Šta je novo?

Privatni prevoznici

Danas sam prvi put se vozio na 48 u ovoj godini po novom režimu bez GSP. Dobili Mege i one novije IK103 , ostao je još po koji LIAZ i MAZ kao i FAP. Za sada su samo LIAZI ofarbani, iako su najstariji, sad već ulaze u osmu godinu.
 
Vozio se danas 26icom koju su preuzeli privatnici i konacno normalni bus, posle toliko krseva na liniji 26. Ranije su japanci i Maz TNG bili jedina svetla tacka, svi ostali su bili prastari ikarbusi.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Stvarno su losi ovi stari zeleni Maz autobusi, ne znam kako nocni funkcionisu, da l' su redovni, ali jednom je bio na 304N, u haosu autobus, skripi, lupa, polomljena sedista. Verujem da zbog toga mnogi ne vole Maz, ja ih obozavam zbog Sage i Unacopa, a bogami i jos kada su prvi put dosli pa sam redovno kao mali ulazio u 84 gde su oni bili.
 
I najgori kosmajev Conecto je milijardu puta bolji od ove olindrane kanturine. Oni slepci iz Transprodukta stavili ovakav maz, samo beli, na 59ku, jedva izvlaci uz Vidikovac solidno popunjen. Mogu tek da zamislim kako je kad je krcat. Hvala Bogu na Kobrama, pa i Akijama (i ponekom Ikarbusu) ovo sve ostalo sto radi na linijama koje idu preko Miljakovca, moze na otpad. Iskreno zalim za Kosmajem.
 
You bet? Danas bio u 52, na srednjim vratima, dodje na stanicu na kojoj izlazim, kad ono ' paf. Blokirala i srednja i zadnja vrata. Conecto by Kosmaj. Ono što mi se ne svidja kod privatnika je da i kod njih ima frižidera kojima ne radi grejanje. Ačli im je i dalje prosek bolji nego gsp. A stoji to da su Rakovici udelili najstarija vozila, npr lijaz iz 2008. Sa druge strane tu je i Mega, Arrivini Ikari, po koja Citta, pa je utisak uglavnom za sada pozitivan.
 
Sto volim ove strucne komentare iz prve ruke, pa u cemu ste se do juce vozili na toj 59ci? Onim promajama od Ikarbusa, sto ni nizbrdo nisu hteli ici?
Ovaj Arrivin je limuzina za ceo Kosmaj, a strucnjake bi zamolio da ukoliko im ne odgovaraju vozila sacekaju drugi prevoz, ima na tom potezu i Kosmaja...
 
Vozio sam se juče u ovom zelenom MAZ -u na 47. Uz Resničko brdo jedva izvukao i to polu prazan. Za koga voze oni? Jesu ispomoć Arivi ili Lekonu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366034#p366034:3ovy40d7 je napisao(la):
becks89 » Sat Jan 09, 2016 8:56 am[/url]":3ovy40d7]Sto volim ove strucne komentare iz prve ruke, pa u cemu ste se do juce vozili na toj 59ci? Onim promajama od Ikarbusa, sto ni nizbrdo nisu hteli ici?
Ovaj Arrivin je limuzina za ceo Kosmaj, a strucnjake bi zamolio da ukoliko im ne odgovaraju vozila sacekaju drugi prevoz, ima na tom potezu i Kosmaja...
Super, video si vozila s 59ke par puta dok si visio po 78ci i sad ces ti mene koji se njom vozim skoro 30 godina da ucis sta je 59. U cemu smo se do juce vozili? U Solarisima. A to sto tvrdis da je mrtvi maz boji od Conecta, to samo dokazuje tvoju "strucnost".
 
Konekto je kvalitet, koliko god da ih "godine gaze" mogu se naci u inostranstvu za male pare, bez kvarova mogu da obrnu stotine hiljada kilometara, uz redovne servise da ih mnogo manje naplatis nego Ikarbuse...
 
Conecto je posebna klasa u odnosu na ceo Kosmaj. Ima par losih primeraka, ali je to zanemarljivo u odnosu na ostatak. Doduse stizu ih godine, mada vise Kosmajsko odrzavanje, pa se vec raspadaju. Ali ko god ima po neki Conecto na liniji, moze samo da bude zahvalan i srecan. Bolje to nego bilo sta drugo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364731#p364731:22c23ppn je napisao(la):
Biciklistkinja » 28 Дец 2015 07:05 pm[/url]":22c23ppn]Ovo su već krupni koraci ka privatizovanju GSP-a, GSP je godinama namerno upropašćivan da bi se doveo u stanje gde je sada i do sledećeg ugovora grada sa privatnim prevoznicima će biti prodat. Arriva će sada da se ozbiljno primakne GSP-u.
Нема ништа лоше у приватизацији ГСП-а, јер он мора бити ионако сведен на ниво оператера, као и било који други приватник, а Дирекција за јавни превоз би требала да управља самим превозом.

Дирекција је та која прописује услове саобраћаја, број линија, интервал итд. Све линије треба да иду на тендер, а не као до сада да приватници ускачу као припомоћ неспособном ГСП-у. Само на тај начин ће се ГСП натерати да функционише по правилима тржишта и смањиће губитке јер ће алтернатива бити - ликвидација.
 
