnjih 10 godina, ovo je nažalost postao jedan pretežno grozan i nehuman grad čak i u suvim uslovima. A tek kada nešto pada, bude još gore. Već opičeni vozači postaju još bolesniji, trotoari postaju kaljuge, kolovozi po kojima se hoda (zbog razbacanih automobilčina na javnim površinama) postaju reke štroke, baruštine svuda, ivičnjaci, stubovi, sve se to kruni i izvaljuje iz ležišta...

Naravno, svi problemi materijalističko-finansijske prirode bi bili mnogo lakše za podnošenje pa i za rešavanje da mnogi ljudi nisu đubrad. Što ovi što prskaju, što ovi što parkiraju, što nadležni koji ne rade svoje poslove.
 
Ne pada sneg da pokrije breg...
Čim dođe do bilo kakve neuobičajane situacije, svi sistemi nam pucaju po šavovima.
Ne dao nam bog neku ekstremnu.
Da je bilo snega kao u Užicu, videlo bi se koliko autobusa nema gume
 
@branik @Bender Rodriguez @Nikola NS

Kada god padne sneg, uvek nas iznenadi, uprkos najavama da su sve službe u pripravnosti da čekaju prvu pahulju da krene da se spušta iz oblaka. Nevezano za stanje voznog parka, mnoge linije budu skraćene ili preusmerene, zato što su sve one "ko zapeta puška" spremne istitucije imale toliko posla da nisu stigle da uklone sneg / led sa kolovoza, nekada i da uklone polomljene grane i / ili stabla po kolovozu i trotoarima usled težine padavine koje su se nakupile, a tu je nepravovremeni izlzak vozila - grejača kontaktne mreže... A čak i tamo gde je sneg kao uklonjen, ili nije još uvek stigao do slivnika, ostane ga u dovoljnoj širini na kolovozu da ga vozila potkače točkovima i bacaju kao da si aktivirao crevo za gašenje požara, pa ti jedino pomaže da ako imaš sreće, skloniš se iza kioska ili stajališne nadstešnice sa zadnje strane, obzirom na brzinu kojom se kreću. Lično mi se više puta po raznoraznim delovima grada ovo desilo, jer vozači jednostavno nemaju tu svest o tome da to što rade nije prijatno za ljude na trotoarima, a još manje imaju svest da time mogu da ugroze i druge učesnike u saobraćaju, ali i sami sebe.

Kada padne kiša, obzirom na to kakve su u poslednjih desetak godina, imamo sve češće situacije da i oni najčistiji slivnici nisu u stanju da prime enormnu količinu voze, a onda kada kiša stane, ista situacija kao sa snegom, i tako sve dok majka priroda ne osuši ulične vodotokove.

U prvom slučaju može da se reaguje i da se izbegnu "kupanja" ljudi, dok si u drugom slučaju prepušten na milost i nemilost vozača. Lično, uvek se prijatno iznenadim kada vidim vozača koji namerno vozi sporije (mislim na obe situacije) kako ne bi "bacali" vodu na kolovoz. A onda obavezno mora da se nađe neki "pajser(i)" koji će da trubi obzirnom vozaču, jer koči druge učesnike u saobraćaju.​
 
a ja sam imao situaciju juče gde sam kolima vozio ka hramu u Bulevaru Oslobodjenja u desnoj traci, a u suprotnom smeru odozgo se spuštala 31. Naravno u srednjoj traci. Šta je problem? problem je taj što je bila nedelja, i žive duše nije bilo u 8 ujutru kada sam išao, a on namerno točkovima išao po bljuzgi umesto da je točkove usmerio na već napravljene put bez snega, i to je tako letelo skroz do šina, ja sam skroz na šine otišao i sve jedno me je zasuo bljuzgom i ko zna kakvim kamenjima.... Što je moglo i da mi polomi staklo...
 
Lekonova Cobra P40746.

Imala je udes pre nešto jače od godinu dana na 47 u kom je nažalost poginula jedna osoba, dok je još i bila glanc nova. Vraćena je u saobraćaj krajem prošle godine, vidi se da je stavljana nova prednja maska jer je prefarban i Cobrin znak. Zanimljivo je da, i ako je udarac bio užasno jak, šoferka nije pukla, ali je komplet reparirana desna strana prednje stene gde je i auto udario. Sada je redovnjak na 7/37 ako se ne varam, nema ni 20k predjenih. Odlična mašina. 🙂

Cobra GD-272LF by Conecto NS, on Flickr
 
Ta kobra nije imala udes pre godinu dana,već pre nekoliko meseci tacnije 15.10.2022 nije na 47 već 37…
 
Hvala na ispravci. Meni sve nešto u glavi da je to bilo na prošlu jesen, a ne ovu…🙃
 
Prošle jeseni nije ni postojala🤣,ova kobra je iz novije serije stigle prošle godine P40743-P40750,a kobre iz 2021.godine su P40736-42
 
Lekonova Cobra P40746.

Imala je udes pre nešto jače od godinu dana na 47 u kom je nažalost poginula jedna osoba, dok je još i bila glanc nova. Vraćena je u saobraćaj krajem prošle godine, vidi se da je stavljana nova prednja maska jer je prefarban i Cobrin znak. Zanimljivo je da, i ako je udarac bio užasno jak, šoferka nije pukla, ali je komplet reparirana desna strana prednje stene gde je i auto udario. Sada je redovnjak na 7/37 ako se ne varam, nema ni 20k predjenih. Odlična mašina. 🙂

Cobra GD-272LF by Conecto NS, on Flickr
Ako pogledamo sva vozila u BG-u, Kobra je zlato. Od prve generacije su moćne i odlične.
 
Prinove kod privatnih prevoznika:
Saga Trans:

Guleryuz Cobra GD-272-LF:
P41339, P41340, P41341

Takođe najverovatnije P41323 i P41324 su sad P45806 i 45807 odnosno prešli na potez 500.

Trans Jug:
Otokar Kent C:
P42627 i P42628

P42617 i P42618 su sad P45907 i P45908 odnosno prešli na potez 500.

Uz ovaj post prilažem sliku P42628 lošijeg kvaliteta jer sam slučajno naleteo na njega.
20230302_171202.jpg
 
Jedna Sagina Kobra je na 534.
Ne videh garazni br.U svakon slucaju lepo osvezenje na linij.
 
Vrh