Šta je novo?

Privatni prevoznici

Danas u stampanom izdanju "Vecernjih Novosti" ima clanak da potez 500 preuzimaju privatni prevoznici...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Odložena sednica Skupštine grada zakazana za 7. jun

Sednica Skupštine grada Beograda koja je trebalo da se održi u sredu 7. juna je - odložena.
- Zbog potrebe da se Predlog plana generalne regulacije građevinskog područja, celina XX, koji obuhvata gradske opštine Grocka, Palilula, Zvezdara i Voždovac (naselja Kaluđerica, Leštane, Boleč, Vinča i Ritopek), dodatno usaglase sa zaključcima proisteklim iz javne rasprave i sugestijama Sekretarijata za urbanizam, kao i da se unesu predložena poboljšanja u predloženi tekst Odluke o usvajanju projekta javno-privatnog partnerstva u obavljanju komunalne delatnosti javnog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda (potez 500 + 91 i 92), predsednik Skupštine Beograda Nikola Nikodijević obavestiće odbornike da se sednica Skupštine grada, zakazana za 7. jun ove godine, odlaže - saopštili su iz Sekretarijata za informisanje grada Beograda.

izvor: blic

Potez%20500_zpstvzzlsnr.jpg
 
Najverovatnije ce ldm unacop I knezevic trans na linije poteza 500, sem ako dodje do neke promene..
 
kruuki":3w3h7j92 je napisao(la):
Danas u stampanom izdanju "Vecernjih Novosti" ima clanak da potez 500 preuzimaju privatni prevoznici...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Najavih ovo pre nekoliko dana.
'Moj izvor' tvrdi da su privatni prevoznici sa poteza 600 nezadovoljni i trazili potez 500.
Koliko je sve to tacno, ostaje jos da vidimo.
Najdzel":3w3h7j92 je napisao(la):
Najverovatnije ce ldm unacop I knezevic trans na linije poteza 500, sem ako dodje do neke promene..


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki to se priča već mesecima.
Transprodukt je još krajem aprila nabavio - platio autobuse za potez 500.
Nagradno pitanje ko će to da vozi ?
 
Pa ako su nezadovoljni sto voze kad im je tako lose i kako to gsp nije preuzeo potez 600jos uvjek
I sto u potez 500 racunaju linije 91 i 92 sto im onda ne dodaju peticu ispred.Zasto se ne pritegne gsp
 
8,2 mil evra godišnje za 55 autobusa. Mesečno 683 333,33 evra i u proseku 12 424 evra po vozilu. Lep posao.
Koliko košta GSP ?
 
8 200 000€÷ 55 autobusa = 149 000 € po autobusu toliko kosta jedan solo autobus ikarbusa
 
Рај за Транспродукт, Луи, Кнежевића, ЛДМ, Унакоп, Банбус, Линеу и Беобус.
 
Jos kad bi vratili 504 na staru trasu do Miljakovca 3 da bude i tim ljudima od koristi.. :/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456678#p456678:3eo5pdvg je napisao(la):
direktor » 07 Jun 2017 06:58 pm[/url]":3eo5pdvg]8 200 000€÷ 55 autobusa = 149 000 € po autobusu toliko kosta jedan solo autobus ikarbusa
Sjajno plaćen posao, dakle godinu dana radiš za nov autobus, a gde je gorivo, gde je amortizacija, održavanje, plaćanje radnika, klima, ostali troškovi?
Jel još ima nešto nejasno, zašto se nabavljaju poluproizvodi od Maza, Akie i slično?
 
Klima se dodatno plaća. I to debelo.
A retko kad i da radi.



Operating Costs

In addition to paying for the bus, transit agencies have to pay to operate the bus. Usually we talk about the operating cost per revenue hour - how much does it cost to drive a bus in service for one hour? Some examples of operating costs include New York City ($172.48 for bus and $171.48 for subway); Los Angeles ($124.45 for bus, $330.62 for the Red Line subway, and $389.99 for the light rail lines); Honolulu ($118.01); Phoenix ($92.21); and Houston ($115.01 for bus and $211.29 for light rail).

https://www.thoughtco.com/bus-cost-to-p ... te-2798845
 
Како је могуће да се то приватницима исплати а ГСП-у не?
 
Па лепо, ГСП шаље кршеве на тим линијама а приватници ће слати колико-толико нормална возила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456847#p456847:7grjo0wl je napisao(la):
Боре » 08 Jun 2017 05:29 pm[/url]":7grjo0wl]Како је могуће да се то приватницима исплати а ГСП-у не?
Zato sto GSP nema pouzdana vozila kojima sa sigurnoscu moze da obavi sve polaske u toku dana. Cim se ne obave polasci, em sto gube kilometre, a pretpostavljam da dobijaju i penale za to. A potez 500 mahom drzi Kosmaj (ako ne i sve), a znamo kako je tamo. Ista situacija je i sa potezom 600 i Zemunom, nece jos dugo biti pod GSPom.
Privatnici sa druge strane nemaju toliko istaknut problem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456882#p456882:b9q452mw je napisao(la):
marrecar » June 8th, 2017, 8:05 pm[/url]":b9q452mw]A potez 500 mahom drzi Kosmaj (ako ne i sve), a znamo kako je tamo. Ista situacija je i sa potezom 600 i Zemunom, nece jos dugo biti pod GSPom.
dopuna:
Linije 511 , 521 , 551 , 552 i 553 drži NBG.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456675#p456675:3nbsk0zq je napisao(la):
Žika » Sre Jun 07, 2017 6:50 pm[/url]":3nbsk0zq]8,2 mil evra godišnje za 55 autobusa. Mesečno 683 333,33 evra i u proseku 12 424 evra po vozilu. Lep posao.
Koliko košta GSP ?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=456678#p456678:3nbsk0zq je napisao(la):
direktor » Sre Jun 07, 2017 6:58 pm[/url]":3nbsk0zq]8 200 000€÷ 55 autobusa = 149 000 € po autobusu toliko kosta jedan solo autobus ikarbusa

