Šta je novo?

Privatni prevoznici

Маре видео сам синоћ офарбаног МАЗ-а, нисам знао да онај аутобус може да буде још лепши :D
 
Ja ne znam da li se vratio taj jedan, mozda si video i nekog od nova dva, ali da su lepi, jesu :D
 
NEKA JE VOZACU na liniji 55 LAKA ZEMLJA :cry: :cry: :cry:

IZDALO GA SRCE?! Vozač autobusa preminuo posle svađe sa biciklistom!



Slobodan Korać (60) vozač gradskog autobusa, na liniji 55, preminuo je u ponedeljak oko 16 sati u Ulici Lazarevački drum na Čukaričkoj padini u Beogradu, nakon svađe sa biciklistom D.M. (41)...

Kako saznajemo u saobraćajnoj policiji za sada se ne zna da li su vozač i biciklista imali i fizički obračun ili samo verbalni pre nego što je nesrećni Korać naprasno preminuo.
- Prema izjavi putnika iz autobusa biciklista je još od Beogradskog sajma konstantno vozio žutom trakom ispred autobusa i stalno je porvocirao vozača autobusa, koji je kod crkve na Čukarčkoj padini izašao iz vozila i žestoko se posvađao sa njim. Nakon svađe Korać je krenuo nazad u autobus i kada je seo za volan samo se srušio. Putnici su pokušali da mu pomognu, a pozvana je i ekipa Hitne pomoći koja je nažalost mogla samo da konstatuje smrt - kažu u policiji.
Kada je vozač preminuo besni putnici su navalili na biciklistu i samo nailazak patrole policije sprečio da ga linčuju.
Policija je na licu mesta uzela izjave svih svedoka ove tragedija, a nakon što je završen uviđaj telo nesrećnog vozača, za koga se veruje da je umro od srčanog udara, prevezeno je na Institut za sudsku medicinu gde će biti urađena obdukcija kako bi se utvrdio tačan uzrok smrti

izvor http://www.informer.rs/vesti/hronika/57 ... iciklistom
 
Šteta što ga nisu linčovali...

Drugo pitanje koje mi je jednostavno neizbežno, šta čovek od 60 godina radi za volanom gradskog autobusa? Jednostavno mi nije prihvatljiva ta činjenica, sa 60 godina, ma koliko vitalan i sposoban bio, jednostavno ne može imati reflekse i brzinu koju imaju oni 20 i kusur mlađi. Ovo će biti ona priča, mala penzija, pa daj šta daš, privatniku dobro, penzionerima dobro... Sva sreća u celoj priči, pa se nije u vožnji desilo.
 
vala bas.Kakav je to bolesnik kada napada vozaca autobusa ni krivog ni duznog.I drugo koji ce moj biciklista u zutu traku jer nemaju oni stazu za bicikle pa mora da provocira vozaca da mu skace pritisak dok vozi pa jel ima doticni biciklista srca i duse :evil: sram ga BILO DA GA SRAM BUDE.PA BRE HTEO SAM DA PUKNEM OD MUKE KADA SAM PROCITAO OVU KATASTROFALNU VEST :( :( :rant:
 
I sad biciklista mora da nosi na duši nekoga sa kratkim živcima koji usput nije bio zdravstveno sposoban za taj posao.
 
sta je trazio u zutoj traci???da bi provocirao vozaca autobusa verovatno.Gradili smo toliko biciklistickih staza ali dzaba morao je da vozi na zutoj traci verovatno po sred trake kako ga vozac autobusa ne bi slucajno prestigao.Sramota bre sramota
 
O pokojniku sve naj lepše

al ne bi baš tako o biciklisti.... bar dok se ne saznaju detalji
(mada navodno piše jasno ko je kod koga došao)

sve zavisi iz kog ugla se gleda ,
moglo je malo kasnije da bude o istom autobusu i vest
,,kolega udario i ubio dr. vozača autobusa zbog zastoja srca,,

u svakom slučaju
,,besni,, putnici če shvatiti da su možda malo kasnije
mogli u toku te vožnje da budu negde i ,,skrkani,, svi do jednog


Izgleda da je praksa da privatnici zapošljavaju veci broj penzionisanih vozača
koj tako nastavljanjem visoko stresnog posla
ugrožavajuju život i sebi i drugima

Eh....Pare, pare ....puste pare....
 
A sa druge strane možda je biciklista neko ko je nezaposlen zbog politike "radnog veka do smrti" koja zatvara tržište rada, ne može ni bus plus da priušti, pa tera stari bicikl. samo nagadjam.
 
Izvini, zaista se trudim da te ispratim ali mi ne uspeva...
Kakve veze ima sve ovo sa njegovim ponašanjem?
BICIKLISTA NEMA ŠTA DA TRAŽI U ŽUTOJ TRACI!
Kraj priče, nema ali i možda.
Nije prvi koji se napravio pametan i vozio sredinom trake, normalno zbog drugih genijalaca, koji su sabili sve šahtove uz desni ivičnjak, ali što se tako ne napravi pametan pa vozi trakom za automobile sredinom? Naravno, nije mu jasno zašto mu je vozač svirao i negodovao, jer bez batine to ne može i ne želi da shvati da svojim ponašanjem pored vozača maltetira i pun autobus ljudi. Sad nek nosi čoveka na duši, a nek se zahvali, što ga neko nije namlatio...
 
koliko ljudi toliko cudi...

E sad ...
prvo, danas sam ucestvovao u sceni kada kolona vozila obilazi pokvaren autobus GSP-a na stanici Crkva Svetog Apostola i Evangeliste Luke.
kolona se lagano kretala (30-40), jer je na obliznjem semaforu (skretanje za vatrogasnu brigadu) bilo crveno svetlo.
iz kolone koja se protezala iz pravca Kosutnjaka se pojavio biciklista koji je bez pardona obilazio kolonu, koja obilazi pokvareno vozilo?!
Mi koji smo dolazili iz suprotnog pravca smo morali da pobegnemo skroz do ivicnjaka da bi ovaj `genije` (bez mozga) projurio.


Sto se godina pokojnog vozaca tice...\\

Izvinite, vi sto vicete kako je `mator` bio... kako je to `angazovani` penzioner?
U kojoj zemlji zivite?
Jel znate sa koliko se godina ide u penziju u Srbiji?
Jer ako ne znate, evo ja cu vam reci. Sa 65 godina.
Izgleda da u ovoj zemlji pojedine kategorije treba da ostanu bez penzija da bi pojedinci bili zadovoljni. Ono , da rade do recimo 52-53 pa onda da daju otkaz i jedu gloginje i cekaju da umru od gladi? svasta... :evil:

I kakve veze imaju njegove godine sa srcanim udarom?
Pa nedavno je bio slucaj srcanog udara kod vozaca srednjeg doba (cini mi se da bese 43, 44)
 
Druže vozači kod privatnika su 85% penzionisani radnici GSP-a i Laste, a oni imaju beneficirani radni staž. Na to sam ciljao, svakako ne na to što si prokomentarisao...
 
Nije u redu da penzionisani ljudi voze. Mogao je da umre i za volanom zbog ovoga ili onoga i da izazove mnogo veću tragediju.
Vozači moraju RANIJE u penziju nego što bi to hteli kreatori makroekonomske politike (njima bi, jelte odgovaralo da svi rade do smrti i da nikome ne isplaćuju penzije, a da se pritom pare za PIO redovno uzimaju) i mnogo pre trenutnog opšteg limita za starosnu penziju.

Beneficirani radni staž je u ovom slučaju budalaština, jer je u pitanju radno mesto gde zbog nedostatka zdrabstvene sposobnosti vlo lako dolazi i do gubitka drugih života.
 
Opet te ne razumem, zahvaljujući beneficiranom radnom stažu, vozač ide u penziju ranije? Zašto je to budalaština?
Ovo što se dešava je zapravo mnogo dublji problem nego što se čini, počevši od sistema obuke novih vozača, preko cene dozvole za D, pa onda preko nedostatka profesionalnih vozača, što uzrokuje da ljudi u ovom periodu sa malim penzijama, sedaju ponovo za volan.
 
Laki... ajd polako ,
poslovi koj izazivaju velike stresove ne obavljaju se do pune penzije
vec ako nema neke dodatne vremenske benificije ,
rasporedjuje se na lakše rad. mesto
jer jednostavno nema tog organzma koj moze to da izdrži

Drugo
trenutno penz. lopovsko, neradnički zakon
podržava ne radnike koj su kasno počeli da rade
te i sa 20-30 god.staža idu u zaslužnu penziju sa god. života

a radnike koj su rano počeli da rade unižava
te i kad napune pun staž za penziju -,,odrobijali svoje,,
k a ž nj a v a sa umanjenjem zbog god. života

Posao prof. vozača nije lak i visoko stresan je
te zato u zakonu i postoji odredba koliko sati mora da pravi pauzu u toku vožnje itd
u odnosu na ,,amaterskog,, vozača

Srčani udar je moguc kod svih bez obzira na godine ali čika kardiolozi
kažu da su ljudi u ozbiljnijim godinama u maloj vecoj opasnosti
što moze da se vidi po nj. statistici
Inicijator srčanog udara su razne predhodne i trenutne stresne situacije
da nije bilo bicikliste inicijator bi bilo nešto drugo

Iskreno kad dodje vreme priželjkujem baš herc-klafn da me strefi
a ne neka boleština da se mučim i raspadam
pufff... ko ugašena sveca .... i gotovo ... di češ lepše :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372808#p372808:2kk8rsc2 je napisao(la):
laki72 » 22 Feb 2016 09:40 pm[/url]":2kk8rsc2]koliko ljudi toliko cudi...


iz kolone koja se protezala iz pravca Kosutnjaka se pojavio biciklista koji je bez pardona obilazio kolonu, koja obilazi pokvareno vozilo?!
Mi koji smo dolazili iz suprotnog pravca smo morali da pobegnemo skroz do ivicnjaka da bi ovaj `genije` (bez mozga) projurio.
u perjodu dok je moj cale bio momak bilo je strogo zabranjeno da biciklisti voze tamo gde i automobili te tako on kao veliki obozavaoc bicikle cesto je vozio bicikl preko Gazele kaze da mu napamet nije padalo da vozi po sred puta vec je isao tako da ne smeta ni jednom autu a kamoli autobusu ako situacija ne dozvoljava znao je da gura bicikl pa tek da vozi tamo gde je bezbedno.ovo sad biciklisti rade sta im je volja bahati su vala do zla boga a u ono vreme mogla je i policija da ih kazni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372820#p372820:1x6mfn1f je napisao(la):
boca-ica » 22 Feb 2016 09:59 pm[/url]":1x6mfn1f]Laki... ajd polako ,
poslovi koj izazivaju velike stresove ne obavljaju se do pune penzije
vec ako nema neke dodatne vremenske benificije ,
rasporedjuje se na lakše rad. mesto
jer jednostavno nema tog organzma koj moze to da izdrži

Drugo
trenutno penz. lopovsko, neradnički zakon
podržava ne radnike koj su kasno počeli da rade
te i sa 20-30 god.staža idu u zaslužnu penziju sa god. života

a radnike koj su rano počeli da rade unižava
te i kad napune pun staž za penziju -,,odrobijali svoje,,
k a ž nj a v a sa umanjenjem zbog god. života

Posao prof. vozača nije lak i visoko stresan je
te zato u zakonu i postoji odredba koliko sati mora da pravi pauzu u toku vožnje itd
u odnosu na ,,amaterskog,, vozača

Srčani udar je moguc kod svih bez obzira na godine ali čika kardiolozi
kažu da su ljudi u ozbiljnijim godinama u maloj vecoj opasnosti
što moze da se vidi po nj. statistici
Inicijator srčanog udara su razne predhodne i trenutne stresne situacije
da nije bilo bicikliste inicijator bi bilo nešto drugo

Iskreno kad dodje vreme priželjkujem baš herc-klafn da me strefi
a ne neka boleština da se mučim i raspadam
pufff... ko ugašena sveca .... i gotovo ... di češ lepše :)


volim tvoj umirujuci ton :sesir:

E sad , moram ti replicirati , iako ti je u osnovi post (stav) kompletno ispravan.

KO ce naseg vozaca *mislim u srbiji!* rasporediti na `lakse radno mesto` ?
Manimo se bajki. U GSP-u da, mozda i moze. ali ce imati muke da dokaze potrebu za promenom radnog mesta.
A posmatrajmo stvari i sa druge strane. Sta jedan vozac moze da radi osim da vozi?
Da bude parkirrer u garazi? da bude protivpozarac (kao u vojsci) ;)
Mislim, realne potrebe i realne mogucnosti tu igraju jako ogranicavajuci faktor.

I po pitanju Srcanih obolenja te moram `delimicno` ispraviti.
Jer, po cika kardiolozima naj opasnije godine su oko 50. Vise je faktora za taj spic rizika, a najveci je samo ne priznavanje ili neznanje pacijenta da je srcani bolesnik.


Nazalost okidaca ima dosta. Fizioloskih i psiholoskih
Nedavno je umrlo dete ...
Zla sudbina, rekli bi nasi stari...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372819#p372819:f4hi2avi je napisao(la):
becks89 » 22 Feb 2016 09:57 pm[/url]":f4hi2avi]Opet te ne razumem, zahvaljujući beneficiranom radnom stažu, vozač ide u penziju ranije? Zašto je to budalaština?
Ovo što se dešava je zapravo mnogo dublji problem nego što se čini, počevši od sistema obuke novih vozača, preko cene dozvole za D, pa onda preko nedostatka profesionalnih vozača, što uzrokuje da ljudi u ovom periodu sa malim penzijama, sedaju ponovo za volan.
Zato što za razliku od nekih drugih poslova sa beneficiranim radnim stažom, npr rudara, ograničena zdravstvena sposobnost ne ugrožava samo živote dotičnog već i drugih ljudi i imovine. Vozači, piloti i ostali po sticanju prava na penziju ne bi smeli više da rade taj posao po ugovoru o delu ili nekom drugom ugovoru. Naravno, mi smo mufljuz država i svi jure po rupama po zakonu.

Isto se može reći i za bicikl i žutu traku. Po pravilima saobraćaja, biciklista mora da vozi strogo uz desnu ivicu kolovoza.

ZOBS":f4hi2avi je napisao(la):
Član 40.
Za vožnju bicikla, gde ne postoji posebna staza, odnosno traka, sme da se koristi kolovoz u širini od najviše jedan metar od desne ivice kolovoza.

Član 7 stav 18
18) saobraćajna traka za vozila javnog prevoza putnika je saobraćajna traka namenjena isključivo za kretanje vozila javnog prevoza putnika i koja može biti izgrađena tako da se po njoj mogu kretati tramvaji

Zakon o bezbednosti saobraćaja je ovde kontradiktoran i nedorečen. Teoretski, ako bi biciklista pravilnom vožnjom u žutoj traci završio na sudu, mogao bi se pozvati na to da je negde morao proći, a da po zakonu to treba da je uz desnu ivicu kolovoza. Naravno, zakon se može tumačiti na još dva načina: 1) da se morao kretati najdesnijom trakom osim žute trake, 2) da možda postoji automatizam po kome je na svim ulicama koje imaju žute trake vožnja bicikla zabranjena.
 
Nije nedoreceno, za njega zuta traka ne postoji kao opcija za kretanje, bas kao ni za automobile.
 
Sinoć htedoh da napišem kako je pitanje dana kada će se nešto desiti zbog divljanja "novih" privatnika na 78, kad eto ti danas imam šta i da vidim.
Sinoć, oko 17, Bamironov Megabus, sa stanice Slavija, namotava na šine i kreće da se spušta niz Nemanjinu, pošto je duž Nemanjine gužva, a kod generalštaba suženje, ne može da se vrati da bi stao u stanicu, staje na šinama i otvara vrata. Putnici pretrčavaju preko 2 trake, a drugi dotrčavaju između automobila koji se kreću nekom brzinom, svi zatečeni, a vozača zabole, posle toga kreće jurnjava šinama ka autobuskoj, hvata ga semafor, baja na kočnicu naslaže pola autobusa napred. Prethodno, na Franšu je otvorio vrata kod stepenica, pravilo je da ako su dva solo busa u stanici, treći ne otvara vrata, ovaj je bio četvrti.
Danas, vozač Dumeka, posle stanice Slavija, krenuo na šine, al' zbog slušalica u oba uveta i ko zna čega nije izvalio da je pored njega u istim tim šinama tramvaj, pa je došlo do udesa sa kompozicijom tramvaja sa linije devet, štete neke veće nema, ali je zastoja bilo, na tramvaju je oguljen prednji desni deo, i ima žutu štraftu na prvim vratima, a bus ima ulubljenje od prednjeg levog točka do pola busa, uključujući i zelenu farbu. Nakon uviđaja, nastavio je baja da pegla Cobru šinama...
Kukaju na tu 78cu, a najjača linija bila, navodno nemaju pauzu i ne može se postići, gradski i lasta dok su bili, od 5-10minuta se lagano stizalo, ne znam kako da ga razvalačiš...
 
I svi to vide i tolerisu saobracajna policija direkcija imaju kamere itd nikom nists
 
Juče sam hteo da se svađam sa likom, ali nisam mogao od gužve da mu priđem pre BASa... To vozač, profesionalac.
Svi privatnici tolerišu obe slušalice, pa manje zlo je da im dozvole radio nego slušalice...
 
Vrh