Šta je novo?

Privatni prevoznici

I
Ozbiljno su se obrukali sa 57 i narusili ugled firme. Ako ne žele da odrzavaju liniju kako treba, onda nek se povuku sa iste i onda konzorcijum ima rok od 48 sati da sekretarijatu dostavi koji će prevoznik preuzeti liniju, a ako se to ne desi, liniju preuzima Gsp.
Svaka čast za vas koji se borite za to da vam liniju dovedu u red.
I na 49 se obrukali ,šalji neke mazeve krševe,dok je Knežević bio i M&M ,barem su lepo održavali vozila na liniji
 
Pisao je ovde jedan dečko koji je tražio posao vozača uslove u firmama.
Uslove koje Strela nudi su daleko od korektnih.
Niš Ekspres (iznenađujuće) nudi najkorektnije uslove rada sudeći po onome što nam je preneo.
Nudi turažu od 40min. Gde te tera ako nema guzve da obrnes sve. To je za beneficiju, da nadoknadi.
 
I

I na 49 se obrukali ,šalji neke mazeve krševe,dok je Knežević bio i M&M ,barem su lepo održavali vozila na liniji
Osim što je sekretarijat ažurirao red vožnje na 57, ništa se drugo nije promenilo. I danas vozi maz na čijem dispeju piše garaža, a na papiru 57, bez ikakvog traga na aplikaciji.

Zanimljivo je da je Transprodukt drugog-treceg dana nakon što je preuzeo liniju, slao 1 maza i 1 novije vozilo, kojem je radio displej u fulu, ali ni to novije vozilo, koje je vrlo brzo povučeno sa trase i zamenjeno drugim mazom, nije bilo vidljivo na aplikaciji.

Nadam se da će ovaj prevoznik snositi sve zakonske posledice, a ako se ovo stanje uskoro ne popravi, treba uključiti medije.
 
Ne koristim liniju 50, ali po stajalištima vidim da je katastrofalno stanje i na ovoj liniji. Prvi autobus za 30 - 35' (10-15 stanica) i tako već nekoliko dana. Ili Banbus fusari sa polascima ili ni oni nisu vidljivi na aplikaciji, a posebno je pitanje kako je i zašto sekretarijat uopšte i dozvolio da se tako veliki broj neobeleženih autobusa nadje na ulicama. Loše stanje je bilo i nekoliko dana pre promene prevoznika na liniji 50. Sve u svemu, jedan ogroman bućkuriš nemara, nedovoljne ili loše organizovanosti i interesa pojedinaca, zbog čega opet na kraju jedino ispaštaju putnici
 
Istina je, haos je sa Banbusom na 50. Zaista se čeka po 30 minuta. Nema ih u aplikaciji naravno, nisu prijavljeni u sistem... Ma opšte rasulo sa novim prevoznicima, a od sutra i ponedeljka kad se preuzme ovo ostalo biće veselo vidim ja... Ponavljam, Linea se žestoko izbrukala na 33 jer je važila za jedne od boljih... Ništa ljudi prijavljujte svaku nepravilnost nek ne mogu da dignu glavu od prijava pa da vidimo dal će ignorisati.

Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Ostace lepe uspomene stari krsevi dillzalica koja dolazi po bus kad se pokvari
 
Al dbr vracaju se mnogo linije gspu kad vucic ode vratice se opet potez 300
 
Ja da vam kazem utiske sa 50. koju koristim svakog dana, kako kad naravno (jer mogu i 20 i 308).
Ono je strasno stanje...red voznje ne postoji a idu kako zele.

Svaki put kada vikendom radim popodne, uvece posle 22h je nema skoro nikad.
A one koje su na aplikaciji/tablama, to pise tipa 37 minuta, 16 stanica.

Moj kolega koji zivi na Banjici, svaki drugi dan, mokar dolazi peske do medaka ili do Bea.
Sto je najgore, covek uvek krece dosta ranije da ne zakasni pa ili porani mnogo ili okasni zbog 50ce.

Ja kada cekam bilo sta na pocetnoj na Ustanickoj (Bulevar Kralja Aleksandra), to bude po 70 ljudi koji gunjdjaju kako je nema 100 godina.
Mislim da im ogroman broj vozila nije prikacen na gps a da zbog toga mogu da voze kako zele.

Grad bi morao da ih sve uslovi da je nekoriscenje GPS-a u vozilima tezak prekrsaj i da uvede velike kazne za to.
 
Збогом градски превозу! Не возим више, нек возе Шриланчани :(
 
Jel od sutra zvanično kraj za Mobilitas? Ili još drže neke linije?
 
Što da ne očekuje? Jel otokar zabranjen na 49 i 57? Mt ga uredno šalje i bas je očuvan i čist
Треба да те подсетим да МТ ради само на 49, те је логично да ће оба Отокара радити тамо. Објасни ми како мислиш да ће се отплатити Отокари на 57 која има изузетно мању километражу од 59 а и 42 лежећа уопште нису мали број. Чувају их и радиће на 59, логично. Не браним ТП само говорим реално стање. Уместо Мазова 203.069, могли би да добијете онај један 203.088 који није мрднуо са 504 и 531 (пре свега 531) и 3 Ракије које су у заиста солидном стању за две и по године рада.

Лекон је готов у недељу односно понедељак јер се предаје остатак потеза 500.
 
Osim što je sekretarijat ažurirao red vožnje na 57, ništa se drugo nije promenilo. I danas vozi maz na čijem dispeju piše garaža, a na papiru 57, bez ikakvog traga na aplikaciji.

Zanimljivo je da je Transprodukt drugog-treceg dana nakon što je preuzeo liniju, slao 1 maza i 1 novije vozilo, kojem je radio displej u fulu, ali ni to novije vozilo, koje je vrlo brzo povučeno sa trase i zamenjeno drugim mazom, nije bilo vidljivo na aplikaciji.

Nadam se da će ovaj prevoznik snositi sve zakonske posledice, a ako se ovo stanje uskoro ne popravi, treba uključiti medije.
Tog otokara je poslao pošto nije imao drugih slobodnih vozila umesto P45404 koji je pregazio ženu i isključen iz saobraćaja zbog vanrednog tehničkog... ali ja sam se stvarno nadao da će taj jedan novi otokar ostati. A drugi je bio P41528 koji uopšte nije bio toliko loš ali skloniše i njega i doteraše ove dve krkavele... ja se zaista nadam da neće moći da ih voze posle 1 januara i da će morati da zamene vozila novim i pobacaju sve mazove u Železnik. Makar da su Akie poslali, one su oko 3 godine stare i manje su tvrde, mislim da bi bolje išle po ležećim. Od njihovog voznog parka po meni otokar za 57 najbolji. Viši je i manje se oseća. Na 1/57 otokar, na 2/57 e-otokar, taman može da izdrži smenu, kraća je i rešeno ali džabe mi pričamo... slaće kršine dokle god mogu...
 
Не може е-Отокар на 57, нема OMV-а у близини ако не рачунамо онај на Ади. Једва и на 59 раде.
 
Vrh