:dil:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366093#p366093:2aoow5re je napisao(la):
mayorlany » 09 Jan 2016 05:56 pm[/url]":2aoow5re]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366034#p366034:2aoow5re je napisao(la):
becks89 » Sat Jan 09, 2016 8:56 am[/url]":2aoow5re]Sto volim ove strucne komentare iz prve ruke, pa u cemu ste se do juce vozili na toj 59ci? Onim promajama od Ikarbusa, sto ni nizbrdo nisu hteli ici?
Ovaj Arrivin je limuzina za ceo Kosmaj, a strucnjake bi zamolio da ukoliko im ne odgovaraju vozila sacekaju drugi prevoz, ima na tom potezu i Kosmaja...
Super, video si vozila s 59ke par puta dok si visio po 78ci i sad ces ti mene koji se njom vozim skoro 30 godina da ucis sta je 59. U cemu smo se do juce vozili? U Solarisima. A to sto tvrdis da je mrtvi maz boji od Conecta, to samo dokazuje tvoju "strucnost".
Sem dva Solarisa koja su namestena na kontra turazu, sta je bilo na toj 59ci? Evo da ti kazem, masine poput 1198, 1292, 1301 ili sam se ja poslednjih 6 meseci vozio 59kom bas onda kad ne treba pa ne videh ta super vozila.
A sad, koje je to vozilo iz Kosmaja ispravnije od bilo kog Arrivinog, ukljucujuci i te Mazove? Jel to vec nije dovoljan faktor zbog cega su bolji?
Ili pribegavamo klasicno balkanskim stereotipima, mecka je mecka, pa makar i neispravna.
Znas sta je Transproduktov Maz sa 59ke za kosmajske Mecke? Ladja, vozio sam i vozio se sa njima, dok su radili na 49, vozila koja su pre svega ISPRAVNA!
Druga stvar, strucni kadru, Maz je zapravo licencirana kopija koja je nadogradjena na Neoplanu N4016, daleko je od loseg vozila i od klasicnog istocnog tipa vozila...
 
Upravo se nalazim u lekonovom fapu na 47 krenuo iz resnika, prozori su toliko čisti da se ništa nevidi. Primećujem da ima nekih problema s kočenjem tako da i nevozi brže od 20 km/h.
Nadam se da ću do ponoći da stignem do hrama.
 
Ne znam kako ocekujes da ih operu kada je temperatura nocu u minusu vec duze vreme...
 
@Stf
Ja te nikada nisam prozivao za 'naprednjacku logiku' , ali sad ne mogu da odolim!
Pa dal je vama (simpatizerima) vodja isprao mozak pa samo ponavljate njegove floskule i parole?
Na osnovu desetine postova na ovom forumu, smatram te pametnim deckom, te me tim pre cude ovakve izjave!
Stvar je u sledecem.
GSP ne treba da se "SVEDE", jer ni jedan pametna vlasnik bilo cega se ne trudi da SVEDE firmu, vec da je ucini sto vecom i mocnijom.
E LOŠE je upravo to što se kod nas u privatizaciju ulazi tako što se firma 'svede' i obezvredi.
I posle se cudimo sto su nam giganti iseceni i zavrsili na otkupnim mmestima starog gvozdja?

A dobar domacin (gazda) bi uradio upravo suprotno.
Ulozio, napravio da preduzece vredi vise, pa ga tek onda ponudio na trzistu.

U slucaju GSP-a to bi znacilo da se pored totalne reorganizacije, racionalizacije i otpustanja viska cinovnickog kadra, jedan od pogona (autobuskih naravno), prioritetno po hitnom postupku sredi, renovira pogon, optimizuje broj radnih mesta shodno broju vozila i polazaka.
E onda se takav pogon oglasi na prodaju (ili dugogodisnji najam, zavisno o procenama grada).
Pa se za takav dobar, profitabilan pogon uzme ozbiljna lova, kojom se dovrsi optimizacija i reorganizacija ostatka firme i povrati ulozeno.
A onda posto imas ozbiljan GSP i drugog "ozbiljnog" operatera (onog koji je kupio taj pogon), imaces i kvalitetniji prevoz i zdraviju konkurenciju.
Onda ce da otpadnu i sitni sibicar-biznismeni tipa 'zikatrans' i 'lakitransport' jer svojim kanturinama po SSSR tehnologiji nece moci da konkurisu ozbiljnim firmama.

Ne, ma zasto razmisljati, hit zadnje dve godine je "likvidacija"!
Jer, novobeogradski 'delija', 'mali od vojvode', 'veliki antiglobalista', 'prijatelj sa svim i svakim' (...), a realno manipulator nad manipulatorima koji je nakon 20 godina zivota u senci najmladjeg DR na prostorima EX YU, docekao svojih pet minuta JE REKAO da ce likvidirati ono sto likvidirani niJE...

Da se razumemo, njega ja razumem, uccenili su ga isti oni koji su ga i postavili na celo Srbije (o ne zanosite se da mi biramo i postavljamo vlast)...
Ali ne mogu da razumem simpatizere koji i pored svih izigranih predizbornih obecanja i dalje kao hipnotisani papagaji ponavljaju vodjine teorije...
 
Колико се год не слагао са @stf -ом око овога, стаћу на његову страну јер овај став има од кад сам ја на форуму.
 
Našao je extra lokaciju za kvar, Luievi Ikari baš često imaju probleme sa kvarovima...
 
Vrh