Za te pare su mogli gradskoj firmi znači GSP da kupe nova vozila i imali bi kvalitetan prevoz. Ovako ostaje da pare daju privatnicima kako bi oni sebi kupili vozila i sa njima zarađivali. I pri tom izrabljivali vozače / ostalo osoblje.
 
Koliko to majstore košta ta klima, 20.000e po autu?
Nek je 20.000e godišnje, to ti je jedina zarada, to je 1700 mesečno, budući da sa godšnjom vrednošću ugovora otplaćuješ vozilo, ostaje ti 1700 za plate, gorivo, održavanje, zamenu delova. On može da zaradi, samo ako kupi Maz, pa mu ostane jedno 40-50.000 u džepu u startu.
 
Kondukteru , samo malo pojasni pitanje.
Ugradnja klime, nadoknada za rad klime kada je to naređeno ili nešto treće ?
 
Došli ste do računice od 150.000 godišnje po vozilu, informisani majstor, koji se pronašao uvređen, kaže dodatno se plaća klima na godišnjem nivou, moje pitanje je koliko je to + godišnje?
Jel 20.000e godišnje dodatno, ako ima klimu? To je 1700e mesečno.
Rekli smo da 150.000 dođe nov iz Ikarbusa autobus, dakle godinu dana radiš da otplatiš autobus. A jedina zarada je ova razlika u klimatizovanom vozilu, koje ide preko cifre od 150.000 godišnje. U tu razliku koju pravi klimatizovan auto, uračunaj gorivo, platu vozača, amortizaciju, kvarove.
Pa još jednom da postavimo pitanje, koliko je to dodatno plaćeno klimatizovano vozilo, da možemo preciznije da izračunamo tu isplativost.
 
Ko je uvređen majstor ?
Piše dodatno se plaća klima nigde se ne pominje na godišnjem nivou.
Info koji imam od pre dve godine da su dobijali po 10 000 dinara dnevno kada postoji naredba za uključivanje klime. Ne godišnje.
Info sam dobio od vozača čijom krivicom autobus nije radio u letnjem periodu i gazda mu je predočio koliko gubi.
Ako imaš tačniju informaciju slobodno iznesi.
 
becks89":86k08l2j je napisao(la):
Došli ste do računice od 150.000 godišnje po vozilu, informisani majstor, koji se pronašao uvređen, kaže dodatno se plaća klima na godišnjem nivou, moje pitanje je koliko je to + godišnje?
Jel 20.000e godišnje dodatno, ako ima klimu? To je 1700e mesečno.
Rekli smo da 150.000 dođe nov iz Ikarbusa autobus, dakle godinu dana radiš da otplatiš autobus. A jedina zarada je ova razlika u klimatizovanom vozilu, koje ide preko cifre od 150.000 godišnje. U tu razliku koju pravi klimatizovan auto, uračunaj gorivo, platu vozača, amortizaciju, kvarove.
Pa još jednom da postavimo pitanje, koliko je to dodatno plaćeno klimatizovano vozilo, da možemo preciznije da izračunamo tu isplativost.
Pa vidi @becks89
I ja cu da kupim 200 autobusa, ako cu da bez pare i dinara za godinu dana da ih otplatim, podmirim sve troskove i imam minimalni profit.
Jer po toj tvojoj racunici, ja cu u naredne 4 godine zaraditi za jos 4 autobusa (ovaj sam otplatio u prvoj godini ;) )
No ekonomija ipak nije bas takva kako 'mali perica' zamislja.
Pa posto se vozilo ili kupuje od prethodne akumulacije kapitala (sopstvena sredstva), ili na visegodisnji llizing ili kredit, "gazdama" kad namire gorivo, mazivo, delove i osoblje, ostaje sasvim dovoljna zarada.
Jedino gde su privatnici u nepovoljnom polozaju u odnosu na GSP je ta praksa da grad ili kupuje vozila ili dotira poslovanje preduzeca.
Mada bi i tu trebalo izvuci matematicko uporedjenje broja vozila i polazaka i uplata iz budzeta, u odnosu na placanja privatnim prevoznicima po danu.
Onda bi imali jasnu sliku.

Sto se tice "krseva" ma koji bili, a bez obzira sto se i sam u njima (silom prilika) vozim, tvrdim da su predobri u odnosu na stanje saobracajnica po kojima se voze, ali jos vise u odnosu na odnos putnika i ne placanje usluge prevoza. Bolje ne zasluzujemo (pa me mrzite koliko god hocete :D )

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh