becks89":86k08l2j je napisao(la):
Došli ste do računice od 150.000 godišnje po vozilu, informisani majstor, koji se pronašao uvređen, kaže dodatno se plaća klima na godišnjem nivou, moje pitanje je koliko je to + godišnje?
Jel 20.000e godišnje dodatno, ako ima klimu? To je 1700e mesečno.
Rekli smo da 150.000 dođe nov iz Ikarbusa autobus, dakle godinu dana radiš da otplatiš autobus. A jedina zarada je ova razlika u klimatizovanom vozilu, koje ide preko cifre od 150.000 godišnje. U tu razliku koju pravi klimatizovan auto, uračunaj gorivo, platu vozača, amortizaciju, kvarove.
Pa još jednom da postavimo pitanje, koliko je to dodatno plaćeno klimatizovano vozilo, da možemo preciznije da izračunamo tu isplativost.
Pa vidi @becks89
I ja cu da kupim 200 autobusa, ako cu da bez pare i dinara za godinu dana da ih otplatim, podmirim sve troskove i imam minimalni profit.
Jer po toj tvojoj racunici, ja cu u naredne 4 godine zaraditi za jos 4 autobusa (ovaj sam otplatio u prvoj godini
)
No ekonomija ipak nije bas takva kako 'mali perica' zamislja.
Pa posto se vozilo ili kupuje od prethodne akumulacije kapitala (sopstvena sredstva), ili na visegodisnji llizing ili kredit, "gazdama" kad namire gorivo, mazivo, delove i osoblje, ostaje sasvim dovoljna zarada.
Jedino gde su privatnici u nepovoljnom polozaju u odnosu na GSP je ta praksa da grad ili kupuje vozila ili dotira poslovanje preduzeca.
Mada bi i tu trebalo izvuci matematicko uporedjenje broja vozila i polazaka i uplata iz budzeta, u odnosu na placanja privatnim prevoznicima po danu.
Onda bi imali jasnu sliku.
Sto se tice "krseva" ma koji bili, a bez obzira sto se i sam u njima (silom prilika) vozim, tvrdim da su predobri u odnosu na stanje saobracajnica po kojima se voze, ali jos vise u odnosu na odnos putnika i ne placanje usluge prevoza. Bolje ne zasluzujemo (pa me mrzite koliko god hocete
)
Sent from my LG-D320 using Tapatalk