u perjodu dok je moj cale bio momak bilo je strogo zabranjeno da biciklisti voze tamo gde i automobili te tako on kao veliki obozavaoc bicikle cesto je vozio bicikl preko Gazele kaze da mu napamet nije padalo da vozi po sred puta vec je isao tako da ne smeta ni jednom autu a kamoli autobusu ako situacija ne dozvoljava znao je da gura bicikl pa tek da vozi tamo gde je bezbedno.ovo sad biciklisti rade sta im je volja bahati su vala do zla boga a u ono vreme mogla je i policija da ih kazni[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372808#p372808:2kk8rsc2 je napisao(la):laki72 » 22 Feb 2016 09:40 pm[/url]":2kk8rsc2]koliko ljudi toliko cudi...
iz kolone koja se protezala iz pravca Kosutnjaka se pojavio biciklista koji je bez pardona obilazio kolonu, koja obilazi pokvareno vozilo?!
Mi koji smo dolazili iz suprotnog pravca smo morali da pobegnemo skroz do ivicnjaka da bi ovaj `genije` (bez mozga) projurio.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372820#p372820:1x6mfn1f je napisao(la):boca-ica » 22 Feb 2016 09:59 pm[/url]":1x6mfn1f]Laki... ajd polako ,
poslovi koj izazivaju velike stresove ne obavljaju se do pune penzije
vec ako nema neke dodatne vremenske benificije ,
rasporedjuje se na lakše rad. mesto
jer jednostavno nema tog organzma koj moze to da izdrži
Drugo
trenutno penz. lopovsko, neradnički zakon
podržava ne radnike koj su kasno počeli da rade
te i sa 20-30 god.staža idu u zaslužnu penziju sa god. života
a radnike koj su rano počeli da rade unižava
te i kad napune pun staž za penziju -,,odrobijali svoje,,
k a ž nj a v a sa umanjenjem zbog god. života
Posao prof. vozača nije lak i visoko stresan je
te zato u zakonu i postoji odredba koliko sati mora da pravi pauzu u toku vožnje itd
u odnosu na ,,amaterskog,, vozača
Srčani udar je moguc kod svih bez obzira na godine ali čika kardiolozi
kažu da su ljudi u ozbiljnijim godinama u maloj vecoj opasnosti
što moze da se vidi po nj. statistici
Inicijator srčanog udara su razne predhodne i trenutne stresne situacije
da nije bilo bicikliste inicijator bi bilo nešto drugo
Iskreno kad dodje vreme priželjkujem baš herc-klafn da me strefi
a ne neka boleština da se mučim i raspadam
pufff... ko ugašena sveca .... i gotovo ... di češ lepše
Zato što za razliku od nekih drugih poslova sa beneficiranim radnim stažom, npr rudara, ograničena zdravstvena sposobnost ne ugrožava samo živote dotičnog već i drugih ljudi i imovine. Vozači, piloti i ostali po sticanju prava na penziju ne bi smeli više da rade taj posao po ugovoru o delu ili nekom drugom ugovoru. Naravno, mi smo mufljuz država i svi jure po rupama po zakonu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372819#p372819:f4hi2avi je napisao(la):becks89 » 22 Feb 2016 09:57 pm[/url]":f4hi2avi]Opet te ne razumem, zahvaljujući beneficiranom radnom stažu, vozač ide u penziju ranije? Zašto je to budalaština?
Ovo što se dešava je zapravo mnogo dublji problem nego što se čini, počevši od sistema obuke novih vozača, preko cene dozvole za D, pa onda preko nedostatka profesionalnih vozača, što uzrokuje da ljudi u ovom periodu sa malim penzijama, sedaju ponovo za volan.
ZOBS":f4hi2avi je napisao(la):Član 40.
Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza.
Član 7 stav 18
18) saobraćajna traka za vozila javnog prevoza putnika je saobraćajna traka namenjena isključivo za kretanje vozila javnog prevoza putnika i koja može biti izgrađena tako da se po njoj mogu kretati tramvaji